Prowadzenie biznesu online może być skomplikowanym procesem. Może nie istnieć bezpośrednia interakcja między sprzedawcą a klientem. Sprzedaż online różni się w zależności od różnych czynników, takich jak wcześniejsze doświadczenia, reputacja online, marketing online, jakość strony internetowej, obecność online, proces sprzedaży itp. Omówimy wskazówki, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż Twojego biznesu online.
Dostań się na pierwszą stronę Google
Pozycja nr 1 na stronach wyników wyszukiwania Google pomoże zwrócić uwagę większej liczby osób na witrynę Twojej firmy.
Jeśli wyszukujący odkryją dokładnie to, czego szukają w Twojej witrynie, jest bardziej prawdopodobne, że pozostaną na niej dłużej, wskazując Google, że Twoja witryna doskonale odpowiada na ich zapytania.
Nie zajdziesz daleko, jeśli użyjesz tradycyjnych sztuczek, aby wprowadzić system w błąd, takich jak umieszczenie niepowiązanych słów kluczowych na stronie. Algorytm Google bierze pod uwagę co najmniej 200 różnych sygnałów podczas ustalania pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google. Skoncentruj się na najważniejszych zapytaniach wyszukiwania, których używają Twoi docelowi klienci, i upewnij się, że Twoja witryna jest odpowiednio dostosowana do każdego z tych haseł.
Zwiększ sprzedaż online Twoja strategia marketingowa PPC
Istnieje kilka metod ulepszenia bieżącej kampanii PPC lub uzyskania przewagi nad nową.
Skorzystaj z badania słów kluczowych, aby uzyskać informacje o swoich reklamach PPC. Zwróć uwagę na reklamy wyświetlane na górze strony z wynikami. Sprawdź ich nagłówki, treść, a także wszelkie stosowane przez nich wtyczki, takie jak informacje kontaktowe lub witryny specjalistycznych produktów, aby sprawdzić, czy reklama zawiera jakiekolwiek USP.
Instagram, LinkedIn i Twitter to doskonałe sieci reklamowe do kierowania na rynek docelowy (po przeanalizowaniu, który zapewnia pożądane wyniki dla Twojej firmy). Nieodpłatny marketing w mediach społecznościowych może również spowodować znaczny wzrost liczby odwiedzających, ale w przeciwieństwie do płatnych reklam, jego utrzymanie wymaga ciągłej administracji i inwestycji czasowych.
Dodaj opcję wyskakującego okienka w e-mailu dla odwiedzających po raz pierwszy.
Typową praktyką sklepów internetowych jest oferowanie e-maili z opcją wyrażenia zgody osobom, które odwiedzają je po raz pierwszy. W zamian za dane osobowe użytkownika i prawo do wysyłania mu e-maili może to być umowa pierwszego zakupu lub bezpłatna próbka. To doskonałe podejście do budowania zaufania potencjalnych konsumentów, udzielania przydatnych informacji i zachęcania do przyszłych zakupów.
Wyświetlanie przedmiotów z limitowanych edycji, ograniczone czasowo oferty specjalne i niskie poziomy zapasów mogą pomóc w tworzeniu niedoboru i poczucia pilności, co motywuje do szybkich zakupów. Jednak ważne jest, aby być szczerym i prostym w przekazie, w którym liczy się czas.
Czy możesz sobie pozwolić na darmową dostawę przy zamówieniach powyżej określonej kwoty lub ewentualnie procentową zniżkę? Podaj nagrodę za zakup w swoich wiadomościach reklamowych, gdy tylko jest to możliwe. O wiele lepiej jest, jeśli jest to nagroda zależna od czasu, jak sugerowano wcześniej.
Jeśli kupujesz używany samochód lub odnowiony laptop albo wypróbowujesz nowy produkt, zamawianie online może być onieśmielające. Zapewniając gwarancję zwrotu kosztów i prostą politykę zwrotów, sprawiasz, że zakupy w Twoim sklepie są prostą i pozbawioną ryzyka opcją.
Jeśli obecnie nie akceptujesz PayPal, Google Wallet, ApplePay i WePay jako metod płatności w swojej witrynie, możesz tracić przychody od dużego segmentu klientów, którzy nie chcą podawać informacji o swojej karcie kredytowej w każdym nowym e- platformę handlową, którą odwiedzają.
