Twórcy Stron

Przed przejściem do listy i opcji odzyskiwania kar Google ważne jest, aby zrozumieć, co dokładnie oznacza termin Google Penalty lub Google Penalties.

Kary Google są nakładane i nakładane w przypadku naruszenia wytycznych webmastera. Reguły i wytyczne WebMaster to zestaw reguł i procedur marketingowych, które są tworzone i ustrukturyzowane przez giganta wyszukiwania, aby zapewnić wygodne i przyjemne wrażenia (UX) w wynikach wyszukiwania.

Kary Google mogą być bardzo problematyczne i kłopotliwe dla osób zaangażowanych i zajmujących się pracami w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) , a także pracami z tym związanymi. Może to prowadzić do różnych problemów, takich jak utrata ruchu, problemy z rankingiem stron, a także deindeksacja domeny.

Istnieją różne rodzaje kar. Na przykład, jeśli zostałeś ukarany grzywną Google Algorithm Penalty, oznacza to, że Twoja strona ma problem z algorytmem. Jeśli zostaniesz obciążony ręczną karą, oznacza to, że Google Human Reviewer znalazł Twoją stronę lub witrynę jako używaną przez osobę stosującą techniki wyszukiwania czarnego kapelusza lub osobę, która nie spełnia wymagań.

Najważniejszym i krytycznym krokiem jest złożenie wniosku o odzyskanie. Szkoda, że ​​większość, lub możemy powiedzieć, że prawie wszyscy webmasterzy pomijają tę ważną część swojej strony lub witryny. Szacuje się, że około 400 000 kar jest karanych grzywnami, z czego zaledwie 5% z nich zwraca uwagę i jest również ubieganych o odzyskanie.

Przyjrzyjmy się teraz liście algorytmów i ręcznych kar wraz z kilkoma technikami odzyskiwania.

  1. Ręczne kary Google

Kary ręczne Google to te, które są obsługiwane przez pracowników Google w celu sprawdzenia witryn, które są sprzeczne lub naruszają warunki usług Google.

Jeśli spróbujemy wymienić, istnieje dziesięć rodzajów kar Google. Są one wymienione poniżej wraz z krótkimi informacjami na ich temat wraz z metodami odzyskiwania.

  1. Niezgodność treści AMP

Istnieją różnice w przyspieszonych stronach mobilnych (AMP) i wersji kanonicznej. Wersja kanoniczna działa jako główna kopia strony internetowej, która jest inna. W przypadku, gdy obie wersje nie pasują lub są niedopasowane, usługi byłyby również spowolnieniem i nie zapewniałyby płynnych usług, co wpłynie negatywnie na wrażenia konsumenckie.

Odzyskiwanie:  Aby wyjść z tej kary, upewnij się, że obie wersje są zasadniczo tym samym tekstem, nie powinny być identyczne, ale użytkownicy powinni wyszukiwać ten sam temat i wykonywać podobne czynności.

  1. Zamaskowane obrazy 

Zamaskowane obrazy odnoszą się do tych wyszukiwarek, w których pojawiają się różne treści od tego, co widzą użytkownicy. Przykładami mogą być blokowanie obrazu przez inne obrazy lub teksty oraz niedopasowane miniatury.

Odzyskiwanie:  wyświetlaj ten sam obraz zarówno Google, jak i użytkownikom, chyba że chcesz, aby Twoje obrazy zostały zminimalizowane lub wykluczone z wyników wyszukiwania.

  1. Podstępne przekierowania

Kara ta jest nakładana na te witryny lub strony, na których zarówno wyszukiwarki, jak i użytkownicy obserwują inaczej, co jest pod wieloma względami sprzeczne. Istnieje również możliwość, że użytkownicy inaczej zobaczą treść, sposób i format, co było zupełnie nieoczekiwane.

Odzyskiwanie:  Przeprowadź audyt technicznego SEO dla swoich stron internetowych lub witryn, jeśli istnieje różnica w tym, co widzą użytkownicy, a co widzą wyszukiwarki. Upewnij się, że nie ma przekierowań stron do użytkowników z domenami spamowymi lub do treści, o które nigdy nie prosili. W takich przypadkach zawsze uważa się za wskazane wynajęcie firmy oferującej usługi Google Penalty, które będą bardzo przydatne w oszczędzaniu czasu, wysiłku i pieniędzy.

