Twórcy Stron

Kiedy masz zamiar uruchomić nową stronę internetową, możesz poczuć szum oczekiwania, ale jak możesz wzbudzić podekscytowanie wśród docelowych odbiorców? To wszystko w premierze, która wzbudza podekscytowanie i wzbudza intrygi, po której następuje wielkie ogłoszenie, dużo dzielenia się i ważne powody, aby odwiedzić witrynę , nad którą tak ciężko pracował Twój projektant stron internetowych.

Włącz muzykę rekina.

Czy pamiętasz muzykę filmową, która grała przed atakiem rekina? Wiele osób to robi. Takie podejście jest często stosowane w filmach – odtwarzany dźwięk informuje, że czeka nas coś ekscytującego! Skorzystaj z mediów społecznościowych, aby zastosować podobną taktykę mającą na celu wzbudzenie emocji związanych z uruchomieniem Twojej witryny.

Posty w mediach społecznościowych zawierają słowa i obrazy. Twoim zadaniem jest kreatywne połączenie tych elementów, aby stworzyć kampanię dla Twojej marki, która wykracza poza „Nowa strona internetowa już wkrótce”. Zachwyć swoich klientów serią wpisów o charakterze wizerunkowym, które zawierają tylko tyle słów, aby powiedzieć „Zwróć uwagę na naszą markę!”, wywołując intrygi i prowadząc klientów do większego zaangażowania w Twoją wiadomość.

Zrób wielki ta-da.

Pomyśl o dniu premiery. Jak chcesz do tego podejść? Czy chcesz zrobić wielki plusk pierwszego dnia, czy chcesz zastosować taktykę łagodnego otwierania restauracji i opublikować witrynę z ogłoszeniem na mniejszą skalę?

Rozważmy rodzaj zwolnienia miękkiego otwierania. Bez względu na to, jak ciężko pracują projektanci i programiści, świetna strona internetowa może zawierać kilka błędów. Jeśli prześlesz wiadomość do bardziej ograniczonej grupy odbiorców, mogą pomóc ci znaleźć rzeczy, które nie są w porządku, abyś mógł je naprawić przed wielkim pluskiem.

Kiedy nadejdzie czas na wielki dzień, moment, na który Ty i Twoi widzowie czekaliście, przekaż ogłoszenie za pośrednictwem tylu kanałów, ile potrzeba, aby go osiągnąć. Nie wydasz jednorazowego ogłoszenia, ponieważ najlepiej jest ujawnić swoją nową witrynę na nowe i różne sposoby, aby nie przegapić tych, którzy nie zwracali uwagi. Oto kilka pomysłów do promowania w swoich postach z biegiem czasu:

  • Widziałeś naszą nową stronę główną? Zaprojektowaliśmy to dla Ciebie.
  • Przeczytaj ekscytujący (tu wstaw link do tematu) blog na naszej ulepszonej stronie internetowej.
  • Zamawianie jest teraz łatwiejsze dzięki naszemu nowemu projektowi. Sprawdź kasę!
  • Pospiesz się do naszej nowej sekcji wyprzedaży po specjalne oferty!
  • Teraz możesz skontaktować się z nami bezpośrednio, aby umówić się na spotkanie. Wypróbuj tę nową funkcję witryny!

Dzięki zróżnicowanym i częstym postom więcej osób dotrze do Twojej wiadomości, a dzięki ukierunkowaniu na określone funkcje w witrynie, więcej klientów prawdopodobnie kliknie i wyświetli witrynę. Po uruchomieniu witryny często umieszczaj w swoich postach wezwanie do działania, aby zachęcić czytelnika. Bądź piszczącym kołem, które smaruje, a raczej uwagą, na którą zasługuje Twoja witryna.

Podnieś baner e-mail.

Miliony ludzi nadal korzystają z poczty e-mail i jest to najskuteczniejszy sposób na dotarcie do obecnych klientów i innych osób już zainteresowanych na tyle, aby zapisać się na listę e-mailową. Stwórz kuszącą wiadomość w wierszu tematu i efektowny, spójny z marką baner dla swojego ogłoszenia. Za każdym razem, gdy wysyłasz wiadomość e-mail, umieść coś nowego lub przeprojektowanego w witrynie z wezwaniem do działania, które zachęca do odwiedzenia witryny.

Oto wskazówka, jak wysłać wiadomość e-mail z ogłoszeniem: znajdź sposoby na zbudowanie listy e-mailowej przed uruchomieniem. W swojej istniejącej witrynie lub nowo utworzonej stronie docelowej zaznacz pole rejestracji lub użyj postów w mediach społecznościowych, aby zebrać dużą listę. Migające czerwone strzałki z napisem „Zarejestruj się tutaj?” To może trochę za dużo, ale masz wrażenie, że jeśli utworzysz swoją listę, dotrzesz do większej liczby osób o swojej nowej lub przeprojektowanej witrynie.

