Sklep internetowy - Bobik Strong
Ostatnia realizacja dla Bobik Strong

Bobik Strong to sklep internetowy, oferujący odżywki na siłownię dla sportowców, suplementy diety oraz odzież sportową. Sklep został zaprojektowany zgodnie z wytycznymi Klienta, cechuje go minimalizm i biel oraz kolory czerni i złota dodatkowe akcenty. Działa świetnie na komputerach oraz

Twórcy Stron
Audyt stron internetowych – co to jest? jak wykonać audyt?

Tworzenie stron internetowych to pasjonujące wyzwanie, ale aby odnieść sukces, niezbędne jest nie tylko atrakcyjne projektowanie, ale także funkcjonalność i optymalizacja. W dzisiejszym artykule skupimy się na jednym z kluczowych kroków, który może znacząco poprawić jakość każdej strony internetowej: audycie

Twórcy Stron
Skuteczna strategia SEO w 4 filarach

Skuteczna strategia SEO nie może być kompletna bez uwzględnienia każdego z 4 filarów. Filar 1 to Treść i słowa kluczowe  Ważne jest, aby wybierać słowa kluczowe odpowiednie dla Twojej firmy i tworzyć treści na stronie zawierające te słowa kluczowe. Badanie trendów

Twórcy Stron
Czy warto linkować witryny dla SEO?

Bez innych witryn zawierających linki do witryny Twojej firmy nie ma szans, aby uzyskała ona wysoką pozycję w rankingu dla któregokolwiek z wybranych przez Ciebie słów kluczowych. Z grubsza biorąc, większość małych firm potrzebuje 30-250 stron internetowych z linkami do swojej

Twórcy Stron
Jak optymalizować zdjęcia które dodajemy na naszego bloga?

Masz problem z optymalizacją obrazu? Nie wiesz, jak optymalizować zdjęcia na swoim blogu? I szukasz sposobów, aby robić to właściwie. Jeśli dotrwasz do końca tego posta, dowiesz się dokładnie, jak optymalizuję obrazy na moim blogu i jak możesz łatwo nauczyć się optymalizacji SEO, wykonując te

Twórcy Stron
Audyt strony internetowej — czym jest i czy to dobry pomysł?

Jeśli nie wiesz co audyt strony internetowej, nigdy go nie przeprowadziłeś (lub minęło trochę czasu), prawdopodobnie powinieneś to zrobić. Co to jest audyt stron internetowych? Audyt witryny obejmuje analizę witryny w celu wykrycia problemów, które mogą pogarszać widoczność w wyszukiwarce,

Twórcy Stron
Przygotowanie do GA4 – Google Analytics

Ostateczne wygaśnięcie Universal Analytics (UA) zbliża się wielkimi krokami 1 lipca 2023 r., ponieważ ustąpi miejsca Google Analytics 4 (GA4). Jeśli jeszcze nie wiesz, GA4 będzie zupełnie inną platformą analityczną i nie będzie kompatybilna z obecną wersją Universal Analytics, więc po

Twórcy Stron
Jak mogę zwiększyć sprzedaż online?

Prowadzenie biznesu online może być skomplikowanym procesem. Może nie istnieć bezpośrednia interakcja między sprzedawcą a klientem. Sprzedaż online różni się w zależności od różnych czynników, takich jak wcześniejsze doświadczenia, reputacja online, marketing online, jakość strony internetowej, obecność online, proces sprzedaży itp. Omówimy

Twórcy Stron
W jaki sposób ​​strona docelowa uzyskuje wysoką konwersję?

Zanim dojdziemy do tego, w jaki sposób strona docelowa uzyskuje wysoką konwersję, omówmy, czym jest strona docelowa. 1. Co to jest strona docelowa? Strona docelowa to oddzielna strona internetowa stworzona specjalnie do celów marketingowych lub cyfrowych kampanii marketingowych. To tam odwiedzający „ląduje” po

Twórcy Stron
Jak zwiększyć bezpośredni ruch na swojej stronie?

Co oznacza ruch bezpośredni? Ruch bezpośredni to ruch online, który trafia na stronę docelową Twojej witryny bez uprzedniego uzyskania dostępu do innej witryny. Ci klienci pojawiają się znikąd, bez wcześniejszej wiedzy o tym, gdzie byli. Większość platform marketingowych ułatwia monitorowanie sposobu,

error: Treść jest chroniona.