Jak stworzyć kampanię e-mailową, która konwertuje? - Twórcy Stron  
Twórcy Stron

Kampanię e-mail bez planu można teraz po prostu wrzucić do folderu Kosz lub Spam. Kampanie e-mailowe mogą być bardzo korzystne dla sukcesu firmy. Dzisiaj omówimy, w jaki sposób możesz stworzyć kampanię e-mailową, która może przekształcić grupę docelową w klientów i pomóc im przejść przez podróż kupującego. Jak stworzyć skuteczną kampanię e-mailową, która konwertuje bez oznaczenia jako spam lub ignorowania?

Tworzenie kampanii e-mailowej

Kampania e-mailowa zaczyna się od odbiorców.

Może być trudne dotarcie do setek kontaktów jednocześnie, próbując stworzyć z nimi osobistą relację.

  • Kontaktuj się tylko z osobami, które znasz

Kupienie listy e-mailowej jest kuszące i chociaż 10 000 kontaktów, z którymi możesz nawiązać kontakt, może brzmieć świetnie, możesz zaszkodzić wizerunkowi swojej firmy. Jestem pewien, że w ciągu kilku lat masz gdzieś schowanych kilka wizytówek. Gdzieś tam może być twój następny tysiąc złotowy trop. Może nawiązałeś kontakt z kilkoma osobami na LinkedIn, zacznij tam!

  • Dowiedz się, na czym stoją na drodze kupującego

Podróż kupującego jest prawdziwa, nie jest mitem. Wiedza o tym, gdzie znajdują się Twoi odbiorcy, jest kluczowa. Istnieją 3 etapy : Świadomość, Rozważanie i Etap decyzji. Każdy etap ma kluczowe znaczenie dla sukcesu kampanii e-mailowej, która prowadzi do konwersji. Chcesz mieć pewność, że wysyłasz im informacje, z którymi mogą się odnosić.

Przykład:

Claudia kontaktowała się z tobą i nie miała z tobą kontaktu. Wyraziła zainteresowanie Twoimi usługami, ale twierdzi, że jej firma nie jest gotowa na ten krok. Claudia jest na etapie namysłu. Wie, że jej firma może skorzystać na twoich usługach i rozważyła swoje możliwości, ale nie podjęła kroku, aby to zrobić.

Erick niedawno połączył się z Tobą na LinkedIn. Przedstawiłeś się i odbyłeś krótką rozmowę. Widzisz, że Erick skontaktował się ze swoimi kontaktami w sprawie problemu, który ma ze swoją firmą. Erick jest na etapie świadomości. Ma świadomość, że ma problem i próbuje zrozumieć swój problem za pomocą swoich połączeń.

Radzenie sobie z kimś na ścieżce kupującego może być trudne i nie zawsze będziesz w stanie stwierdzić, na jakim etapie się znajduje. Jednak oddzielenie kontaktów według etapu, na którym się znajduje, może być dla Ciebie korzystne podczas tworzenia kampanii. Możesz lepiej połączyć się ze swoimi listami, jeśli wiesz, czego szukają.

Czy masz odpowiednie oprogramowanie?

Nadal korzystasz z konta Outlook? Większość osób, które dopiero zaczynają brać udział w kampaniach e-mailowych, może pomyśleć, że jest to bardziej osobisty sposób nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami, jednak utrzymanie porządku w e-mailach jest prawie niemożliwe. Istnieje kilka narzędzi CRM (zarządzania relacjami z klientami), które możesz wypróbować.

Znajdź, który najlepiej sprawdzi się w przypadku Twoich usług i odbiorców. Powinieneś również upewnić się, że oprogramowanie, którego używasz, może zintegrować się z Twoją witryną w celu pozyskania potencjalnych klientów.

Czy używasz właściwego formatu?

Pisząc kampanię e-mailową, chcesz porozmawiać z osobą kupującego. To idealny kandydat na Twoje usługi lub produkt.  Dowiedz się, jak stworzyć idealną osobowość kupującego . Jeśli chcesz skontaktować się z dyrektorem wykonawczym lub kierownikiem oddziału, powinieneś zachować formalność przez całą kampanię e-mailową. Jeśli jednak celujesz w bardziej przypadkowy personel, bardziej odpowiednie powinno być miłe powitanie i nieformalne powitanie.

Obrazy w kampaniach e-mailowych

Istnieje trochę kontrowersji z obrazami w kampaniach e-mailowych. Nie ma na to prostej odpowiedzi. Chociaż obrazy mogą stanowić świetny element wizualny wiadomości e-mail, mogą powodować, że dostawcy poczty e-mail będą oznaczać na niektórych spam. Jak czytasz tę linię? Jedyny. Poznaj swoich odbiorców. Skuteczna konwersja kampanii e-mail zależy od tego, jak Twoi odbiorcy czytają swoje informacje. Jeśli chcesz przekształcić biznes w okazję biznesową, prawdopodobnie użyjesz obrazów oszczędnie tylko w celu uzupełnienia informacji, a nie bezpośrednio dla konsumentów, gdzie obrazy mogą być Twoim centralnym punktem.

Jeśli kierujesz się do większej liczby profesjonalistów, najprawdopodobniej ich e-maile są przesyłane przez firmę Microsoft lub są w jakiś sposób zaszyfrowane w celu ochrony. To jednak nieco utrudnia nam jako marketerom. Lepiej nie mieć obrazów. Po oznaczeniu jako spam trudno jest wysiąść, chyba że odbiorca Cię oznaczy. I bądźmy uczciwi, kiedy ostatnio przeglądałeś spam? Jeśli kierujesz się bardziej do zwykłych ludzi, masz nieco więcej swobody. Gmail i Yahoo wiedzą, że obrazy przechodzą i nie rozpoznają ich jako zagrożenia.

Kampania e-mailowa, która konwertuje w wysokim procencie, jest rozwijana metodą prób i błędów z przyrostowymi procesami optymalizacji, aby rozwijać się w kierunku lepszego doświadczenia użytkownika poczty e-mail. Wiąże się to z wieloma drobnymi zmianami i przeglądaniem wyników, aby zobaczyć, co działa najlepiej. Twój następny klient lub klient może znajdować się na Twoich listach. Pamiętaj, aby stale aktualizować swoje listy. Również mała rada, nie zniechęcaj się, jeśli członkowie Twojej listy zrezygnują z subskrypcji. Twoje listy będą się zmieniać w czasie. Twoje kampanie mogą być korzystne dla Ciebie i Twojej firmy, jeśli pozostaniesz zmotywowany.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.