Postaw się tam.

Ta wskazówka jest zgodna ze wszystkimi poprzednimi wzmiankami i przypomina, że ​​Facebook, LinkedIn i poczta e-mail nie są jedynymi opcjami udostępniania ogłoszeń. Dzisiejszy świat polega na znajdowaniu sposobów dzielenia się informacjami, pomysłami, opiniami i niestety kiepskimi dowcipami. Twoim zadaniem jest znalezienie tych mediów, które dotrą do odbiorców na podstawie ich stylu życia i nawyków. Rozważać:

  • Publikowanie filmów
  • Tworzenie bloga
  • Publikowanie na blogu innych jako gość
  • Rozpoczęcie podcastu
  • Pozyskiwanie influencerów do promowania Twojej marki
  • Zachęcanie wszystkich, których znasz, do promowania Twojej marki
  • Wydawanie komunikatów prasowych
  • Prowadzenie kampanii reklamowych

Istnieje więcej sposobów promowania Twojej marki i wiadomości, niż jesteśmy w stanie nazwać. Niektóre mogą być unikalne dla Twojej firmy, więc skorzystaj z tych sposobów, aby ogłosić swoją nową witrynę.

Złóż ofertę, której Twoi klienci nie będą mogli odrzucić.

Gdziekolwiek zdecydujesz się ogłosić i wypromować swoją witrynę, pamiętaj, że klienci zawsze szukają czegoś wartościowego. Chociaż może to być tak proste, jak ciekawy nowy wpis na blogu, zastanów się, co możesz zaoferować, co naprawdę przyciągnie ludzi. Może to być zniżka na pierwsze zamówienie z nowej witryny, pierwszeństwo w umawianiu się na spotkanie, jeśli zostanie dokonane za pośrednictwem nowej witryny lub fizyczny przedmiot, który klienci mogą polubić, taki jak torba na zakupy, kubek na kawę lub bezpłatny e-book z zamówieniem.

Zajrzyj do kryształowej kuli.

Lub, jak lubimy to nazywać, dane. Śledź liczby dotyczące wszystkiego, co robisz. Uruchom analizy. Wzmacniaj ścieżki, które przyciągają odwiedzających do Twojej nowej witryny i zabezpieczają nowy biznes. Przenieś swoją energię na nowe ścieżki działania, jeśli coś nie działa.

Jak zrobić duży plusk

Chcesz poznać nie tak tajny sekret? Najlepszym sposobem na wywarcie największego wpływu we wszystkich powyższych sugestiach dotyczących wprowadzenia na rynek jest upewnienie się, że Twoje ogłoszenia są zabawne wizualnie, angażujące i zgodne z marką. Internet jest miejscem wizualnym i często pomija się złe projekty, podczas gdy dobry projekt przykuwa uwagę na dłużej.

Chociaż może się to wydawać przytłaczające dla każdego, kto nie jest grafikiem, istnieje potężne narzędzie, które może pomóc w zaprojektowaniu elementów, których nigdy nie byłbym w stanie wyprodukować samodzielnie. I jest łatwiejszy w użyciu niż Adobe Creative Suite.

Nazywa się Canva i jest platformą do projektowania z wbudowanym wszystkim, czego potrzebujesz. Posiada gotowe zdjęcia stockowe. Ma szeroką gamę czcionek do wyboru. Ma gotowe projekty szablonów dla wszystkiego, od pocztówek po ulotki i posty w mediach społecznościowych. Niedawno dodali także możliwość tworzenia animowanych grafik.

Wypróbuj 30-dniowy okres próbny , aby uzyskać dostęp do wszystkich zasobów (w tym większej liczby czcionek, zdjęć stockowych, dźwięków stockowych i filmów wideo), a także możliwości tworzenia elementów wymagających niestandardowych wymiarów. Dzięki Pro możesz nawet stworzyć własny pakiet marki, aby mieć łatwy dostęp do kolorów marki, logo, ulubionych obrazów, czcionek i nie tylko.

Ostatnie słowo.

Jeśli poświęcasz odpowiedni czas i energię na uruchomienie swojej witryny, tak jak podczas jej tworzenia, stworzysz skuteczną kampanię, która wywoła podekscytowanie i intrygi, skutkując wizytami w witrynie i większymi możliwościami biznesowymi.

Tylko upewnij się, że używasz grafiki, która rezonuje z twoją publicznością.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.