Twórcy Stron

Jeżeli nie urządziłbyś przyjęcia, to też nikogo nie zaprosił, prawda? To samo dotyczy Twojej witryny. Po włożeniu ogromnego wysiłku w zaprojektowanie i rozwój swojej witryny – czy to przeprojektowanie , czy nowa budowa – chcesz zobaczyć wyniki w postaci kliknięć i konwersji. Ale jeśli zgubisz się w walce, trudno jest uzyskać takie wyniki. 

Odkrycie brzmi onieśmielająco, zwłaszcza że firmy coraz częściej przenoszą swoje firmy do sieci. Jak wyróżniasz się z tłumu? W jaki sposób upewniasz się, że Google zajmuje Twoją pozycję? A jak utrzymujesz silną oglądalność – z biegiem czasu i na różnych platformach? 

Istnieje kilka bardzo podstawowych kroków, które możesz wykonać na wszystkich etapach tworzenia (lub przeprojektowania), aby Twoja witryna była wykrywalna.

Zacznij od swojego kodu

Chociaż kod źródłowy może wydawać się zastraszający, jest to ważne narzędzie do przyciągania ruchu do Twojej witryny. Kod źródłowy jest jak biografia Twojej witryny – wyszukiwarka czyta go, aby zorientować się, o czym jest każda strona, i odpowiednio ją uszeregować.

Wykorzystaj tagi

Jeśli chodzi o kod źródłowy, który jest przyjazny dla SEO, wszystko sprowadza się do Twoich tagów. Na przykład tag tytułu określi, co pojawia się w wyszukiwarce i jest ogólnie linkiem, który użytkownicy klikną, aby przejść do Twojej witryny. Ważne jest, abyś potraktował tag tytułowy jak reklamę – zadbaj o jego płynność, zachowaj organiczne słowa kluczowe i spróbuj zachęcić czytelnika do kliknięcia. 

Należy również wziąć pod uwagę inne ważne tagi. Opisy meta obejmują informacje pod tytułem, które opisują każdą stronę. Chociaż te informacje mogą nie mieć wpływu na Twój ranking, nie chodzi tylko o to, co czyta Google – chodzi również o to, co czytają użytkownicy. Każdy, kto czyta ten opis, jest już zainteresowany tym, co ma do zaoferowania Twoja strona. Tak więc dobrze napisany opis może pomóc w przyciągnięciu odwiedzających do Twojej strony. 

Rozważ również linki wewnętrzne. W kodzie źródłowym linki wewnętrzne będą zawierać zawartość zagnieżdżoną w tagu lub tekst kotwicy. Google i inne wyszukiwarki czytają tekst kotwicy, aby dowiedzieć się, o czym jest Twoja witryna, i określić, w jaki sposób powinny ją wyświetlać użytkownikom. Z tego powodu ważne jest, aby tekst miał sens i był należycie opisowy.

Oznaczenia schematu

Istnieje wiele bardziej zaawansowanych sposobów wykorzystania kodu, aby zostać zauważonym. Na przykład wiele firm używa obecnie znaczników schematu . Znacznik schematu jest mniej używanym (a zatem dojrzałym do okazji) narzędziem SEO. Wykorzystuje fragmenty rozszerzone lub ulepszone opisy, które pojawiają się w wyszukiwarkach po dodaniu znaczników do strony. Te ulepszone opisy pomagają wyszukiwarkom jeszcze dokładniej określić, o czym jest Twoja strona.

Używaj słów kluczowych organicznie

Wszyscy słyszeliśmy o znaczeniu słów kluczowych w SEO. Ale chcemy, aby nasze witryny zostały odkryte i generowały konwersje. Te dwa elementy są niezbędne dla rozwoju Twojego biznesu online. 

Korzystanie z SEO na stronie polega na pisaniu wysokiej jakości treści. Google i inne wyszukiwarki nie tylko wyszukują słowa kluczowe i nagradzają witryny, które najczęściej ich używają. Dlaczego nie? Cóż – to po prostu pozwala właścicielom witryn upchać swoje strony słowami kluczowymi, niezależnie od tego, czy strony te odpowiadają na ważne pytania, czy dostarczają cennych informacji. To jest naprawdę ważne dla Google i powinno mieć również znaczenie dla Ciebie. 

