Twórcy Stron

 W dzisiejszych czasach, wierzcie lub nie, coraz więcej klientów woli kupować cokolwiek online. Co więcej, chcą dokonywać transakcji za pośrednictwem systemów bezgotówkowych, ponieważ czują się bezpieczniej. Kto by tego nie chciał? Jest wygodniejszy, szybszy i bez papieru. Z tego przewodnika dowiesz się, jak fizycznie przenieść swoją firmę do Internetu bez utraty klientów.

Jeśli chcesz przenieść swój fizyczny biznes do sieci, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zbudować system, który pozwoli Ci przyjmować płatności. Może to być przez PayPal, Stripe dla kart kredytowych, a nawet przelewy bankowe online. Niezależnie od preferowanej metody upewnij się, że wybrany system bezgotówkowy jest dostępny dla większości docelowych odbiorców. 

Jak mówią, im więcej, tym weselej. Akceptując płatności online na wiele sposobów, upewnij się, że nie brakuje Ci żadnych klientów, którzy chcą kupić Twój produkt lub usługę. Oprócz zakupów, przejście do internetu oznacza również, że możesz dotrzeć do większej liczby odbiorców. Musisz więc być gotowy, aby odpowiedzieć na wszystkie ich pytania za pośrednictwem swojej witryny internetowej, e-maili i innych platform mediów społecznościowych.

Dlaczego warto przenieść swoją fizyczną firmę do sieci?

Chociaż posiadanie fizycznej firmy, w której konsumenci mogą łączyć się z pracownikami i towarami lub usługami, jest fantastyczne, fizyczne przedsiębiorstwo ma swoje wady. Po pierwsze, ponieważ masz tylko fizyczną firmę, ograniczasz się do ograniczonej grupy klientów. Firmy cyfrowe są dostępne dla szerszej publiczności, w zależności od konkretnego sektora, na poziomie lokalnym, regionalnym, a nawet globalnym.

Firmy internetowe nie biorą dni wolnych. Nie zamykają się w dni świąteczne ani po godzinach. Prowadzenie firmy internetowej oznacza możliwość sprzedaży o każdej porze dnia, każdego dnia w roku. Oprócz biura online, jeśli zachowasz swój sklep fizyczny, będziesz w stanie przyciągnąć więcej firm do swojej lokalnej lokalizacji. 

Kupujący online wciąż szukają. Twoja obecność w sieci poprawi wyniki wyszukiwania lokalnego. Jak widzisz, przechodząc do sieci ze swoją firmą, nie masz nic do stracenia, a wszystko do zyskania.

Jak przenieść swoją fizyczną firmę do Internetu?

Przechodzenie do Internetu to nie tylko umieszczanie wszystkich treści i firmy na stronie internetowej. Oznacza to również, że musisz sprzedawać ją cyfrowo i pozycjonować swoją witrynę za pomocą optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Będziesz nie tylko publikować posty na różnych platformach społecznościowych lub budować stronę internetową, ponieważ w backendzie jest więcej pracy. – i właśnie o tym będziemy rozmawiać. Bez zbędnych ceregieli, oto kilka kroków, jak przenieść fizyczną firmę do Internetu.

Krok 1 – Wybierz najlepszą platformę dla swojej firmy

Wybór odpowiedniej platformy byłby pierwszym krokiem w Twojej transformacji online. Istnieje wiele witryn e-commerce, które ułatwiają prowadzenie interesów przez Internet, a Ty masz wiele możliwości wyboru. Twój sklep internetowy koncentruje się na Twojej witrynie, tak jak Twoja witryna sklepowa jest podstawą Twojego fizycznego sklepu. Aby zapewnić płynne przejście, należy poważnie potraktować tę opcję. Korzystanie z wszechstronnego narzędzia do tworzenia sklepów internetowych pomogłoby ci w stworzeniu najlepszego sklepu internetowego.