  1. Wypychanie słów kluczowych

Upychanie słów kluczowych odnosi się do czegoś, w którym ukryte teksty i linki są widoczne dla komputerów i wyszukiwarek, ale nie dla odwiedzających witrynę. Jest to również określane jako nadmierne używanie słów kluczowych, które służy do manipulowania rankingami wyszukiwania.

Odzyskiwanie:  Przeprowadź audyt swojej witryny lub strony, aby wyszukać lub zwrócić uwagę na niewidoczny tekst. Po zakończeniu audytu usuń przypadki, w których słowa kluczowe się powtarzają. Wskazane jest również prowadzenie dokumentacji błędów, aby w przyszłości nie doszło do ponownego jej powtórzenia.

  1. Czysty spam

Czysty spam odnosi się do agresywnego spamowania, w ramach którego do spamowania witryn i stron odwiedzających witrynę wykorzystuje się takie techniki, jak maskowanie, skrobanie i automatyczne generowanie treści. Google traktuje tę karę bardzo poważnie, ponieważ rujnuje i karze całą witrynę.

Odzyskiwanie:  Aby uzyskać usunięcie kary za czysty spam, należy zakupić etykietę czystego spamu dla swojej domeny. Jeśli to możliwe, prześlij również swoją prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia wraz ze szczegółami, w jaki sposób unikniesz takich kar w przyszłości, aby odzyskać zaufanie Google.

  1. Podstępne przekierowania mobilne 

W tym przypadku wiąże się to z przekierowaniem użytkowników do różnych treści, co jest sprzeczne z tym, czego oczekiwano od tego, co jest udostępniane robotom wyszukiwarek. Przekierowuje również odwiedzających do domen spamowych w miejsce adresów URL, które obiecano nam w wynikach wyszukiwania.

Odzyskiwanie:  przeprowadź audyt skryptów i elementów innych firm, a wraz z nim upewnij się, że Twoja witryna nie została zhakowana, zanim poprosisz Google o sprawdzenie i odzyskanie.

  1. Spamowy darmowy host

W takim przypadku bezpłatne usługi hostingowe oferują wsparcie witrynom spamowym, które działają niezgodnie z wytycznymi Google dla webmasterów. Takimi sprawami zajmuje się gigant wyszukiwania, który podejmuje surowe działania na stronach spamerskich i takich, które są hostowane przez dostawców usług.

Odzyskiwanie:  Google zawsze stara się robić wszystko, co w jego mocy, jeśli chodzi o obsługę witryn ze spamem, a także możesz pomóc Google, zgłaszając witryny ze spamem, jeśli na nie natkniesz się. Jeśli zauważysz ręczne działanie w swojej witrynie, natychmiast zgłoś to do pomocy technicznej dostawcy. Jeśli to możliwe, zatrudnij również eksperta WordPress, aby zapewnić szybki, bezpieczny i bezpieczny hosting dla swojej witryny.

  1. Problem z danymi strukturalnymi

Jest to coś, co odwołuje się do nieodpowiednich danych strukturalnych, które próbują manipulować użytkownikami poprzez zaznaczanie i pokazywanie im treści, które są nieistotne, mylące i ukryte.

Odzyskiwanie:  ściśle przestrzegaj wytycznych Google dotyczących ogólnych wytycznych dotyczących uporządkowanych danych i odpowiednio usuwaj znaczniki.

  1. Treść bez wartości dodanej

Sama etykieta daje do zrozumienia, że ​​podlega to ręcznej karze. Jeśli mówimy o przykładach, niewiele witryn afiliacyjnych zawiera kopie do wycinania ciasteczek i strony przejściowe z treściami syndykowanymi, których nigdy lub nie napisałeś.

Usuwanie:  Karę tę można łatwo usunąć, przeprowadzając lub usuwając zawartość, która jest płytka, a także niskiej jakości. Spróbuj dodać wartość do treści poprzez oryginalność, recenzje, a także dodając spostrzeżenia lub nowe informacje z badań przeprowadzonych w celu produkcji treści.

  1. Naruszenia zasad Google News i Discover

Według raportów Search Engine Land w lutym, Google wyciągnął zestaw nowych ręcznych działań, które koncentrują się na Google Discover i Google News. Jest to również rozszerzenie listy SEO Google Penalties Google, która wcześniej skupiała się wyłącznie na wyszukiwaniach.

Zarówno w Google News, jak i w Google Discover możemy znaleźć następujące treści naruszające i obraźliwe:

● Treści zawierające nienawiść, niebezpieczeństwo i nękanie.

