Twórcy Stron

Prowadzenie biznesu online może być skomplikowanym procesem. Może nie istnieć bezpośrednia interakcja między sprzedawcą a klientem. Sprzedaż online różni się w zależności od różnych czynników, takich jak wcześniejsze doświadczenia, reputacja online, marketing online, jakość strony internetowej, obecność online, proces sprzedaży itp. Omówimy wskazówki, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż Twojego biznesu online.  

1. Sposoby dotarcia do potencjalnych klientów online?

Dostań się na pierwszą stronę Google

Pozycja nr 1 na stronach wyników wyszukiwania Google pomoże zwrócić uwagę większej liczby osób na witrynę Twojej firmy.

Jeśli wyszukujący odkryją dokładnie to, czego szukają w Twojej witrynie, jest bardziej prawdopodobne, że pozostaną na niej dłużej, wskazując Google, że Twoja witryna doskonale odpowiada na ich zapytania.

Nie zajdziesz daleko, jeśli użyjesz tradycyjnych sztuczek, aby wprowadzić system w błąd, takich jak umieszczenie niepowiązanych słów kluczowych na stronie. Algorytm Google bierze pod uwagę co najmniej 200 różnych sygnałów podczas ustalania pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google. Skoncentruj się na najważniejszych zapytaniach wyszukiwania, których używają Twoi docelowi klienci, i upewnij się, że Twoja witryna jest odpowiednio dostosowana do każdego z tych haseł.

Jak dostać się na szczyt Google za darmo?

Zwiększ sprzedaż online Twoja strategia marketingowa PPC

Istnieje kilka metod ulepszenia bieżącej kampanii PPC lub uzyskania przewagi nad nową.

Skorzystaj z badania słów kluczowych, aby uzyskać informacje o swoich reklamach PPC. Zwróć uwagę na reklamy wyświetlane na górze strony z wynikami. Sprawdź ich nagłówki, treść, a także wszelkie stosowane przez nich wtyczki, takie jak informacje kontaktowe lub witryny specjalistycznych produktów, aby sprawdzić, czy reklama zawiera jakiekolwiek USP.

Wykorzystaj marketing w mediach społecznościowych

 Instagram, LinkedIn i Twitter to doskonałe sieci reklamowe do kierowania na rynek docelowy (po przeanalizowaniu, który zapewnia pożądane wyniki dla Twojej firmy). Nieodpłatny marketing w mediach społecznościowych może również spowodować znaczny wzrost liczby odwiedzających, ale w przeciwieństwie do płatnych reklam, jego utrzymanie wymaga ciągłej administracji i inwestycji czasowych.

2. Wskazówki, jak zamienić odwiedzających witrynę w klientów?

 Dodaj opcję wyskakującego okienka w e-mailu dla odwiedzających po raz pierwszy.

Typową praktyką sklepów internetowych jest oferowanie e-maili z opcją wyrażenia zgody osobom, które odwiedzają je po raz pierwszy. W zamian za dane osobowe użytkownika i prawo do wysyłania mu e-maili może to być umowa pierwszego zakupu lub bezpłatna próbka. To doskonałe podejście do budowania zaufania potencjalnych konsumentów, udzielania przydatnych informacji i zachęcania do przyszłych zakupów.

Zaszczepić poczucie pilności

Wyświetlanie przedmiotów z limitowanych edycji, ograniczone czasowo oferty specjalne i niskie poziomy zapasów mogą pomóc w tworzeniu niedoboru i poczucia pilności, co motywuje do szybkich zakupów. Jednak ważne jest, aby być szczerym i prostym w przekazie, w którym liczy się czas.

Oferuj zachęty do zakupów

Czy możesz sobie pozwolić na darmową dostawę przy zamówieniach powyżej określonej kwoty lub ewentualnie procentową zniżkę? Podaj nagrodę za zakup w swoich wiadomościach reklamowych, gdy tylko jest to możliwe. O wiele lepiej jest, jeśli jest to nagroda zależna od czasu, jak sugerowano wcześniej.

Zapewnij gwarancję zwrotu pieniędzy .

Jeśli kupujesz używany samochód lub odnowiony laptop albo wypróbowujesz nowy produkt, zamawianie online może być onieśmielające. Zapewniając gwarancję zwrotu kosztów i prostą politykę zwrotów, sprawiasz, że zakupy w Twoim sklepie są prostą i pozbawioną ryzyka opcją.

Zapewnij różne opcje płatności

Jeśli obecnie nie akceptujesz PayPal, Google Wallet, ApplePay i WePay jako metod płatności w swojej witrynie, możesz tracić przychody od dużego segmentu klientów, którzy nie chcą podawać informacji o swojej karcie kredytowej w każdym nowym e- platformę handlową, którą odwiedzają. 

