Twórcy Stron

Jeśli chodzi o zwiększenie obecności Twoich produktów lub usług w Internecie, projektowanie stron internetowych pomaga każdej firmie. Jest jednak kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę przy zakładaniu firmy. Budowanie swojej obecności w Internecie nie kończy się tylko na stworzeniu prostej strony internetowej dla Twojej firmy lub biznesu. Pozwól więc, że pomożemy Ci zrozumieć, w jaki sposób projektowanie stron internetowych może Ci pomóc.

Dzięki działaniom marketingowym online większość, jeśli nie wszystkie, strony internetowe osiągnęły sukces, przyjmując odpowiednie strategie SEO i stale zasilając je odpowiednimi elementami dobrego projektowania stron internetowych. Nie daje natychmiastowych pozytywnych rezultatów, ale w odpowiednim czasie dokona postępu.

Znaczenie projektowania stron internetowych

Na dobry wygląd w sieci składa się kilka czynników. Istnieją również różne sposoby spojrzenia na cały stan Twojej witryny. Skoncentrujmy się jednak najpierw na jednym z podstawowych elementów składających się na Twoją tożsamość online – projekcie strony internetowej.

Projekt Twojej witryny albo stworzy, albo zniszczy markę i tożsamość Twojego produktu lub usługi, które próbujesz dostarczyć. W rzeczywistości ma to wpływ na to, jak Twoi docelowi odbiorcy postrzegają Twoją firmę lub firmę i potencjalnie zamienia ich w Twoich klientów. Stworzyłoby to znacznie wyższy współczynnik konwersji, aby stworzyć projekt strony internetowej, który zapewnia doskonałe wrażenia użytkownika, co prowadzi do lepszego biznesu i sprzedaży.

Jak sprawić, by Twoja witryna stała się atutem firmy?

Chociaż będzie to kosztować znaczną ilość pieniędzy, inwestycja w projektowanie stron internetowych przyniesie doskonały zysk dla Twojej firmy. Pomogłoby, gdybyś zatrudnił wpływowego projektanta stron internetowych, który jest w stanie poradzić sobie z następującymi kluczowymi punktami przy projektowaniu strony internetowej, aby upewnić się, że Twoja inwestycja działa zgodnie z przewagą Twojej firmy.

1. Twoja witryna robi pierwsze wrażenie

Twoja strona internetowa daje pierwsze wrażenie Twojej firmie. W ciągu kilku sekund ocenią organizację. Tak więc w ciągu pierwszych kilku minut chcesz wywrzeć dobry wpływ na swoich odbiorców. Jeśli jednak Twoja witryna okaże się nieatrakcyjna lub przestarzała, Twoi odbiorcy od razu negatywnie ocenią Twój biznes. Nie uznają Twojej witryny za atrakcyjną i godną zaufania, co zniechęci ich do Twojej witryny.

Stracisz potencjalnych klientów, a oni porzucą twoją stronę na rzecz strony rywala. Projektowanie stron internetowych ma kluczowe znaczenie, ponieważ wpływa na to, jak Twoi klienci postrzegają Twoją markę. Albo możesz sprawić, by pozostali na Twojej stronie i dowiedzieli się o Twojej firmie, albo możesz opuścić swoją stronę i zwrócić się do konkurenta, który ma na nich wpływ. Świetny projekt strony internetowej pomaga utrzymać potencjalnych klientów na swojej stronie.

2. Lepsza nawigacja

Ta funkcja jest istotna, zwłaszcza gdy w Twojej witrynie jest tak wiele stron. Oznacza to po prostu dobrze oznaczony pasek nawigacyjny lub menu wyświetlające listę różnych stron internetowych, co ważniejsze, powinno się szybko ładować. Twoi odwiedzający mogą łatwo przeglądać i rozumieć Twoją witrynę, gdy masz dobrze zbudowaną nawigację. Nie musi mieć najnowocześniejszych krojów pisma. Zadbaj o szybką i przyjazną dla użytkownika nawigację, aby Twoi docelowi użytkownicy z powrotem uzyskali więcej informacji o Twoich produktach lub usługach.

