Twórcy Stron

Branża SEO od kilku lat jest jedną z najszybciej rozwijających się branż. Firmy zdały sobie sprawę, że SEO to jedyny sposób na przyciągnięcie ruchu do Twojej witryny i dalszy rozwój firmy, nawet gdy sytuacja rynkowa zmusza Cię do cięcia budżetów marketingowych. Zaowocowało to rosnącymi inwestycjami w SEO, a także rozkwitającymi na całym świecie agencjami doradztwa SEO. Ponieważ firmy włączają SEO do swojego marketingu, jedną z decyzji, przed którymi stają, jest podjęcie rozmowy, czy zbudować własny zespół SEO, czy zlecić prace SEO wyspecjalizowanej agencji SEO.

Nie ma dobrej lub złej odpowiedzi na ten dylemat, a odpowiedź często sprowadza się do oceny charakteru pracy do wykonania, wewnętrznego talentu SEO, przepustowości potrzebnej do wykonania wszystkich prac, które należy wykonać, oraz kosztów budowania zespół a opłaty pobierane przez agencje SEO. W tym artykule omówiono zalety i wady outsourcingu prac SEO w porównaniu z inwestowaniem w budowanie zespołu do samodzielnej pracy SEO.

Zalety wewnętrznego SEOOgraniczenia wewnętrznego SEO
Posiadanie własnego zespołu SEO oznacza, że ​​zespół zna firmę i rynek lepiej niż zewnętrzna agencja SEO, a to oznacza, że ​​wysiłki SEO mogą być – przynajmniej teoretycznie – lepiej dostosowane do ogólnych planów marketingowych.
Dzięki wewnętrznemu zespołowi SEO masz pełną kontrolę nad strategiami SEO i ich realizacją. Dyskusje, korekty kursów i podejmowanie decyzji mogą stać się płynne z zespołem wewnętrznym, ponieważ zespół znajduje się w jednej lokalizacji z resztą organizacji.
Własny zespół oznacza również pełne skupienie się na SEO Twojej witryny. Zlecona agencja pracowałaby nad wieloma projektami SEO, podczas gdy wewnętrzny zespół byłby oddany pracy nad SEO tylko Twojej witryny.
W zależności od wielkości Twojej witryny, konkurencyjności rynku i kalibru zatrudnianych przez Ciebie SEO, wewnętrzny zespół może być czasami tańszy niż outsourcing SEO.
Zmiana algorytmów wyszukiwarek wymaga od SEO zawsze na bieżąco ze zmianami. Z własnym zespołem, o ile nie zainwestujesz w ciągłą naukę, wiedza może szybko się zdezaktualizować.
SEO wymaga wielu analiz i pracy ręcznej. Dzięki wewnętrznemu zespołowi nadążanie za trendami w branży i wdrażanie ich w witrynie może być dość czasochłonne.
Istnieje również groźba presji biznesowej, która wymaga od zespołu skupienia się od czasu do czasu na innych działaniach, zamiast skupiać się wyłącznie na działaniach SEO.
Analiza, śledzenie i zarządzanie kampaniami mogą wymagać wielu narzędzi — niektóre z nich mogą być dość drogie. Musisz dokonać tych inwestycji z własnym SEO.
SEO obejmuje aspekty techniczne, treść, linki i elementy doświadczenia użytkownika. Wewnętrzny zespół, który tworzysz dla SEO, musi być równie kompetentny we wszystkich aspektach SEO.
Ograniczona ekspozycja może oznaczać, że wiedza Twojego zespołu w zakresie SEO określa, jak dobre lub złe jest SEO Twojej witryny.