Staraj się pisać treści, które są oryginalne i wciągające. Innymi słowy, napisz, co chcesz przeczytać. Nadmierne skupienie się na słowach kluczowych prowadzi do suchych, nudnych stron, które niekoniecznie mają sens. Ta praktyka może wydawać się prosta, ale może mieć ogromny wpływ na przyciągnięcie użytkowników do witryny i utrzymanie ich tam.

Upewnij się, że Twoja witryna działa dobrze i szybko

Kolejnym ważnym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia witryny, jest jej szybkość. Oczywiście szybka witryna ma wiele zalet. Pamiętaj, że użytkownicy są niecierpliwi i nienawidzą długiego czasu ładowania.

Ale dla naszych celów warto zauważyć, że algorytm Google do rankingu stron uwzględnia szybkość witryny i również ją mierzy . Tak więc ten czynnik jest nie tylko niezbędny dla wygody użytkownika, ale wpłynie również na Twój ranking w Google. Ponadto niższe prędkości stron mogą oznaczać, że wyszukiwarki indeksują mniej stron, co może negatywnie wpłynąć na indeksowanie wyników wyszukiwania.

Przy próbie przyspieszenia witryny należy wziąć pod uwagę wiele rzeczy. Rozważ użycie aplikacji do kompresji plików skryptów; zoptymalizuj swój kod , usuwając niepotrzebne elementy i komentarze; upewnij się, że Twoje obrazy są jak najmniejsze; i zminimalizuj liczbę przekierowań wymaganych przez użytkowników do poruszania się po Twojej witrynie. Wszystkie te wskazówki i nie tylko mogą pomóc zwiększyć szybkość i poprawić pozycję w Google.

Daj się odkryć w YouTube

I nie – nie mamy na myśli jako rozwijającego się piosenkarza i autora piosenek. Chociaż nie wszystkie firmy mogą to rozważyć, treści wideo mogą osiągać świetne wyniki w wyszukiwarkach, zwłaszcza w Google (które są właścicielami YouTube). Z YouTube korzysta ponad 2 miliardy ludzi na całym świecie. To ogromna platforma dla Twojej marki (w rzeczywistości około jednej czwartej populacji). 

Podobnie jak kopia w Twojej witrynie, filmy powinny być wysokiej jakości i zapewniać wartość. Może to mieć formę filmu edukacyjnego lub instruktażowego, posta na vlogu lub czegoś , co jest czystą rozrywką . Złożenie treści wideo może wydawać się bardzo pracochłonne, ale warto. Niektóre agencje, w tym Design in DC, zapewniają usługi filmowania, które mogą Ci pomóc.

Pozycjonowanie YouTube

Z marketingowego punktu widzenia, silna treść wideo pomaga zdobyć obserwujących i zwiększa ruch w Twoim filmie i późniejszej witrynie. Ale publikowanie na YouTube ma również ważne konsekwencje dla SEO. 

Zacznij od poznania tego, czego szukają Twoi użytkownicy, i zbuduj treść wideo zgodnie z ich potrzebami. Zastanów się nad odpowiednimi słowami kluczowymi i tematami i uwzględnij je w swoich treściach. Może to obejmować tytuł Twojego filmu, opis , linki do wartościowych treści w Twojej witrynie oraz tagi wideo .

Jakość obrazu i treść

Weź również pod uwagę elementy wizualne – miniatura Twojego filmu ma ogromny wpływ na kliknięcia, a co za tym idzie na SEO. Upewnij się, że obraz miniatury połączy się z odbiorcami i zaintryguje ich. Na koniec upewnij się, że Twój film jest w najlepszym możliwym formacie. W przypadku YouTube oznacza to MPEG-4 o rozdzielczości 1280 x 720 (16:9 HD) i 640 x 480 (4:3 SD).

To więcej niż tylko SEO

Dużo rozmawialiśmy o tym, jak skuteczne może być SEO. Pamiętaj jednak, że wszystko sprowadza się do stworzenia witryny spełniającej potrzeby Twoich odbiorców . Jeśli urządzasz przyjęcie, nie tylko powinieneś zaprosić gości, ale także zadbaj o to, aby dobrze się bawili. Na tym polega tworzenie udanej strony internetowej – wykorzystanie zasobów, które musisz zaangażować, edukować i ekscytować. SEO to tylko jeden element układanki.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.