3. Przekonujące treści i elementy wizualne

Przede wszystkim potrzebujesz treści informacyjnych i atrakcyjnych elementów wizualnych. Obejmują one również wybór czcionki i inne materiały typograficzne. Aby wysłać widzowi przekonującą wiadomość, niektóre aspekty projektowania stron internetowych powinny iść w parze. W większości przypadków, gdy jest zwięzły i jest czymś, z czym czytelnicy będą się odnosić, odwiedzający internet wydają się pamiętać wiadomość. Jednak przesadzenie z tymi elementami nie przyniesie Twojej witrynie dużej wartości, strony internetowe ze zbyt dużą zawartością mogą wyglądać niechlujnie i wpływać na współczynniki konwersji.

Czytanie wizualnie zagraconych stron może być trudne, co prowadzi do braku zainteresowania odwiedzających i sprawia, że ​​jest mało prawdopodobne, aby do niej wracali. Lepiej jest usprawnić treść, aby projektanci witryn internetowych mogli łatwo zintegrować tekst z szablonem, aby temu zapobiec. Ponadto projektanci mogą dodawać negatywne lub puste przestrzenie w centrum ich czytania, które pozwalają odpocząć oczom czytelników.

4. Strona internetowa daje dobre wrażenie lepszej obsługi klienta

Ludzie mogą określić, jak będziesz ich traktować, patrząc na Twoją witrynę. Twój pomysł daje im wgląd w to, ile wysiłku wkładasz w swoją stronę internetową. Twoi odbiorcy wiedzą, że jeśli nie włożysz żadnego wysiłku w zaprojektowanie swojej witryny, nie włożysz wysiłku, aby im pomóc. Twoja witryna jest jak rzecznik obsługi klienta. Jeśli Twoja witryna jest jasna, nowa i przyjazna, Twoi odbiorcy poczują się bardziej mile widziani na Twojej stronie. Dasz wyobrażenie, że jesteś otwarty i przyjazny dla osób, które odwiedzają Twoją witrynę.

Z drugiej strony przestarzałe i nieatrakcyjne strony docelowe sprawiają, że firma wygląda na chłodną i zdystansowaną. Ludzie nie chcą patrzeć na firmę, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie, która nie docenia ich wystarczająco. Pomyśl o swoim projekcie strony internetowej jako cyfrowej twarzy swojej firmy. Czy nie chciałbyś przyjrzeć się z bliska, gdyby ktoś przyszedł do twojego fizycznego miejsca, aby go przywitać i sprawić, by poczuł się komfortowo? Ulepszone i nowoczesne projektowanie stron internetowych jest odpowiednikiem dobrze zaprojektowanego interfejsu internetowego.

5. Jednolitość marki

To, co odróżnia Cię od rywali, to Twoje imię. We wszystkich formach mediów rynek docelowy musi znać nazwę Twojej firmy i wizerunek, który Cię reprezentuje. Na przykład, jeśli Twoja marka i komunikacja wizualna zmienią się nieznacznie, może to zdezorientować klientów i sprawić, że poczują, że coś jest nie tak z Twoją firmą. Witryna internetowa może dać odbiorcom jasną definicję tożsamości marki na podstawie logo, nazwy firmy, haseł podrzędnych, a nawet historii.

6. Twoi konkurenci tworzą strony internetowe

Jeśli potrzebujesz uzasadnienia zalet projektowania stron internetowych, oto jeden ważny: Twoi konkurenci już korzystają z projektowania stron internetowych. Jeśli chcesz konkurować z nimi, musisz użyć projektowania stron internetowych dla swojej witryny. Aby wyróżnić się na tle innych, zależy Ci na elegancji i prostocie Twojej strony internetowej. Twoi konkurenci prześcigną Cię, jeśli masz przestarzałą, przestarzałą i niskiej jakości witrynę internetową. Dzięki dobrze zaprojektowanej stronie internetowej poradzą sobie lepiej niż Twoja strona internetowa.

