Google Ads , wcześniej znany jako Google AdWords, to popularny program reklamowy Pay Per Click (PPC) lub Cost Per Click (CPC). Działa w połączeniu z programem Google AdSense dla wydawców. Reklamodawcy mogą tworzyć kampanie reklamowe, aby wyświetlać reklamy w sieci wyszukiwania i reklamowej Google (witryny wydawcy AdSense) i płacić tylko wtedy, gdy użytkownicy klikają ich reklamy. Płatne reklamy, takie jak Google Ads, są niezbędne, aby zwiększyć ruch, zwłaszcza w przypadku nowej firmy i witryn internetowych.
Oferty promocyjne to sytuacja korzystna dla obu stron, w której Google zarabia więcej od reklamodawców, a reklamodawcy uzyskują większy ruch od wydawców. Dlatego Google oferuje nowym klientom Google Ads różne kupony promocyjne dostępne w odpowiednim czasie i dla danego kraju, aby zachęcić do reklamowania się online.
Zacznij korzystać z Google Ads, wydając 1200 PLN na kampanię otrzymasz od nas 1200 PLN na dalsze działania.
- Oferta dostępna tylko do wyczerpania puli.
- Oferta dostępna tylko dla reklamodawców, którzy utworzą nowe konto Google Ads z adresem rozliczeniowym w Polsce. Reklamodawca może otrzymać i wykorzystać wyłącznie jeden kod promocyjny na reklamodawcę.
- Aby aktywować tę ofertę: kliknij przycisk lub link powiązany z tą ofertą, aby kod promocyjny został automatycznie zastosowany na Twoim pierwszym koncie Google Ads. Kod promocyjny musi zostać zastosowany na Twoim pierwszym koncie Google Ads w ciągu 14 dni od pierwszego wyświetlenia reklamy z tego konta.
- Aby otrzymać środki na reklamę: po zastosowaniu przez Ciebie kodu promocyjnego na koncie Google Ads Twoje kampanie reklamowe muszą w ciągu 60 dni wygenerować koszty reklamy w wysokości co najmniej 1200zł (nie wliczając podatków ani obowiązujących opłat). Dokonanie wpłaty w wysokości 1200zł nie jest wystarczające. Monitorowanie kosztów reklamy do 1200zł rozpoczyna się po wprowadzeniu przez Ciebie kodu promocyjnego.
- Po spełnieniu wymogów wymienionych w punktach 3 i 4 środki na reklamę zostaną uwzględnione w Podsumowaniu płatności na koncie Google Ads w ciągu 5 dni.
- Środki na reklamę wygasną po 60 dniach od zaksięgowania ich na Twoim koncie.
- Środki na reklamę dotyczą wyłącznie przyszłych kosztów reklamy. Nie można zastosować tych środków promocyjnych do kosztów naliczonych przed wprowadzeniem kodu promocyjnego na koncie Google Ads.
- Po wykorzystaniu środków na koncie Google Ads nie otrzymasz powiadomienia, a wszelkie dodatkowe koszty reklamowe zostaną obciążone wybraną przez Ciebie formą płatności. Jeśli nie chcesz kontynuować kampanii reklamowych, możesz w dowolnym momencie wstrzymać lub usunąć swoje kampanie.
- Twoje konto musi być z powodzeniem rozliczane przez Google Ads i mieć dobrą opinię, aby móc nadal korzystać ze środków na reklamę.
- Pełne warunki można znaleźć tutaj http://www.google.pl/intl/pl/ads/coupons/terms.html.
Twórcy Stron