Niezależnie od tego, czy lubisz lub nienawidzisz Zuckerberga, czy nie chcesz mieć nic wspólnego z samym Facebookiem, jako firmą, stracisz wiele możliwości, jeśli nie będziesz korzystać z Facebooka. Setki i tysiące osób nadal korzysta z Facebooka. To setki i tysiące potencjalnych klientów, którzy mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy. Oto kilka wskazówek, jak skutecznie korzystać z Facebooka, aby pomóc Twojej firmie.
- Utwórz stronę biznesową: Aby mieć solidną obecność na Facebooku dla swojej firmy, musisz utworzyć osobną stronę dla tej firmy. Strona biznesowa na Facebooku działa jak strona profilu osobistego, ale jest przeznaczona dla marek i firm. Prześlij więc swoje logo, dodaj opis swojej firmy, podaj dane kontaktowe swojej firmy, opublikuj post i gotowe. Zaproś znajomych, rodzinę i wszystkich, których znasz, aby śledzili stronę i obserwowali budowanie marki w czasie rzeczywistym!
- Publikuj regularnie na swojej stronie na Facebooku: ogólna zasada, która dotyczy wszystkich działań marketingowych w mediach społecznościowych – bądź konsekwentny. Utwórz harmonogram — upewniając się, że publikujesz posty tak często, jak to możliwe — i trzymaj się go. Na początku może wydawać się to przytłaczające, ale Facebook pozwala ci tworzyć posty i ustawiać je w kolejce zgodnie z harmonogramem. Więc zorganizuj to na tydzień i zobacz, jak to odciąża!
- Wypróbuj reklamy na Facebooku: Uzupełnij posty na swojej stronie biznesowej reklamami na Facebooku. Promowane posty na Facebooku tak jak zwykłe posty, ale docierają do znacznie większej liczby osób. Ponieważ Facebook zbiera i analizuje dane użytkowników, znajdziesz reklamy na Facebooku skierowane tylko do tych, którzy wydają się być zainteresowani Twoją firmą. Dzięki bardziej precyzyjnemu podejściu reklamy te mogą skutecznie docierać do ludzi w sposób, w jaki Ty możesz tego nie robić.
- Mają tak wiele funkcji: Facebook zawsze dodaje więcej funkcji. Są nowe, wciągające i mogą wzbudzać zainteresowanie jak nic innego. Jedną z bardziej zorientowanych na biznes funkcji jest analityka, która przedstawia dane o tym, które z Twoich postów działają, a które nie, i kto na nie patrzy. Istnieją również inne funkcje, takie jak Facebook Live, Facebook Stories i Facebook Video, których możesz użyć jako narzędzia marketingowego.
Zwiększ swoje wysiłki, aby zbudować bazę odbiorców na Facebooku. Ma tak wielu użytkowników, że cała Twoja ciężka praca zwróci się w mgnieniu oka!
Twórcy Stron