Twórcy Stron
Skuteczna strategia SEO w 4 filarach

Skuteczna strategia SEO nie może być kompletna bez uwzględnienia każdego z 4 filarów. Filar 1 to Treść i słowa kluczowe  Ważne jest, aby wybierać słowa kluczowe odpowiednie dla Twojej firmy i tworzyć treści na stronie zawierające te słowa kluczowe. Badanie trendów

Twórcy Stron
Czy warto linkować witryny dla SEO?

Bez innych witryn zawierających linki do witryny Twojej firmy nie ma szans, aby uzyskała ona wysoką pozycję w rankingu dla któregokolwiek z wybranych przez Ciebie słów kluczowych. Z grubsza biorąc, większość małych firm potrzebuje 30-250 stron internetowych z linkami do swojej

Twórcy Stron
Jak optymalizować zdjęcia które dodajemy na naszego bloga?

Masz problem z optymalizacją obrazu? Nie wiesz, jak optymalizować zdjęcia na swoim blogu? I szukasz sposobów, aby robić to właściwie. Jeśli dotrwasz do końca tego posta, dowiesz się dokładnie, jak optymalizuję obrazy na moim blogu i jak możesz łatwo nauczyć się optymalizacji SEO, wykonując te

Twórcy Stron
Audyt strony internetowej — czym jest i czy to dobry pomysł?

Jeśli nie wiesz co audyt strony internetowej, nigdy go nie przeprowadziłeś (lub minęło trochę czasu), prawdopodobnie powinieneś to zrobić. Co to jest audyt stron internetowych? Audyt witryny obejmuje analizę witryny w celu wykrycia problemów, które mogą pogarszać widoczność w wyszukiwarce,

Twórcy Stron
Przygotowanie do GA4 – Google Analytics

Ostateczne wygaśnięcie Universal Analytics (UA) zbliża się wielkimi krokami 1 lipca 2023 r., ponieważ ustąpi miejsca Google Analytics 4 (GA4). Jeśli jeszcze nie wiesz, GA4 będzie zupełnie inną platformą analityczną i nie będzie kompatybilna z obecną wersją Universal Analytics, więc po

Twórcy Stron
W jaki sposób ​​strona docelowa uzyskuje wysoką konwersję?

Zanim dojdziemy do tego, w jaki sposób strona docelowa uzyskuje wysoką konwersję, omówmy, czym jest strona docelowa. 1. Co to jest strona docelowa? Strona docelowa to oddzielna strona internetowa stworzona specjalnie do celów marketingowych lub cyfrowych kampanii marketingowych. To tam odwiedzający „ląduje” po

Twórcy Stron
Jak zwiększyć bezpośredni ruch na swojej stronie?

Co oznacza ruch bezpośredni? Ruch bezpośredni to ruch online, który trafia na stronę docelową Twojej witryny bez uprzedniego uzyskania dostępu do innej witryny. Ci klienci pojawiają się znikąd, bez wcześniejszej wiedzy o tym, gdzie byli. Większość platform marketingowych ułatwia monitorowanie sposobu,

Twórcy Stron
Jak wypromować swój start-up przy napiętym budżecie?

Podstawy taniego marketingu: większość start-upów działa z ograniczonym budżetem marketingowym lub nie ma go wcale, co może utrudniać reklamę Twojej marki. Dobrą wiadomością jest to, że mamy wiele tanich technik marketingowych, z których możesz korzystać w dowolnej kolejności. Zareklamuj swoją firmę potencjalnym

Twórcy Stron
Jak zostać odkrytym online?

Jeżeli nie urządziłbyś przyjęcia, to też nikogo nie zaprosił, prawda? To samo dotyczy Twojej witryny. Po włożeniu ogromnego wysiłku w zaprojektowanie i rozwój swojej witryny – czy to przeprojektowanie , czy nowa budowa – chcesz zobaczyć wyniki w postaci kliknięć i konwersji. Ale jeśli zgubisz

Twórcy Stron
Jak sztuczna inteligencja może poprawić wygląd Twojej witryny?

Sztuczna inteligencja wkracza do różnych branż i ogólnie zmienia sposób, w jaki pracujemy. Ale co może zrobić dla witryny Twojej firmy? Od procesu projektowania i budowania, po konserwację i marketing, istnieje wiele sposobów, dzięki którym sztuczna inteligencja może wzmocnić Twoją witrynę. Chociaż

error: Treść jest chroniona.