Zalety outsourcingu prac SEO

  • Zlecając prace SEO na zewnątrz, zyskujesz całe doświadczenie i umiejętności zespołu agencji SEO.
  • Ponieważ zespół agencji zajmuje się tylko SEO i nie jest rozpraszany innymi potrzebami marketingu biznesowego, może być na bieżąco ze zmianami w algorytmach wyszukiwarek. Oznacza to, że strategie, które wprowadzają do stołu, mogą być znacznie bardziej dostosowane do zmieniającego się krajobrazu SEO.
  • Zaletą może być doświadczenie agencji SEO w pracy z wieloma klientami. Nauka, wiedza i doświadczenie w pracy z różnymi sytuacjami mogą być lepszym spostrzeżeniem SEO dla Twojej kampanii SEO.
  • Z zewnętrzną agencją SEO uwalniasz się od czasu i pieniędzy potrzebnych do zbudowania, utrzymania, szkolenia i utrzymania wysoko wykwalifikowanego zespołu w domu.
  • Zewnętrzny zespół SEO będzie odizolowany od wewnętrznych nacisków i nacisków i nie będzie rozpraszany przez inne naciski marketingowe. Będą koncentrować się na SEO Twojej witryny, a to oznacza, że ​​Twoja praca SEO nie będzie podlegać wpływom wewnętrznej dynamiki i wymagań.
  • Outsourcing umożliwia skalowanie wysiłków w górę iw dół bez konieczności poświęcania czasu i wysiłku na zatrudnianie nowych członków zespołu.
  • Dzięki zewnętrznym usługom SEO otrzymujesz zespół do pracy nad Twoim projektem bez powiązanych kosztów ogólnych związanych z zatrudnieniem, powierzchnią, infrastrukturą itp.
  • Z zespołem pracującym nad Twoim projektem istnieje duża szansa, że ​​wyniki zostaną osiągnięte wcześniej, niż byłoby to możliwe w przypadku zespołu wewnętrznego.
  • Zewnętrzny zespół SEO skupi się na SEO Twojej witryny, podczas gdy Twój wewnętrzny zespół może skoncentrować się na większych potrzebach marketingowych i innych wymaganiach związanych z budowaniem biznesu.

Ograniczenia outsourcingu SEO

  • Zewnętrzny zespół SEO to realny koszt, który musisz ponieść, gdy kampania jest aktywna. Może to okazać się droższe niż samodzielne pozycjonowanie. Musisz ocenić i zdecydować, czy Ty i Twój zespół powinniście spędzać czas na SEO swojej witryny, czy skupić się na innych aspektach działalności, podczas gdy zewnętrzny zespół specjalistów skupia się na SEO.
  • Ponieważ agencja, której zlecasz pozycjonowanie, będzie również pracowała nad innymi projektami SEO, istnieje ryzyko, że przyciągnie mniej uwagi. Musisz monitorować pracę wykonaną przez agencję i być zaangażowanym w projekt, aby złagodzić to zagrożenie.
  • Nie wszystkie agencje SEO skrupulatnie podchodzą do praktykowania white hat SEO. Musisz upewnić się, że Twój partner SEO ma etykę biznesową, aby zapewnić brak kompromisów w zakresie SEO dla Twojej witryny.

Czy powinieneś zlecić prace SEO?

To, czy powinieneś zlecić pozycjonowanie na zewnątrz, to decyzja biznesowa, którą musisz podjąć. Musisz rozważyć zalety i wady outsourcingu w porównaniu z budowaniem, szkoleniem i utrzymywaniem wewnętrznego zespołu. Dla dużych przedsiębiorstw z wieloma przedsięwzięciami i skalą działania, czasem bardziej praktycznym rozwiązaniem może być zbudowanie własnego zespołu. Dla większości małych i średnich organizacji outsourcing potrzeb SEO jest zwykle bardziej opłacalnym rozwiązaniem. Właściwy partner może zapewnić Ci usługi zespołu w cenie tylko jednego wewnętrznego członka zespołu.

Zlecone usługi SEO od Twórców Stron

Kiedy współpracujesz z firmą zajmującą się marketingiem online w zakresie SEO swojej witryny, ważne jest, aby Twój partner rozumiał wytyczne dotyczące wyszukiwarek i unikał technik SEO, które mogą zaszkodzić Twojej witrynie na dłuższą metę. Twórcy Stron pomagają klientom budować silną obecność w Internecie poprzez nasze usługi projektowania i marketingu internetowego. Jeśli potrzebujesz strony internetowej, która poprawi Twoją obecność w Internecie poprzez SEO typu white hat, porozmawiaj z nami o naszych usługach marketingu internetowego .

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.