tworcystronblog008

Kiedy wychodzimy z tej pandemii, zmienił się nasz zbiorowy sposób myślenia. Zbadaliśmy i ponownie rozważyliśmy wiele dziedzin naszego życia. Dlatego naturalne jest oczekiwanie, że ludzie przyjmą nowe podejście do zakupów . Niedawno przeprowadziliśmy badania, aby zrozumieć, jak zmieniła się podróż zakupowa na całym świecie, szczególnie w sferze podróży, finansów i handlu detalicznego. Zapytaliśmy konsumentów o ich obecne zachowania i możliwe przyszłe nawyki zakupowe.

Od razu widać, że pandemia wzmocniła to, na czym marki i detaliści powinni się nadal koncentrować: umożliwienie klientom robienia zakupów, kiedy chcą, jak chcą i gdzie chcą, zapewniając jednocześnie przyjemne i bezproblemowe doświadczenie.

Zorganizuj swoje zespoły i budżety
Wyszukiwanie ma kluczowe znaczenie we wszystkich regionach i kategoriach. Recenzje online są ważne. A coraz więcej osób faktycznie kupuje online. Ale przy 27,6% światowym wzroście handlu elektronicznego nie oznacza to, że punkty kontaktowe offline stały się przestarzałe.

Na przykład, chociaż obserwujemy średnio 56% wzrost liczby osób deklarujących, że w przyszłości będą kupować produkty CPG online, większość (66%) nadal planuje robić zakupy w sklepie. 1 A w obszarach finansów osobistych (bankowość, karty kredytowe, ubezpieczenia) ponad 70% osób nadal uważa, że ​​rozmowa z przedstawicielem obsługi klienta na żywo jest bardzo przydatna. 2

Zwróć uwagę na punkty bólu
Niezależnie od metody zakupów, marki będą musiały zapewnić wsparcie podczas całej podróży konsumenta i usuwać po drodze przeszkody. Ponad 25% konsumentów na rynkach i branżach, które zbadaliśmy, zgłasza problemy, takie jak dostępność, problemy z płatnościami i obsługa klienta. 3

Pokonując bariery i zapewniając doskonałe wsparcie po zakupie, marki i detaliści mają możliwość zapewnienia konsumentom dodatkowej wartości.

Zainwestuj we własną stronę internetową lub aplikację

W wielu kategoriach witryny lub aplikacje marek/sprzedawców należą do najtrudniejszych punktów styczności podczas całej podróży. A biorąc pod uwagę, że wiele osób dokonało transakcji online po raz pierwszy podczas pandemii, teraz ważniejsze niż kiedykolwiek jest zapewnienie doskonałego doświadczenia online.

źródło: Think with Google

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.