Oznacza to, że stracisz przewagę rywala. Ponieważ ich strona internetowa jest bardziej atrakcyjna, ich strona internetowa przyciągnie więcej potencjalnych klientów. Projekt Twojej strony internetowej jest dla Ciebie szansą na wyróżnienie Twojego biznesu na tle konkurencji. Konkurując z innymi firmami, zazwyczaj masz te same obiekty i podobne ceny. Jest jedna rzecz, której potrzebujesz, aby organizacja wyróżniała się na tle innych – piękna i prosta strona internetowa.

7. Grafika

Strony internetowe powinny mieć doskonały wygląd, aby były bardziej atrakcyjne dla użytkowników i zachęcały do ​​łączenia się z Twoją witryną. Prawda jest taka, że ​​musi karmić oczy ludzi; od tego zacznie się każde poświęcenie. Z tego powodu potrzeba projektowania i tworzenia stron internetowych jest istotnym czynnikiem, który każdy właściciel strony internetowej powinien dokładnie obliczyć. Poza tym buduje zaufanie widzów.

Strony internetowe, które mają słabą jakość, nie cieszą się zaufaniem ludzi. Jeśli zobaczą Twój słaby projekt lub informacje wyglądają gorzej na przestarzałe, nie ufają Twojej platformie, zamiast tego uważają, że Twoja firma to oszustwo. Mogą zobaczyć Twoją witrynę jako podejrzaną lub podejrzaną, ponieważ nie masz zaktualizowanego projektu strony. 

Wydają sporą sumę pieniędzy, co sugeruje, że jeśli projekt Twojej strony produkcyjnej nie daje wiary, znajdą inną firmę, która zrealizuje ich zlecenie. Powierzą Twojej firmie dobrze zaprojektowaną stronę internetową, poczują się komfortowo i wypróbują ją ponownie. Ważne jest, aby zdobyć zaufanie odbiorców, aby pozostali i ufali, że kupią Twój produkt lub usługi za pośrednictwem Twojej witryny. W rezultacie możesz wygenerować więcej możliwości dla swojej organizacji, aby pozyskać te leady, gdy turyści będą dłużej przebywać w Twojej witrynie.

8. Organizacja informacji i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek

Łatwo jest czytać stronę internetową od lewej do prawej, od góry do dołu, podobnie jak czytanie powieści. Jednak twoi projektanci stron internetowych muszą podać najważniejsze szczegóły, ponieważ większość ludzi czyta zaczynając od lewego górnego pola. Zwiększa to szanse odwiedzających, którzy mogą stać się Twoimi klientami, na przekazanie Twojej wiadomości.

Oprócz organizacji możesz również poprawić SEO swojej witryny, korzystając z widocznych sekcji dla istotnych informacji o witrynie. Po dodaniu słów kluczowych związanych z biznesem do dokumentu lub stron HTML uzyskujesz lepszy ranking wyszukiwania online. Powoduje to wyższą pozycję w wyszukiwarkach, ponieważ wyszukiwarki takie jak Google, Yahoo i Bing będą indeksować Twoją witrynę, co oznacza, że ​​Twoja witryna stanie się bardziej dostępna i możliwa do przeszukiwania na pierwszych stronach tych wyszukiwarek.

9. Dobrze zbudowane strony internetowe tworzą spójność

Chcesz budować swoją markę, jednocześnie starając się pozyskać nowych potencjalnych klientów dla swojej firmy. Chcesz, aby odbiorcy zapoznali się z Twoją marką, aby wybrali Cię, gdy będą gotowi do konwersji. Niezbędne jest posiadanie projektów internetowych online, ponieważ pomagają one budować ciągłość w Twojej witrynie. Dla każdej strony w witrynie musisz mieć te same czcionki, typy i szablony. Sprawi to, że Twoja witryna będzie wyglądać nieprofesjonalnie, jeśli na każdej stronie będziesz mieć inny wygląd.

Utrudnia to również tworzenie tożsamości marki, ponieważ Twoi odbiorcy nie będą wiedzieć, jakie kolory skojarzyć z Twoją marką. Jeśli Twoja witryna nie jest wiarygodna, ludzie będą odwracać się od Twojej do takiej, która będzie wyglądać bardziej profesjonalnie. Utrzymujesz leady na swojej stronie dłużej i zapoznajesz ich ze swoją firmą, tworząc spójność. Gdy zaktualizujesz swoją witrynę pod kątem tej podstawowej funkcji, zyskasz więcej potencjalnych klientów i konwersji.

