Twórcy Stron
Jak długo powinien trwać rebranding?

Jeśli nie pozyskujesz pożądanych klientów lub potencjalnych klientów, być może nadszedł czas, aby zmienić markę swojej firmy. Jednak ten proces nie jest czymś, co powinieneś podjąć lekko. Rebranding to proces aktualizacji zasobów marki w następstwie zmiany wartości, kierunku lub odbiorców Twojej

Twórcy Stron
Czy rozwijać biznes z Facebookiem?

Niezależnie od tego, czy lubisz lub nienawidzisz Zuckerberga, czy nie chcesz mieć nic wspólnego z samym Facebookiem, jako firmą, stracisz wiele możliwości, jeśli nie będziesz korzystać z Facebooka. Setki i tysiące osób nadal korzysta z Facebooka. To setki i tysiące potencjalnych klientów, którzy

Twórcy Stron
Jak PR, przyspiesza obecność w Internecie?

Redystrybucja wysiłków firmy na rzecz rozszerzenia jej obecności cyfrowej jest powszechną strategią dla większości nowoczesnych placówek. Ponieważ konsumenci bardziej akceptują interakcje online, firmy muszą dostosować się i dostosować do swoich preferencji. Częścią utrzymania konkurencyjności na dzisiejszym rynku jest silna obecność w Internecie. Dlatego

Twórcy Stron
Jak skonfigurować cele marketingu cyfrowego?

Czy wszystkie bazy chronią Twój zakres celów marketingu cyfrowego? Dobry zestaw celów marketingu cyfrowego obejmuje wiele różnych środków. Pomaga w tworzeniu, ocenie i śledzeniu wyników we wszystkich działaniach marketingu cyfrowego. Oto sześć wspólnych celów, które mogą wpłynąć na Twoją strategię marketingu cyfrowego,

Twórcy Stron
Jak tworzyć treści na stronie?

Treść witryny to magnes i prawdopodobnie najważniejsze narzędzie do osiągania celów marketingowych Twojej firmy. Niezbędne jest posiadanie silnej strategii treści, niezależnie od tego, czy chcesz całkowicie przeprojektować witrynę, czy po prostu ulepszyć swoją obecną witrynę. Strategia dotycząca treści witryny internetowej poprowadzi

Twórcy Stron
Jak zoptymalizować stronę docelową?

Co to jest strona docelowa? Strona docelowa, zwana również LP, to strona, na którą pierwszy użytkownik lub klient „ląduje” podczas odwiedzania Twojej witryny. Zazwyczaj, gdy ludzie szukają produktów lub usług oferowanych przez Twoją witrynę, wyszukiwarki wyświetlają stronę, która ich zdaniem jest

Twórcy Stron
Jak stworzyć strategię treści witryny?

Treść jest królem, ale nawet król ma zwolenników. Marketing treści w sieci generuje ruch organiczny, ale wymaga solidnej strategii. Doświadczony strateg treści opracuje strategię treści, która zapewni, że Twoje treści będą skutecznie generować ruch. Strategia treści udostępnia następujące elementy: doświadczenie użytkownika (UX) projekt

Twórcy Stron
Metody marketingu internetowego

Marketing internetowy, znany również jako marketing online lub marketing cyfrowy, zaczyna się od kreatywnego projektowania stron internetowych. Chociaż może to nie wydawać się techniką marketingową, Twoja witryna jest narzędziem wizualnym, które przyciąga uwagę czytelnika. Po udanym projekcie będziesz musiał opracować skuteczną strategię

marketing internetowy
Rodzaje marketingu internetowego

„Internet staje się placem miejskim globalnej wioski jutra”. ~ Bill Gates, założyciel Microsoft Tak, Internet to plac miejski, na którym gromadzi się większość odbiorców docelowych. Czy jesteś gotowy, aby dotrzeć do nich, zaadresować i przyciągnąć ich za pomocą marketingu internetowego? Według   magazynu Forbes (czerwiec

error: Treść jest chroniona.