Twórcy Stron

Skuteczna strategia SEO nie może być kompletna bez uwzględnienia każdego z 4 filarów.

Filar 1 to Treść i słowa kluczowe 

Ważne jest, aby wybierać słowa kluczowe odpowiednie dla Twojej firmy i tworzyć treści na stronie zawierające te słowa kluczowe. Badanie trendów słów kluczowych i upewnianie się, że treść jest zgodna z intencjami użytkowników, to kluczowe elementy optymalizacji pod kątem treści i słów kluczowych. Tworzenie treści, które zawierają docelowe słowa kluczowe, ale są również angażujące i zawierają informacje dla czytelników, pomogą Ci wyróżnić się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Pamiętaj o „zasadzie 2%” wykorzystania słów kluczowych w treści; oznacza to używanie wybranych słów kluczowych przez 2% czasu w ciągu 500-750 słów znajdujących się na każdej stronie. Pamiętaj, aby umieścić je w nagłówkach tekstu, znacznikach alt i tytułach, jeśli ma to zastosowanie.

Filar 2 to cytaty 

Oznacza to upewnienie się, że informacje o Twojej firmie, takie jak adres, numer telefonu, adres URL witryny itp., są spójne we wszystkich katalogach i witrynach internetowych, w których się pojawiają. Skuteczna strategia SEO wymaga co najmniej 280-300 cytowań na wszystkich platformach (w tym w mediach społecznościowych). Posiadanie dokładnych i aktualnych informacji w sieci jest ważne dla poprawy widoczności w wyszukiwarkach. Google zwraca uwagę na tę spójność jako sposób na weryfikację firm, więc jeśli masz jakiekolwiek rozbieżności, napraw je od razu!

Filar 3 to linki zwrotne 

Jest to jeden z najważniejszych czynników w SEO, ponieważ obejmuje inne strony internetowe z linkami do Twojej własnej witryny, co może wpłynąć na Twój ranking na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Dodanie wysokiej jakości linków zwrotnych z renomowanych źródeł, takich jak katalogi branżowe i witryny partnerskie, pomaga poprawić ranking Twojej witryny dla wybranych słów kluczowych. Linki zwrotne pomagają poprawić autorytet domeny i poprawią rankingi w wyszukiwarkach. Celuj w 50-100 linków zwrotnych, jeśli to możliwe; możesz użyć analizy konkurencji jako celu docelowego do znalezienia wysokiej jakości linków na podstawie liczby linków zwrotnych, które mają Twoi konkurenci i gdzie je mają.

Filar 4 to solidny wynik Google Pagespeed 

Wynik Google Pagespeed 80 lub wyższy na komputerze i urządzeniu mobilnym. Wysoki wynik szybkości strony jest niezbędny, aby zapewnić użytkownikom optymalne wrażenia podczas odwiedzania Twojej witryny. Jeśli chcesz osiągnąć dobre pozycje w SERP, pamiętaj o regularnym sprawdzaniu czasu ładowania strony za pomocą narzędzi takich jak PageSpeed ​​Insights od Google iw razie potrzeby podejmuj odpowiednie działania.

Te cztery filary stanowią podstawę każdej udanej strategii SEO. Tworząc treści ze słowami kluczowymi, budując cytowania i uzyskując wysokiej jakości linki zwrotne, uzyskasz lepszą pozycję, aby odnieść sukces na stronach organicznych wyników wyszukiwania (SERP). Powodzenia!

Referencje:
Google Pagespeed Insights – https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.