7 niezbędnych elementów dobrze zbudowanej strony internetowej

Teraz, gdy znasz już wartość projektowania stron internetowych, nadszedł czas, aby przyjrzeć się komponentom, które tworzą wysokiej jakości projekt. Oto siedem głównych elementów, które chciałbyś zaimplementować w swoim projekcie internetowym.

1. Stwórz jedną z solidną i przyjazną nawigacją

Jeśli Twoi widzowie chcą szybko i wygodnie uzyskiwać dostęp do informacji, musisz wprowadzić nawigację, która będzie łatwa dla odbiorców, jeśli chcesz, aby potencjalni klienci pozostali w Twojej witrynie. Twoi klienci nie chcą próbować znaleźć szczegółów. Jeśli Twoja nawigacja będzie kiepska, zniechęcisz odbiorców do interakcji na Twojej stronie. Zakres uwagi odwiedzających witrynę internetową jest ograniczony, więc musisz pomóc im szybko uzyskać dostęp do danych. Dobrze przygotowana nawigacja może pomóc im w dostępie do potrzebnych danych.

2. Strona internetowa z responsywnym projektem

Wraz z rozwojem urządzeń mobilnych responsywne projektowanie jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Twoi odbiorcy powinni mieć dostęp do Twojej witryny z różnych urządzeń, w tym smartfonów, laptopów i komputerów stacjonarnych. Musisz upewnić się, że każda osoba ma pozytywne doświadczenia, jeśli chcesz, aby te wyniki pozostały na Twojej stronie. Niezależnie od platformy, z której korzystają Twoi goście, responsywna architektura to zapewnia. Responsywny projekt jest niezbędny, jeśli chcesz mieć dobry projekt strony internetowej.

3. Przewodnik po stylach

Jednym z powodów, dla których projektowanie stron internetowych jest niezbędne, jest zapewnienie ciągłości w całej witrynie. Spójność pomaga budować świadomość marki wśród odbiorców i utrzymuje ich zaangażowanie na dłużej w Twojej witrynie. Przewodnik po stylu pozwoli Ci zachować czytelny wizerunek marki na Twojej stronie. Podstawą tego, jak chcesz, aby Twoja witryna wyglądała, jest Twój przewodnik po stylu.

Dla każdej strony w witrynie powinieneś określić kolor, styl, typografię i nie tylko. Oznacza to, że jest kompatybilny z innymi stronami za każdym razem, gdy ktoś odwiedza Twoją witrynę. Możesz również pomóc zespołowi w ustanowieniu ciągłości za pośrednictwem strony internetowej. Za każdym razem, gdy dodadzą część do Twojej sieci, mogą odwołać się do Twojego przewodnika po stylu. Ułatwia pracę na stronie i dodawanie do niej elementów dla różnych osób.

Tworzysz bardziej ujednoliconą witrynę, gdy masz spójny szablon w całej witrynie. Twoi odbiorcy będą dłużej uczestniczyć na Twojej platformie i budować świadomość marki. Pomoże Ci to zwiększyć liczbę konwersji.

4. Wciągające efekty wizualne

Firmy szybko dodają elementy wizualne, ponieważ pomagają zwiększyć interakcję z witryną. Klienci są obecnie dziesięciokrotnie bardziej skłonni do łączenia się za pomocą wideo niż za pomocą tekstu. Chociaż elementy wizualne doskonale nadają się do komunikacji i łamania tekstu, niektóre organizacje przesadzają ze zdjęciami. Unikaj zatłoczonych zdjęć i filmów na swoich stronach, ponieważ sprawia to, że sieć jest zagracona i chaotyczna.

Możesz pomyśleć, że fajnie jest włączyć i zwiększyć interakcję z dużą ilością obrazów i filmów, ale może to być przytłaczające, jeśli jest ich zbyt wiele. Zbyt wiele zdjęć utrudnia czytanie na stronie. Musisz zachować równowagę między zdjęciami i tekstem w swojej witrynie, jeśli chcesz zobaczyć sukces swojej witryny. 