Krok 2 – Przejdź na komórkę

Obecnie większość kupujących uzyskuje dostęp do Internetu ze swoich smartfonów. Oznacza to zaprojektowanie strony internetowej do przeglądania mobilnego. Większość szablonów jest już dostosowana do urządzeń mobilnych, ale możesz okresowo sprawdzać swoją witrynę, aby upewnić się, że nawigacja po smartfonie jest łatwa. W samych Stanach Zjednoczonych w 2018 r. było prawie 200 milionów kupujących mobilnie. Liczba ta rośnie, by firmy mogły ją lekceważyć. Twój sklep powinien wyglądać równie dobrze na telefonie komórkowym i komputerze stacjonarnym, aby widzowie byli zaangażowani w Twoją firmę!

Krok 3 – Włóż więcej wysiłku w aspekty projektowe

Skupienie się na projekcie witryny internetowej Twojej firmy jest tak samo ważne, jak dla Twojej firmy. Jeśli Twój fizyczny sklep nie jest pięknym miejscem do robienia zakupów, wiele osób nie będzie chciało odwiedzać Twojej firmy. To samo dotyczy transakcji online. W dzisiejszych czasach jest zbyt duża konkurencja online, aby klienci tracili czas na stronie internetowej, która nie spełnia oczekiwań.

Udoskonalenie projektu witryny wymaga czegoś więcej niż tylko wybrania najlepszych kolorów i wgrania logo. Nawigacja też musi być łatwa. Klienci powinni być w stanie szybko nawigować do właściwych stron i powinny one wyświetlać się poprawnie na wszystkich formatach ekranu. Jeśli chcesz być rozpoznawalny w sieci, skup się naprawdę na swoim planie projektowania stron internetowych, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Krok 4 – Upewnij się, że kasa jest łatwa

Wkrótce odkryjesz, że porzucone koszyki są jedną z największych przeszkód dla firm internetowych. Klienci mogą jedynie dołączać przedmioty do swoich wirtualnych koszyków zakupowych, aby opuścić koszyki przed wejściem w cykl karty kredytowej. Ułatwiając proces realizacji transakcji tak łatwo, jak to tylko możliwe, możesz to ograniczyć. Im więcej kroków ktoś musi wykonać, zanim spojrzy na swój koszyk i się sfinalizuje, tym bardziej prawdopodobne jest, że porzuci stronę Twojej firmy.

Skorzystaj z odpowiedniej usługi płatności, aby ułatwić kupującym realizację transakcji. Podczas gdy firmy fizyczne mają możliwość zakupu lub wynajęcia automatu do kart, firmy internetowe muszą wybrać odpowiedni portal do płatności. Możesz mieć wbudowane narzędzia płatnicze, które sprawią, że płatność będzie prosta, w zależności od Twojej platformy e-commerce. PayPal i Stripe to bardziej popularne opcje przetwarzania płatności. Przyjmuj nie tylko płatności z niektórych rodzajów kart kredytowych, które mogą wykluczyć niektórych kupujących. Dla wszystkich użytkowników proces powinien być szybki i szybki!

Krok 5 – Chroń swoich użytkowników

Niestety, istnieje pewne ryzyko związane z prowadzeniem firmy w Internecie. Nawet duże firmy mogą być ofiarami naruszeń danych w świetle ostatnich skandali dotyczących prywatności. Jako właściciel firmy masz obowiązek chronić swoich klientów przed każdym, kto mógłby ukraść ich dane. Użytkownicy chcą robić zakupy tam, gdzie czują się komfortowo. Musimy wiedzieć, że informacje o ich kartach kredytowych są bezpieczne w Internecie, co oznacza, że ​​musisz zachować bezpieczeństwo jako najwyższy priorytet.