3. Co zrobić, aby uzyskać natychmiastową konwersję?

Uprość swój proces sprzedaży

Najlepszą metodą zagwarantowania klientom konwersji jest uczynienie procesu sprzedaży w Twojej witrynie tak prostym, łatwym i komfortowym, jak to tylko możliwe. Słaba użyteczność jest zazwyczaj przyczyną niskiego współczynnika konwersji, jeśli portfolio produktów jest interesujące dla klienta docelowego, a struktura kosztów jest rozsądna. 

Przejrzyj swoją strategię cenową i produktową

Być może będziesz musiał stawić czoła wyzwaniom związanym ze strategią cenową i produktową. Twoja cena powinna odzwierciedlać wartość, którą dostarczasz, wymagania branży, wartość, jaką przywiązujesz do swojej marki oraz cele w zakresie sprzedaży i udziału w rynku.

Wyczyść swoją kasę

Porzucone koszyki i niedokończone koszyki kosztują firmy około 18 miliardów dolarów rocznie, a szacunkowy wskaźnik porzucania koszyków we wszystkich sektorach wynosi blisko 70%. Upewnij się, że procedura płatności jest prosta i nie zmusza klientów do rezygnacji przy ostatniej barierze.

Użyj reklamy porzuconego koszyka

Wiadomości e-mail o porzuconych koszykach pomogły małym firmom odzyskać tysiące dolarów przychodów. Zaproponuj zniżkę, jeśli pierwszy e-mail z informacją o porzuceniu koszyka nie powiedzie się, i gotowe.

Wzmocnij wezwania do działania

Potrzebujesz jasnych i kuszących wezwań do działania, które dokładnie informują klienta, co musi osiągnąć, nie przytłaczając go ani nie dezorientując.

Ulepsz zdjęcia produktów do sprzedaży online

Jeśli chcesz sprzedawać więcej rzeczy, zainwestuj w portfolio kreatywnych produktów, które przemawiają do kupujących, wyrażają Twoją markę i są charakterystyczne dla Ciebie – a następnie zabezpiecz je prawami autorskimi.

4. Jak zwiększyć umiejętności sprzedaży online?

 Poprawa umiejętności sprzedażowych polega na dostarczaniu właściwych informacji właściwym osobom we właściwym czasie. Chodzi również o to, aby być dostępnym, aby zapewnić wsparcie, którego potrzebują Twoi konsumenci.

Podkreślaj potrzeby klienta, a nie potrzeby swojej firmy. Ponieważ pozwoli Ci to właściwie zrozumieć, czego szukają Twoi konsumenci i jak możesz to dostarczyć.

Pamiętaj, jeśli nie zadbasz o swoich klientów w sposób doskonały, zrobi to rywal.

Kluczowe wskazówki, jak zwiększyć umiejętności sprzedaży online:

Twórz Persony Kupujących  – Zrozumienie, co napędza, angażuje i ekscytuje Twojego docelowego konsumenta, jest niezbędne do udanej sprzedaży.

Uzasadnij swoją postrzeganą wartość  – upewnij się, że rozumiesz, co odróżnia Twoją firmę od konkurencji i uzasadnij to potencjalnemu klientowi.

Zapewnij wsparcie  — te dobre oceny klientów i referencje klientów, na które liczyłeś, aby pomóc w konwersji nowych klientów, nie przyjdą do ciebie, musisz na to zasłużyć, rozwiązując ich problemy.

Kontynuacja  – jeśli potencjalny klient zadaje pierwsze pytanie, pisze e-mail z pytaniem lub chce umówić się na bezpłatną konsultację, pamiętaj, aby odpowiedzieć szybko — zanim jego zainteresowanie Twoją firmą osłabnie.

5. Jak zwiększyć sprzedaż online i produktywność mojego zespołu?

Siła zespołu sprzedaży internetowej witryny internetowej ma znaczący wpływ na jej sukces lub porażkę. Twoi pracownicy sprzedaży online, podobnie jak konwencjonalny zespół sprzedaży działający przez telefon, będą potrzebować odpowiedniego szkolenia i wsparcia, aby zagwarantować, że zapewnią ten rodzaj doskonałej obsługi, który sprawi, że będziesz zadowolony, że reprezentują Twoją firmę. Można im zapewnić odpowiednie sesje szkoleniowe, aby zwiększyć produktywność. Można wprowadzić nagrody lub zachęty, aby zmotywować ich do dawania z siebie wszystkiego.

Podsumowanie dotyczące sprzedaży internetowej

Tak więc, w zależności od charakteru działalności, istnieje wiele czynników, które wpływają na sprzedaż online. Marketing powinien być obsługiwany przez profesjonalistów, aby generować maksymalną sprzedaż przy minimalnych kosztach. Nie jest konieczne, aby jedna strategia, która sprawdza się w jednym rodzaju biznesu, sprawdziła się również w innym biznesie e-commerce.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.