Twórcy Stron
Czy warto linkować witryny dla SEO?

Bez innych witryn zawierających linki do witryny Twojej firmy nie ma szans, aby uzyskała ona wysoką pozycję w rankingu dla któregokolwiek z wybranych przez Ciebie słów kluczowych. Z grubsza biorąc, większość małych firm potrzebuje 30-250 stron internetowych z linkami do swojej

Twórcy Stron
Audyt strony internetowej — czym jest i czy to dobry pomysł?

Jeśli nie wiesz co audyt strony internetowej, nigdy go nie przeprowadziłeś (lub minęło trochę czasu), prawdopodobnie powinieneś to zrobić. Co to jest audyt stron internetowych? Audyt witryny obejmuje analizę witryny w celu wykrycia problemów, które mogą pogarszać widoczność w wyszukiwarce,

Twórcy Stron
Jak mogę zwiększyć sprzedaż online?

Prowadzenie biznesu online może być skomplikowanym procesem. Może nie istnieć bezpośrednia interakcja między sprzedawcą a klientem. Sprzedaż online różni się w zależności od różnych czynników, takich jak wcześniejsze doświadczenia, reputacja online, marketing online, jakość strony internetowej, obecność online, proces sprzedaży itp. Omówimy

Twórcy Stron
W jaki sposób ​​strona docelowa uzyskuje wysoką konwersję?

Zanim dojdziemy do tego, w jaki sposób strona docelowa uzyskuje wysoką konwersję, omówmy, czym jest strona docelowa. 1. Co to jest strona docelowa? Strona docelowa to oddzielna strona internetowa stworzona specjalnie do celów marketingowych lub cyfrowych kampanii marketingowych. To tam odwiedzający „ląduje” po

Twórcy Stron
Jak zwiększyć bezpośredni ruch na swojej stronie?

Co oznacza ruch bezpośredni? Ruch bezpośredni to ruch online, który trafia na stronę docelową Twojej witryny bez uprzedniego uzyskania dostępu do innej witryny. Ci klienci pojawiają się znikąd, bez wcześniejszej wiedzy o tym, gdzie byli. Większość platform marketingowych ułatwia monitorowanie sposobu,

Twórcy Stron
Jak wypromować swój start-up przy napiętym budżecie?

Podstawy taniego marketingu: większość start-upów działa z ograniczonym budżetem marketingowym lub nie ma go wcale, co może utrudniać reklamę Twojej marki. Dobrą wiadomością jest to, że mamy wiele tanich technik marketingowych, z których możesz korzystać w dowolnej kolejności. Zareklamuj swoją firmę potencjalnym

Twórcy Stron
Jak zostać odkrytym online?

Jeżeli nie urządziłbyś przyjęcia, to też nikogo nie zaprosił, prawda? To samo dotyczy Twojej witryny. Po włożeniu ogromnego wysiłku w zaprojektowanie i rozwój swojej witryny – czy to przeprojektowanie , czy nowa budowa – chcesz zobaczyć wyniki w postaci kliknięć i konwersji. Ale jeśli zgubisz

Google Analyics 4
4 rzeczy, które kochamy w GA4

Jakie były Twoje pierwsze przemyślenia, gdy po raz pierwszy otworzyłeś platformę Google Analytics 4 (GA4)? Jeśli jesteś podobny do nas, była to mieszanka chęci natychmiastowego wyjścia i czystej ekscytacji. Choć emocje nas przekonały, spędziliśmy dużo czasu, ucząc się, co nowego.  Teraz, gdy mieliśmy czas

Twórcy Stron
Dlaczego Google Moja Firma jest ważniejsza niż kiedykolwiek?

Co to jest Google Moja Firma? Przez ostatnie 20 lat Google stało się pierwszym miejscem, w którym ludzie szukają informacji. Niezależnie od tego, czy chodzi o poszukiwanie gazety uniwersyteckiej, kiedy film jest wyświetlany w lokalnym kinie, czy o kuchnię dostępną w

Twórcy Stron
Jak długo powinien trwać rebranding?

Jeśli nie pozyskujesz pożądanych klientów lub potencjalnych klientów, być może nadszedł czas, aby zmienić markę swojej firmy. Jednak ten proces nie jest czymś, co powinieneś podjąć lekko. Rebranding to proces aktualizacji zasobów marki w następstwie zmiany wartości, kierunku lub odbiorców Twojej

error: Treść jest chroniona.