Skuteczna strategia SEO nie może być kompletna bez uwzględnienia każdego z 4 filarów.
Ważne jest, aby wybierać słowa kluczowe odpowiednie dla Twojej firmy i tworzyć treści na stronie zawierające te słowa kluczowe. Badanie trendów słów kluczowych i upewnianie się, że treść jest zgodna z intencjami użytkowników, to kluczowe elementy optymalizacji pod kątem treści i słów kluczowych. Tworzenie treści, które zawierają docelowe słowa kluczowe, ale są również angażujące i zawierają informacje dla czytelników, pomogą Ci wyróżnić się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Pamiętaj o „zasadzie 2%” wykorzystania słów kluczowych w treści; oznacza to używanie wybranych słów kluczowych przez 2% czasu w ciągu 500-750 słów znajdujących się na każdej stronie. Pamiętaj, aby umieścić je w nagłówkach tekstu, znacznikach alt i tytułach, jeśli ma to zastosowanie.
Oznacza to upewnienie się, że informacje o Twojej firmie, takie jak adres, numer telefonu, adres URL witryny itp., są spójne we wszystkich katalogach i witrynach internetowych, w których się pojawiają. Skuteczna strategia SEO wymaga co najmniej 280-300 cytowań na wszystkich platformach (w tym w mediach społecznościowych). Posiadanie dokładnych i aktualnych informacji w sieci jest ważne dla poprawy widoczności w wyszukiwarkach. Google zwraca uwagę na tę spójność jako sposób na weryfikację firm, więc jeśli masz jakiekolwiek rozbieżności, napraw je od razu!
Jest to jeden z najważniejszych czynników w SEO, ponieważ obejmuje inne strony internetowe z linkami do Twojej własnej witryny, co może wpłynąć na Twój ranking na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Dodanie wysokiej jakości linków zwrotnych z renomowanych źródeł, takich jak katalogi branżowe i witryny partnerskie, pomaga poprawić ranking Twojej witryny dla wybranych słów kluczowych. Linki zwrotne pomagają poprawić autorytet domeny i poprawią rankingi w wyszukiwarkach. Celuj w 50-100 linków zwrotnych, jeśli to możliwe; możesz użyć analizy konkurencji jako celu docelowego do znalezienia wysokiej jakości linków na podstawie liczby linków zwrotnych, które mają Twoi konkurenci i gdzie je mają.
Wynik Google Pagespeed 80 lub wyższy na komputerze i urządzeniu mobilnym. Wysoki wynik szybkości strony jest niezbędny, aby zapewnić użytkownikom optymalne wrażenia podczas odwiedzania Twojej witryny. Jeśli chcesz osiągnąć dobre pozycje w SERP, pamiętaj o regularnym sprawdzaniu czasu ładowania strony za pomocą narzędzi takich jak PageSpeed Insights od Google iw razie potrzeby podejmuj odpowiednie działania.
Te cztery filary stanowią podstawę każdej udanej strategii SEO. Tworząc treści ze słowami kluczowymi, budując cytowania i uzyskując wysokiej jakości linki zwrotne, uzyskasz lepszą pozycję, aby odnieść sukces na stronach organicznych wyników wyszukiwania (SERP). Powodzenia!
Referencje:
Google Pagespeed Insights – https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
Twórcy Stron