Ruch bezpośredni to ruch online, który trafia na stronę docelową Twojej witryny bez uprzedniego uzyskania dostępu do innej witryny. Ci klienci pojawiają się znikąd, bez wcześniejszej wiedzy o tym, gdzie byli.
Większość platform marketingowych ułatwia monitorowanie sposobu, w jaki klienci docierają do Twojej witryny. Wyszukiwarki mają zaawansowane funkcje witryn internetowych, które mogą śledzić podróż użytkownika po Internecie.
Możesz monitorować, czy klient dotarł do Twojej witryny za pośrednictwem płatnych reklam lub ruchu społecznościowego. Możesz także monitorować odwiedzających, którzy przybyli na stronę główną Twojej witryny za pośrednictwem biuletynu e-mail marketingu. To samo dotyczy sytuacji, gdy klient odwiedza Twoją witrynę z powodu wpisu w mediach społecznościowych. Jednak jeśli chodzi o mierzenie ilości ruchu bezpośredniego, nic nie działa.
Rozwiązanie, jak zwiększyć ruch bezpośredni, jest proste: zasoby treści. Treść jest bardzo cenna z technicznego i SEO punktu widzenia, ponieważ pomaga w umieszczaniu słów kluczowych, tworzeniu linków zwrotnych i dostarczaniu informacji potencjalnym klientom. Jednak może to być równie korzystne pod względem zwiększania znajomości i znajomości marki oraz kierowania konsumentów bezpośrednio do Twojej witryny.
Rozważ to: jeśli kupujący zobaczy coś przydatnego w nazwie Twojej marki, zwykle Cię pamięta, odwiedza Twoją witrynę później i dokonuje konwersji. W świecie pełnym informacji dostarczanie wartościowych treści może pomóc w zdobyciu zaufania osób, których nawet nie znasz.
Dlaczego więc nie czerpać z tego korzyści? Marketing ustny nie jest już najlepszym podejściem do otrzymania polecenia ruchu. Wykorzystaj cyfrowy świat, aby pomóc sobie, tworząc zasoby treści dobrej jakości.
Strona zasobów to krótka strona w Twojej witrynie, która zawiera przydatne dane i linki dotyczące określonego tematu. Jest traktowany jako zasób dla Twojej firmy i baza wiedzy zarówno dla nowych, jak i powracających konsumentów. Strony zasobów często zawierają materiały, które łączą się z różnymi źródłami związanymi z tematem, takimi jak książki elektroniczne, blogi lub posty, szczegółowe recenzje, filmy instruktażowe i inne.
Potraktuj stronę zasobów jako zbiór materiałów, który jest stale aktualizowany w Twojej witrynie i oferuje dużą wartość dla użytkownika. Załóżmy, że pracujesz jako agent nieruchomości. Strona z zasobami może między innymi oferować badania rynku, aktualne wiadomości i kontakty z renomowanymi wykonawcami i rzeczoznawcami. Im częściej aktualizujesz stronę zasobów, tym częściej ludzie wracają, aby sprawdzić nowe informacje lub dodane zasoby.
Strony z zasobami są często przeznaczone dla osób, które są lepiej zaznajomione z Twoją branżą i szukają dodatkowych informacji, które pomogą im lepiej zrozumieć oferowane przez Ciebie towary lub usługi. Są doskonałym źródłem bezpośredniego ruchu do Twojej witryny w dłuższej perspektywie.
Aby zwiększyć bezpośredni ruch na Twojej stronie, ważne jest, aby regularnie publikować nowe treści na Twojej stronie. Treść bloga pozwala Ci robić wiele rzeczy, w tym Kierowanie na nowe słowa kluczowe, wewnętrzne linkowanie do Twoich stron docelowych i demonstrowanie swojej wiedzy użytkownikom.
Popularne blogi często publikują nowe treści prawie codziennie, ale dwa razy w tygodniu to rozsądny cel dla każdej marki. Jeśli stworzysz lojalnych odbiorców, osoby te najprawdopodobniej powrócą do Twojej witryny za pośrednictwem zakładek lub ruchu związanego z marką, które są doskonałym sposobem na zwiększenie autorytetu witryny.
Kiedy mówimy o najlepszych praktykach SEO, samo regularne publikowanie materiałów nigdy nie wystarcza. Zamiast tego wyrób sobie nawyk regularnego komponowania artykułów na blogu i udostępniania ich na swoich stronach w mediach społecznościowych. Możesz zezwolić na artykuły gościnne na swoim blogu, jeśli masz konsekwentną obserwację i ugruntowałeś swoją witrynę. Jeśli to zrobisz, inni myślący liderzy w Twojej branży będą chcieli wziąć udział i najprawdopodobniej skierują ruch do Twojej witryny, udostępniając artykuł w swojej witrynie, e-mailu , biuletynach lub na stronach mediów społecznościowych.
Ponieważ internauci preferują materiały wizualne, Twoja strona musi zawierać elementy graficzne. Treść wideo, grafika i inne narzędzia wizualne mogą pomóc wyróżnić Twoją witrynę i firmę. Widzowie zapamiętają Twoją witrynę i natychmiast wpiszą ją w polu wyszukiwania, gdy będą chcieli sprawdzić, jaki nowy materiał wizualny stworzyłeś, jeśli regularnie publikujesz tego rodzaju treści wizualne.
Czy jest coś wyjątkowego w firmie, którą możesz podzielić się z resztą świata jako narzędzie? Cenne narzędzie, szczególnie w dziedzinie marketingu cyfrowego, może zdziałać cuda w kierowaniu bezpośredniego ruchu do Twojej witryny i konwertowaniu klientów. na rynku niektóre narzędzia SEO mogą pomóc w monitorowaniu witryny, analizowaniu danych i opracowywaniu strategii w zakresie następnej strategii marketingu cyfrowego i najlepszych praktyk do wykorzystania. Niektórzy z naszych użytkowników regularnie korzystają z tych narzędzi.
Należy pamiętać, że nie trzeba być wielką korporacją, taką jak Google, aby dostarczać klientom dobre treści. Największym aspektem generowania znaczących, wzniosłych treści jest to, że będziesz w stanie wykorzystać to, co czyni Twoją firmę wyjątkową, z korzyścią dla innych. W rezultacie Twoja marka rozwinie się w taką, której można zaufać.
Na bezpośredni ruch do Twojej witryny wpływa kilka czynników. Aby uprościć ten proces, na rynku dostępnych jest kilka płatnych i bezpłatnych narzędzi, jednak jest to skomplikowany proces i może zająć dużo czasu, aby pokazać wyniki. Niektóre sposoby, które mogą ci pomóc w tym procesie, są wymienione na blogu.
Twórcy Stron