● Treści należące do mediów manipulacyjnych.

● Treści o charakterze erotycznym.

● Treści, które dotyczą terroryzmu, makabryczności i przemocy.

● Treści zawierające poufne i prywatne informacje związane z obronnością i informacjami medycznymi, które mają być prywatne.

● Treści zawierające wulgarny język, nieodpowiednie słowa i terminy oraz wulgaryzmy.

Rodzaje treści, które naruszają zasady wykrywania zasad, są mylące i przeznaczone dla dorosłych.

Rodzaje treści, które naruszają zasady dotyczące wiadomości, są powiązane lub stanowią część przejrzystości.

Odzyskiwanie:  Aby odzyskać siły po tego typu karach, musisz regularnie aktualizować informacje o najnowszych działaniach i nowościach związanych z wykrywaniem. Ponieważ może to być dość złożony i czasochłonny proces, ważne jest, abyś zatrudnił renomowaną agencję marketingu cyfrowego, która jest wyposażona w usługi odzyskiwania kary Google, szczególnie dla osób, które są początkujące, są nowe i są na poziomie początkującym. takie rzeczy.

Teraz, po zapoznaniu się z ręcznymi karami Google, przejdźmy do Algorithmic Google Penalties.

 Algorytmiczne kary Google

Według branży SEO, Algorithmic Google Penalties są określane jako coś, w którym witryny nie spełniają oczekiwań wyszukiwarek Google poprzez ręczne działania spamowe i brak lub niską pozycję w rankingu witryn.

Istnieją dwa rodzaje algorytmicznych kar Google, które wymieniono poniżej:

  1. Panda

Panda od 2016 roku odegrała dużą rolę w tworzeniu części rankingowej wyników wyszukiwania w algorytmie. Ta aktualizacja obejmuje zaangażowanie w ocenę jakości treści w witrynach. Nasze witryny otrzymują Wynik Jakości, a problemy z treścią doprowadzą do obniżenia Wyniku Jakości witryny.

Odzyskiwanie:  jeśli chcesz odzyskać swoją witrynę z tej kary, sprawdź jakość i oryginalność treści. Upewnij się również, że doświadczenia użytkowników są zawsze królem, który będzie decydował o doświadczeniu naszych treści i witryn. Spróbuj więc zastąpić lub przepisać treści, które nie dodają wartości odbiorcom.

  1. Pingwin 

W przypadku Penguin, nasze witryny są dotknięte nienaturalnymi lub czarnymi linkami, które wpływają na nasze witryny i strony w następujący sposób:

● Brak różnorodności w low-linkach. Na przykład pojawienie się czarnych linków w sekcji komentarzy.

● Obecność w dużej ilości treści niskiej jakości wraz z dużą ilością linków wysokiej jakości.

● Zarobki wielu czarnych linków w krótkim okresie.

Odzyskiwanie:  Wykonaj usuwanie nienaturalnych linków, które występują ze słowami kluczowymi i stronami. Byłoby lepiej, gdybyś mógł zaplanować strategię planowania białego kapelusza, a także poprosić eksperta o pomoc we wszystkich tych rzeczach.

Jak radzić sobie i odzyskać od problemów z karą Google

● Zatrudnij dobrą i odpowiednią agencję SEO i renomowaną agencję marketingu cyfrowego, która nie tylko będzie monitorować Twoją witrynę, ale także pomoże Ci w szybkim odzyskaniu kary.

● Aby poradzić sobie z karą ręczną Google, jasno wyjaśnij problem ze szczegółowym opisem sposobu rozwiązania problemu wraz z dokumentami zawierającymi wynik naprawy.

● W przypadku usunięcia Pandy i Penguin Penalty poświęć trochę czasu Google na rozwiązanie sprawy, gdy już uporasz się z problemami niskiej jakości wyników, a także czarnych, złych i nienaturalnych linków.

Nigdy nie pozwól, aby kary Google Cię powaliły

Tylko dlatego, że kary Google wpływają na działanie i produktywność Twojej witryny, nigdy nie pozwól, aby Cię pogorszyły. Dzieje się tak, ponieważ każdy uczy się na błędach, które popełnia, i aby pozbyć się tych kar, możesz również zatrudnić renomowaną agencję SEO i marketingu cyfrowego, która może pomóc w szybkim rozwiązaniu problemów z odzyskiwaniem.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.