Istnieje wiele sposobów ochrony witryny, ale najlepszym sposobem na to jest zatrudnienie eksperta. Twoja strona internetowa będzie miała przynajmniej stabilny serwer z certyfikatem SSL. Nie są one kosztowne ani trudne w instalacji i są idealnym pierwszym krokiem do zabezpieczenia Twojej witryny. Zachowaj czujność w ochronie swojej witryny i weź sobie do serca wszystkie zagrożenia. Jeden drobny problem związany z bezpieczeństwem może zagrozić całej reputacji Twojej firmy.

Rola marketingu cyfrowego

Posiadanie firmy online oznacza znajdowanie nowych sposobów na promowanie swojej witryny. Właściwie stosowany marketing cyfrowy jest cennym narzędziem dla firm. Przyciąganie klientów do sklepu cyfrowego znacznie różni się od przyprowadzania ich do sklepu fizycznego. Chociaż sklepy stacjonarne mogą kupować reklamy prasowe lub radiowe, firmy internetowe muszą śledzić najnowsze trendy, aby wyprzedzić konkurencję.

Jednym ze sposobów na promocję cyfrowego biznesu online i fizycznego sklepu jest marketing e-mailowy. E-mail marketing to prosty sposób na bezpośrednie dotarcie do klientów i zainspirowanie ich do robienia u Ciebie zakupów. Kiedy masz już listę mailingową dla swojej firmy, jesteś już przed grą e-mail marketingową! Dobrze zdefiniowana kampania e-mailowa może przynieść świetne rezultaty dla firm internetowych!

Marketing treści to kolejne narzędzie marketingu cyfrowego, które wyjątkowo dobrze sprawdza się w firmach internetowych. Marketing treści obejmuje tworzenie materiałów pisemnych lub wizualnych o wysokiej jakości, które wyraźnie przemawiają do odbiorców docelowych. Może to oznaczać tworzenie wnikliwych postów na blogu lub filmów, które będą uczyć lub bawić odbiorców. 

Znaczenie interakcji z klientami

To, że Twoja firma jest online, nie oznacza, że ​​nadal nie możesz komunikować się z klientami. Tak wiele witryn e-commerce brzmi tylko jak robot-talk. Klienci chcą firm, którym mogą zaufać i wierzą w prawdziwych ludzi. Bądź szczery w kwestii swojego biznesu online i nie bój się docierać do klientów.

Jednym z najlepszych sposobów uczciwej komunikacji z klientami są media społecznościowe. Chociaż kilka firm ma konta w mediach społecznościowych, zwykle czyta się je jak prezentację sprzedażową. Następnie postaraj się, aby Twoje posty były optymistyczne i konwersacyjne. Powstrzymaj się od nadmiernej sprzedaży swoich produktów i staraj się tworzyć prawdziwe relacje z klientami. Nikt nie chce czuć się, jakby został mu sprzedany. Im bardziej prawdziwy i autentyczny możesz być, tym większa będzie Twoja wydajność.

Bardzo ważne jest również, abyś miał proste metody komunikacji na swojej stronie internetowej. Podobnie jak w przypadku zakupów w sklepie, ludzie mają pytania dotyczące towarów lub firmy. Przed dokonaniem zakupu chcą odpowiedzieć na te pytania, więc oferowanie funkcji czatu na stronie internetowej lub formularzy kontaktowych sprawi, że Twoi klienci poczują się wysłuchani. Pokonywanie barier między sobą a klientami nie jest trudne.

Wniosek

Może to zabrzmieć stresująco i wymaga dużo pracy, ale przeniesienie fizycznego biznesu do świata online to krok w kierunku większej liczby możliwości. Kiedy zmieniasz swoją fizyczną firmę w sklep internetowy, jesteś już w połowie drogi. Surowa część właśnie się skończyła. Masz już stajnię klientów i wiesz, czego potrzeba, aby firma działała sprawnie. Przy tak wielu dzisiejszych witrynach e-commerce i kampaniach marketingowych uruchomienie firmy online jest prostsze niż kiedykolwiek. 

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.