Najlepszą metodą zagwarantowania klientom konwersji jest uczynienie procesu sprzedaży w Twojej witrynie tak prostym, łatwym i komfortowym, jak to tylko możliwe. Słaba użyteczność jest zazwyczaj przyczyną niskiego współczynnika konwersji, jeśli portfolio produktów jest interesujące dla klienta docelowego, a struktura kosztów jest rozsądna.
Być może będziesz musiał stawić czoła wyzwaniom związanym ze strategią cenową i produktową. Twoja cena powinna odzwierciedlać wartość, którą dostarczasz, wymagania branży, wartość, jaką przywiązujesz do swojej marki oraz cele w zakresie sprzedaży i udziału w rynku.
Porzucone koszyki i niedokończone koszyki kosztują firmy około 18 miliardów dolarów rocznie, a szacunkowy wskaźnik porzucania koszyków we wszystkich sektorach wynosi blisko 70%. Upewnij się, że procedura płatności jest prosta i nie zmusza klientów do rezygnacji przy ostatniej barierze.
Wiadomości e-mail o porzuconych koszykach pomogły małym firmom odzyskać tysiące dolarów przychodów. Zaproponuj zniżkę, jeśli pierwszy e-mail z informacją o porzuceniu koszyka nie powiedzie się, i gotowe.
Potrzebujesz jasnych i kuszących wezwań do działania, które dokładnie informują klienta, co musi osiągnąć, nie przytłaczając go ani nie dezorientując.
Jeśli chcesz sprzedawać więcej rzeczy, zainwestuj w portfolio kreatywnych produktów, które przemawiają do kupujących, wyrażają Twoją markę i są charakterystyczne dla Ciebie – a następnie zabezpiecz je prawami autorskimi.
Poprawa umiejętności sprzedażowych polega na dostarczaniu właściwych informacji właściwym osobom we właściwym czasie. Chodzi również o to, aby być dostępnym, aby zapewnić wsparcie, którego potrzebują Twoi konsumenci.
Podkreślaj potrzeby klienta, a nie potrzeby swojej firmy. Ponieważ pozwoli Ci to właściwie zrozumieć, czego szukają Twoi konsumenci i jak możesz to dostarczyć.
Pamiętaj, jeśli nie zadbasz o swoich klientów w sposób doskonały, zrobi to rywal.
Kluczowe wskazówki, jak zwiększyć umiejętności sprzedaży online:
Twórz Persony Kupujących – Zrozumienie, co napędza, angażuje i ekscytuje Twojego docelowego konsumenta, jest niezbędne do udanej sprzedaży.
Uzasadnij swoją postrzeganą wartość – upewnij się, że rozumiesz, co odróżnia Twoją firmę od konkurencji i uzasadnij to potencjalnemu klientowi.
Zapewnij wsparcie — te dobre oceny klientów i referencje klientów, na które liczyłeś, aby pomóc w konwersji nowych klientów, nie przyjdą do ciebie, musisz na to zasłużyć, rozwiązując ich problemy.
Kontynuacja – jeśli potencjalny klient zadaje pierwsze pytanie, pisze e-mail z pytaniem lub chce umówić się na bezpłatną konsultację, pamiętaj, aby odpowiedzieć szybko — zanim jego zainteresowanie Twoją firmą osłabnie.
Siła zespołu sprzedaży internetowej witryny internetowej ma znaczący wpływ na jej sukces lub porażkę. Twoi pracownicy sprzedaży online, podobnie jak konwencjonalny zespół sprzedaży działający przez telefon, będą potrzebować odpowiedniego szkolenia i wsparcia, aby zagwarantować, że zapewnią ten rodzaj doskonałej obsługi, który sprawi, że będziesz zadowolony, że reprezentują Twoją firmę. Można im zapewnić odpowiednie sesje szkoleniowe, aby zwiększyć produktywność. Można wprowadzić nagrody lub zachęty, aby zmotywować ich do dawania z siebie wszystkiego.
Tak więc, w zależności od charakteru działalności, istnieje wiele czynników, które wpływają na sprzedaż online. Marketing powinien być obsługiwany przez profesjonalistów, aby generować maksymalną sprzedaż przy minimalnych kosztach. Nie jest konieczne, aby jedna strategia, która sprawdza się w jednym rodzaju biznesu, sprawdziła się również w innym biznesie e-commerce.
⭐ Twórcy Stron 💻 | Strony internetowe, sklepy WWW, e-commerce, audyt stron, pozycjonowanie SEO / SEM 🖱️ | Częstochowa, Śląskie, Polska 🏢 tworcystron.pl
Twórcy Stron