Twórcy Stron

Jedną z naszych ulubionych sekcji w dowolnym profilu Google firmy jest sekcja Posty Google, ponieważ jest to jeden z niewielu obszarów w Twoim profilu, w których możesz dodawać nowe treści. Pomyśl o tym jako o poście w mediach społecznościowych, w którym przesyłasz zdjęcie i krótki podpis. Jednak to, co sprawia, że ​​Posty Google są potężniejsze, to fakt, że mogą poprawić Twoją widoczność w wynikach wyszukiwania i Map Google, gdy ktoś szuka produktu lub usługi, którą oferujesz. W sumie:

  • 60% kupujących najpierw korzysta z Internetu, zanim udadzą się do fizycznej lokalizacji (Think With Google)
  • 9/10 podróży kupujących faktycznie zaczyna się w wyszukiwarce lub Mapach Google
  • 46% wyszukiwań produktów rozpoczyna się w Google

Regularnie aktualizowany profil firmy Google zapewni, że będziesz widoczny wśród konkurencji.

Przypadek krajowej marki detalicznej

Przede wszystkim jednak zacznijmy od tego, dlaczego Posty Google są ważne w w pełni zoptymalizowanej grupie lokalizacji.

Obecnie współpracujemy z marką detaliczną, która potrzebowała silniejszego wsparcia w lokalnym SEO.

W roku 2021 rozpoczęliśmy współpracę z detalistą z większą ilością lokalizacji w całym kraju. Jednym z problemów było to, że nie mogli zoptymalizować swoich indywidualnych profili firm w Google i wyświetlić ich w 3-paku oraz u góry wyników w Mapach, mimo że są znaną marką handlową. Nasi lokalni eksperci SEO pracowali nad aktualizacją wszystkich niezbędnych informacji w każdym ze swoich profili, kładąc jednocześnie nacisk na regularne aktualizowanie sekcji wpisów Google o najnowsze promocje, aktualizacje i najnowsze produkty marki.

W ciągu pięciu miesięcy ich łączna liczba wyszukiwań wzrosła o 98,67%, podczas gdy liczba wyświetleń wzrosła o 91,40%.

Co to znaczy?

Dzięki w pełni zoptymalizowanemu profilowi ​​i regularnemu harmonogramowi wpisów Google, marka miała przyciągnąć i utrzymać uwagę swoich klientów oraz zachęcić ich do odwiedzenia ich witryny lub zadzwonienia, a ostatecznie do odwiedzenia ich fizycznej lokalizacji.

Na tym polega siła Postów Google.

I właśnie dlatego powinieneś zachować swoje Posty Google.

Do niedawna Posty Google działały przez siedem dni. Tak, jeden pełny tydzień, zanim znikniesz lub pozostaniesz w ukryciu ze swojego profilu. Dlatego wiele firm nie dostrzega znaczenia tej sekcji, ponieważ jeden tydzień może wydawać się za krótki, aby pozostać aktualnym. Na szczęście dla nas wszystkich starsze Posty Google mogą teraz pozostać w Twoim profilu na zawsze. Oto 4 powody, dla których warto trzymać się z daleka od usuwania postów.

1. Stare posty Google nadal pojawiają się jako uzasadnienia postów

Uzasadnienia postów to fragmenty Twoich istniejących Postów Google, które pojawiają się w pakiecie 3-Pack i wynikach wyszukiwania w Mapach. Gdy użytkownik szuka produktu, który sprzedajesz, a Ty wspomniałeś o tym konkretnym produkcie w jednym ze swoich postów, prawdopodobnie będzie to widoczne w podglądzie Twojego profilu. Post, który może mieć od 24 godzin do pięciu miesięcy, może zostać użyty jako uzasadnienie wpisu.

Podobnie jak w powyższym przykładzie, jeśli wyszukasz „zielona herbata w pobliżu”, w wynikach wyszukiwania pojawi się profil z poprzednim postem, w którym jest mowa o „zielonej herbacie”. Kliknij ten wynik, a zobaczysz posty związane z Twoim wyszukiwaniem, oprócz NAP firmy i innych szczegółów. Ponadto, jeśli zauważysz, post przedstawiony jako uzasadnienie ma więcej niż siedem dni w momencie pisania tego artykułu. Starsze posty, o ile pasują do Twojego wyszukiwania, mogą się również pojawiać, gdy użytkownik kliknie podgląd wyników.

2. Nadal pomagają przyciągnąć ruch do Twojej witryny

Posty Google mogą nadal kierować użytkowników do określonych stron docelowych w Twojej witrynie, mimo że są starsze. Kontynuują kontakt z odbiorcami, którzy mają zamiar szukać firmy takiej jak Twoja, klikając przycisk CTA i sprawdzając informacje, aby sprawdzić, czy mogą odwiedzić Twoją witrynę lub Twoją fizyczną lokalizację.

3. Może być bardziej autorytatywny niż nowsze posty

Podobnie jak w punkcie 2, starsze posty Google mogą być bardziej autorytatywne niż nowsze w tym sensie, że ludzie oglądali je w wynikach i klikali przyciski CTA. Nasza teoria mówi, że poglądy nie zaczynają się od razu po opublikowaniu posta. Z biegiem czasu, gdy post starzeje się i pozostaje istotny dla grupy użytkowników szukających określonego zapytania wyszukiwania, staje się bardziej autorytatywny i nadal generuje wyniki.

4. Zachowaj ważne dane, aby uzyskać dokładniejsze raportowanie

Usunięcie postów może w pewnym stopniu powodować rozbieżności w raportowaniu, zwłaszcza jeśli masz stary, ale skuteczny post. Aby zachować dokładność swoich danych, zachęcamy do zachowania wpisu przez jakiś czas.

A kiedy trzeba usunąć Posty Google?

Jest jeden przypadek, w którym możemy i powinniśmy usuwać posty. To wtedy informacje w starych postach są niedokładne. Na przykład w przypadku zmiany usług, wycofania produktów lub przeniesienia do innej lokalizacji, dobrym pomysłem może być usunięcie niektórych starszych postów. Przechowywanie ich w swoim profilu może prowadzić do błędnych informacji klientów, zwłaszcza gdy uzyskują tak wiele wyświetleń i kliknięć.

Stara, ale nie tak popularna praktyka z czasów, gdy Posty wciąż wygasły, polegała na ponownym publikowaniu Posta z kilkoma aktualizacjami i usuwaniu starszego. Zwykle dzieje się tak, gdy naprawdę nie ma o czym pisać, ale chcesz zachować spójność w swoim profilu. Biorąc pod uwagę, że posty już nie wygasają, możesz pozostawić stare posty w swoim profilu.

Utrzymanie dobrze zarządzanego profilu firmy w Google nigdy nie jest kompletne bez publikowania Postów Google – są one dostępne z ważnego powodu: aby Twój profil był odpowiedni dla każdego, kto szuka firmy takiej jak Ty. 

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.