Twórcy Stron

Zanim dojdziemy do tego, w jaki sposób strona docelowa uzyskuje wysoką konwersję, omówmy, czym jest strona docelowa.

1. Co to jest strona docelowa?

Strona docelowa to oddzielna strona internetowa stworzona specjalnie do celów marketingowych lub cyfrowych kampanii marketingowych. To tam odwiedzający „ląduje” po kliknięciu linku w wiadomości e-mail lub reklamie z wyszukiwarek, platform mediów społecznościowych lub innej porównywalnej witryny.

Strony docelowe, w przeciwieństwie do stron internetowych, które często mają kilka celów i promują eksplorację, są tworzone z jednym naciskiem lub celem, zwanym wezwaniem do działania

Ze względu na ten nacisk, strony docelowe są idealnym wyborem do podnoszenia współczynników konwersji Twoich inicjatyw marketingowych i minimalizowania kosztów generowania leadów lub transakcji.

2. Znaczenie i zalety strony docelowej

Strony docelowe to nie to samo, co inne strony internetowe w Twojej witrynie, na stronach docelowych koncentrujemy się na konkretnych, krótkoterminowych celach, aby osiągnąć pożądane rezultaty. Strony docelowe, oprócz zwiększania liczby konwersji, optymalizacji płatnych kampanii reklamowych i tworzenia nowych danych o odbiorcach, mogą również pomóc Twojej firmie w następujący sposób:

Zwiększ swoją wiarygodność : użytkownicy lubią jasny, zwięzły przekaz, który przekazuje wartość tego, co dostarczasz. Strategicznie zaprojektowana strona docelowa pokazuje Twoim klientom, że dbasz o ich najlepszy interes. Są to również strony, na których możesz przedstawić opinie społecznościowe dotyczące Twojego produktu lub usługi. Wykazano, że konwersje rosną, gdy używany jest społeczny dowód słuszności.

Wzmocnij swoją markę : jest to wynik zachowania spójności w projekcie, tonie, stylu i tekście witryny. Posiadanie odrębnej i silnej marki oferuje różne korzyści. Jeśli konsumenci nie dokonują konwersji od razu, silna tożsamość marki może pomóc im rozpoznać Cię w przyszłości, zareagować na Twoje próby remarketingu lub wypromować Cię wśród znajomych.

Generuj leady : Obie formy landing page mogą pomóc Ci w generowaniu leadów dla Twojej firmy i zwiększeniu przychodów. Strony docelowe są szczególnie ukierunkowane, co pozwala im skoncentrować się na współczynnikach konwersji zamiast na danych i treści. możesz podkreślić zalety swoich produktów i ofert oraz sprzedawać więcej określonej grupie odbiorców, która jest już zainteresowana Twoimi ofertami.

Zwiększenie ruchu: Mimo że generowanie leadów nie jest Twoim głównym celem, strona docelowa może pomóc zwiększyć ruch w witrynie, zwiększając rozpoznawalność marki i umożliwiając potencjalnym konsumentom dowiedzenie się więcej o Twojej firmie. Gdy masz strony docelowe zoptymalizowane pod kątem SEO , możesz kierować reklamy na odwiedzających organicznych, aby zwiększyć prawdopodobieństwo konwersji

3. W jaki sposób ​​strona docelowa uzyskuje wysoką konwersję?

Nasze rozwiązania pomogły setkom klientów w tworzeniu stron docelowych o wysokiej konwersji, po przeprowadzeniu analizy ustaliliśmy kilka kluczowych funkcji, aby stworzyć stronę o wysokim współczynniku konwersji. Uważamy więc, że mamy jasną koncepcję tego, co powoduje konwersję strony. Z biegiem czasu stało się jasne, że prawie wszystkie świetne strony docelowe mają kilka ważnych elementów. 

Strony docelowe o wysokiej konwersji:

Wykonaj mocny i znaczący strzał bohatera

Dołącz mocne, trafne ujęcie bohatera, a także zdjęcia pomocnicze. Twoje ujęcie bohatera (główne zdjęcie lub klip wideo na stronie docelowej w części widocznej na ekranie) jest początkowym czynnikiem, który będzie miał wpływ na punkt widzenia odwiedzającego, więc spraw, by było interesujące. Opisz swój produkt lub usługę w działaniu: zilustruj, jak działa i ułatw klientom zobaczenie, jak sami doświadczają korzyści.

Stwórz pojedyncze, skoncentrowane wezwanie do działania.

Twoja główna statystyka konwersji to wezwanie do działania (CTA), które jest jedyną czynnością, którą chcesz, aby odwiedzający wykonywali w Twojej witrynie. Upewnij się, że wezwanie do działania jest zarówno widoczne (z punktu widzenia projektu), jak i atrakcyjne. Najlepszą praktyką jest usunięcie wszelkich dodatkowych linków, w tym nawigacji w witrynie, które mogą zachęcać odwiedzających do przejścia na inną stronę internetową za pośrednictwem Twojego wezwania do działania.

Użyj atrakcyjnego nagłówka i podtytułu, aby jasno przekazać swoją wartościową ofertę.

Dlaczego odwiedzający powinni odpowiedzieć na Twoją prośbę? Użyj treści nagłówka i podtytułu, aby jasno opisać swoją propozycję wartości, podkreślając zalety produktu i to, jak różnisz się od konkurencji.

Opisz zalety i funkcje

Ludzie muszą rozumieć, jak działa Twój produkt lub usługa, ale znacznie bardziej prawdopodobne jest, że podejmą działanie, jeśli zrozumieją korzyści, jakie uzyskają, jeśli zastosują się do Twojego wezwania do działania. Marketing zorientowany na korzyści (jak widać w tych przypadkach) jest jednym z najskuteczniejszych podejść do zwiększania konwersji.

Dostarcz referencje i inne rodzaje społecznego dowodu słuszności.

Ludzie są znacznie bardziej skłonni do konwersji, jeśli wierzą, że zrobili to inni i są zadowoleni z rezultatów. Społeczny dowód słuszności — referencje, recenzje i logo partnerów — może być szybkim i skutecznym podejściem do zdobycia zaufania potencjalnych klientów.

Oto kilka typowych błędów:

· Brak przejrzystości 

· Wyczyść CTA i testowanie

·Zrozumienie, czym jest strona docelowa 

  • Które strony docelowe są naprawdę dobrze zaprojektowane?

Najlepsze strony docelowe są budowane specjalnie dla Twojej firmy i jej celów, więc nie ma jednego rozwiązania na ten temat. Jednak dobry język i urzekające obrazy to dwa z najbardziej rozpowszechnionych aspektów dobrze zaprojektowanych stron docelowych. Powinny być również proste w użyciu, a responsywny projekt strony ułatwia odwiedzającym znalezienie tego, czego szukają.

  • Jak skuteczne są strony docelowe?

Odpowiednio opracowane strony docelowe bardzo skutecznie zamieniają zainteresowanych odwiedzających w prawdziwych klientów. Jednak wyniki różnią się w zależności od kilku czynników.

  • Proces tworzenia strony docelowej o wysokiej konwersji?

Tworzenie strony docelowej o wysokiej konwersji może być skomplikowanym procesem, ponieważ na współczynnik konwersji wpływa wiele czynników. Od jakości strony docelowej zależą wyniki wszystkich pieniędzy wydanych na reklamy i kampanie AD. Dlatego ważne jest, aby strona docelowa została wykonana przez doświadczonych projektantów stron internetowych, aby uzyskać maksymalne wyniki.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.