Twoja firma i witryna Twojej firmy są ważne. Jak jednak sprawić, by Twoja witryna była widoczna? Linki zwrotne były podstawą większości rankingów stron internetowych. Podczas pracy nad linkami zwrotnymi SEO (Search Engine Optimization) możesz często pojawiać się w raportach. Firmy mogą mieć tysiące linków zwrotnych. Ale czym one są? Jakiemu celowi służą?
Pomagamy klientom zwiększyć ich widoczność poprzez marketing cyfrowy. Jesteśmy dobrze zorientowani w tworzeniu linków zwrotnych. Chcemy przekazać Ci informacje potrzebne do zrozumienia i tworzenia linków zwrotnych Twojej firmy oraz zwiększania Twojej reputacji.
Linki zwrotne to linki znajdujące się na innych stronach internetowych, które nie należą do Ciebie, które kierują do Twojej witryny. Zasadniczo te linki przyciągają uwagę do Twojej witryny i usług za pośrednictwem innych platform. Może mieć postać katalogów, stron partnerskich lub platform mediów społecznościowych. Tworzenie linków zwrotnych to strategia SEO, która może potencjalnie zwiększyć pozycję w Google, Bing i innych popularnych wyszukiwarkach. Im bardziej wiarygodne strony internetowe wyświetlają Twoją witrynę, tym wyższy może być Twój ranking.
Linki zwrotne są ważne dla Twojej firmy, ponieważ podczas gdy wyszukiwarki wysyłają swoje roboty do milionów witryn, Twoja witryna tam będzie. Twoja witryna jest świetna, posiadanie kont w mediach społecznościowych jest świetne, jednak im więcej katalogów jest w Twojej firmie, tym lepiej. Silne i popularne linki zwrotne zwiększą popularność Twojej witryny i usług.
Od czego zacząć? Z powodu aktualizacji algorytmu Google Penguin 2.0 , Google stworzył teraz silne i słabe linki zwrotne. Oznacza to, że musisz trochę strategicznie podejść do tego, których katalogów używasz. Niestety głośność nie zawsze oznacza lepszą. Nie martw się, damy Ci informacje, które pomogą Ci zbudować linki zwrotne.
Płacenie za system automatyzacji w celu wyświetlenia Twojej witryny ma swoje plusy i minusy. Zanim cokolwiek zapłacisz, powinieneś zrobić jak najwięcej samemu. To nie jest trudne! Wystarczy trochę czasu. Problem z opłaceniem strony, która obiecuje Twoją witrynę na ponad 100 różnych witrynach, polega na wpływie tych witryn. Ze względu na algorytm Google musisz wiedzieć, które strony zwiększą Twoją popularność.
Jest tak wiele różnych katalogów, większość z nich jest bezpłatna, jednak za niektóre trzeba zapłacić. Musisz być ostrożny i przeprowadzić badania due diligence, zanim za cokolwiek zapłacisz. Możesz uzyskać dobrą reputację i ranking, korzystając z bezpłatnych katalogów, jeśli są właściwe.
To naprawdę nie ma znaczenia, co robi Twoja firma, prawdopodobnie jest około 20-50 firm, które robią dokładnie lub bardzo podobne rzeczy. Nie zniechęcaj się tym! Pobliskie miasta mogą być lukratywnym miejscem do budowania biznesu. Nie ma znaczenia, gdzie jesteś, jeśli masz solidny plan, Twoja firma może osiągnąć ranking na pierwszej stronie.
Na przykład, jeśli chcesz zostać znaleziony, gdy ktoś wyszukuje hasło „najlepsza piekarnia w Częstochowie, Śląskie”, możesz patrzeć na tysiące innych piekarni walczących o to, by znaleźć się na tej pierwszej stronie. Musisz sobie zadać pytanie, jeśli szukasz piekarni, gdzie chciałbyś się udać? Ich strona internetowa. Chciałbyś zobaczyć ich stronę Yelp, może kanał YouTube lub ich stronę na Facebooku. Najlepszym pierwszym krokiem byłoby rozpoczęcie od rzeczy oczywistych, a następnie przejście do miejsca, w którym warto byłoby wyeksponować swoją piekarnię.
Każda firma jest inna. Tworząc linki zwrotne, musisz zawsze mieć na uwadze swoich odbiorców.
Twórcy Stron