Jeśli masz blok tekstowy opisujący Twoje usługi, wstaw wideo pod tym tekstem, który dokładniej wyjaśnia korzyści. Daje to również tłumowi interesujące miejsce do rozmowy i utrzymuje ich zainteresowanie. Podejmujesz bardziej taktowne decyzje dotyczące swojej witryny, gdy wiesz, dlaczego tworzenie stron internetowych jest kluczowe. Tworząc wymarzoną witrynę, nie wolno zalewać witryny zbyt dużą ilością elementów wizualnych.

5. Dobra kopia treści

Aby zebrać cenne dane, Twoi odbiorcy odwiedzają Twoją witrynę. Dlatego musisz pisać wysokiej jakości kopie, gdy dodajesz szczegóły w swojej sieci. Pisanie mocnych kompozycji utrzymuje widza na stronie dłużej skupionym przy stosowaniu „słów kluczowych” w tym rankingu. Przeczytają wszystkie Twoje dane i dowiedzą się o Twojej firmie. Aby zachować spójność, Twój styl pisania powinien pasować do stylu Twojej witryny. Niezależnie od ogólnego projektu treść witryny ma znaczenie, dlatego ważne jest, aby zapewnić odbiorcom przydatne informacje, których potrzebują.

6. Przyciski wezwania do działania (CTA)

Chcesz skierować ich na konwersję, gdy masz już leady na swojej platformie. Twój przycisk wezwania do działania (CTA) jest tego istotnym elementem. Kiedy starasz się zachowywać swoich odbiorców, wartość projektowania stron internetowych jest oczywista. Dobrze zaprojektowany przycisk CTA zachęci odbiorców do zrobienia kolejnego kroku naprzód. Te przyciski pasują do Twojego szablonu, ale na stronie wyróżniają się. W rezultacie oko widza natychmiast kieruje się na te przyciski. W ten sposób pomożesz osiągać lepsze wyniki w swojej witrynie.

7.Prędkość strony

Możesz mieć fantastyczny projekt strony internetowej, ale nie będzie miało znaczenia, jeśli Twoi odbiorcy nigdy go nie zobaczą. Istotnym aspektem projektowania stron internetowych jest szybkość strony. Zapewnia szybkie wczytywanie strony, dzięki czemu Twoi odbiorcy mogą szybko uzyskać dostęp do szczegółów. Twoi widzowie nie znoszą czekania na powolne wczytywanie stron i stracą zainteresowanie, jeśli Twoja strona ładuje się zbyt długo. Wrócą do wyników poszukiwań i zamiast tego wybiorą stronę konkurenta.

Na przykład, korzystając z Google PageSpeed ​​Insights, możesz sprawdzić szybkość swojej strony. To narzędzie pomaga zobaczyć, jak szybko Twoja witryna się obecnie ładuje i gdzie możesz wprowadzić zmiany. Innym wyborem jest poleganie na usługach firmy zajmującej się marketingiem cyfrowym w zakresie szybkości strony. Pozwala czerpać korzyści z szybkiego ładowania strony, jednocześnie koncentrując się na prowadzeniu firmy.

Wniosek

Większość organizacji zbudowała już swoje strony internetowe, aby w erze cyfrowej stały się bardziej dostępne dla swoich klientów. Właściciele firm mogą tworzyć przyjazne dla użytkownika i angażujące środowisko internetowe za pomocą projektu strony internetowej, gdzie użytkownicy mogą uzyskać cenne informacje o każdej porze dnia.

Również osoby będą zależeć od Ciebie, gdy będziesz mieć dobrze zarządzaną witrynę internetową. Zbudują wiarę i nie będą mieć pytań o to, jak zdobyć twoje towary i usługi, gdy odwiedzający ci zaufają. W gruncie rzeczy miałbyś dobrze prosperujący i odnoszący sukcesy biznes.

Jeśli potrzebujesz atrakcyjnej i przyjaznej dla urządzeń mobilnych witryny internetowej dla swojej firmy, zadzwoń lub do nas napisz.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.