Twórcy Stron

Warto pomyśleć o tym, jak możemy iść naprzód i poprawić różne aspekty naszego życia. W przypadku właścicieli firm dotyczy to również Twojej firmy — i jej witryny internetowej. Jeśli Twoja witryna ma więcej niż kilka lat, może nadal wydawać Ci się nowa, ale może wydawać się przestarzała dla Twoich odbiorców (co może zmniejszyć Twoich potencjalnych klientów, a tym samym dochody). Ale skąd wiesz, czy nadszedł czas, aby zaktualizować lub odświeżyć witrynę?

Jaka jest różnica między aktualizacją a odświeżeniem?

Aktualizacja strony internetowej

Aktualizację witryny należy przeprowadzać co najmniej dwa razy w miesiącu. Aktualizacje obejmują konserwację bazową, taką jak zapewnienie, że każdy link ładuje odpowiednią stronę, a cała grafika pozostaje nienaruszona. Oprócz upewnienia się, że wszystko działa sprawnie, aktualizacje te mogą obejmować aktualizowanie treści, aby była aktualna, na przykład przesyłanie nowych blogów, zdjęć, produktów i cen. Tę treść należy często dodawać lub aktualizować, najlepiej według regularnego harmonogramu, aby zachować spójność.

Odświeżanie strony internetowej

Odświeżenie strony internetowej przypomina wiosenne porządki. Może to być tak częste lub rzadkie, jak to konieczne, o ile odświeżysz witrynę w razie potrzeby. Możesz myśleć o tym jak o renowacji – kości są, wystarczy trochę kosmetycznej i strukturalnej pracy, żeby działała jak najlepiej. Odświeżenie witryny zazwyczaj wiąże się z nowym projektem witryny , copywritingiem , SEO lub dodaniem dodatkowych funkcji, takich jak blog.

Jaka jest różnica między aktualizacją a odświeżeniem?

Aktualizacja strony internetowej

Aktualizację witryny należy przeprowadzać co najmniej dwa razy w miesiącu. Aktualizacje obejmują konserwację bazową, taką jak zapewnienie, że każdy link ładuje odpowiednią stronę, a cała grafika pozostaje nienaruszona. Oprócz upewnienia się, że wszystko działa sprawnie, aktualizacje te mogą obejmować aktualizowanie treści, aby była aktualna, na przykład przesyłanie nowych blogów, zdjęć, produktów i cen. Tę treść należy często dodawać lub aktualizować, najlepiej według regularnego harmonogramu, aby zachować spójność.

Odświeżanie strony internetowej

Odświeżenie strony internetowej przypomina wiosenne porządki. Może to być tak częste lub rzadkie, jak to konieczne, o ile odświeżysz witrynę w razie potrzeby. Możesz myśleć o tym jak o renowacji – kości są, wystarczy trochę kosmetycznej i strukturalnej pracy, żeby działała jak najlepiej. Odświeżenie witryny zazwyczaj wiąże się z nowym projektem witryny , copywritingiem , SEO lub dodaniem dodatkowych funkcji, takich jak blog.

5 sposobów na stwierdzenie, czy Twoja witryna wymaga aktualizacji lub odświeżenia

Bez względu na branżę, w której pracujesz, w dzisiejszych czasach sprawy toczą się szybko — zwłaszcza w Internecie. Jeśli witryna Twojej firmy należy do którejkolwiek z poniższych kategorii, nadszedł czas, aby rozważyć aktualizację lub odświeżenie tego, co najlepiej odzwierciedla Twoje mocne strony i przyciąga uwagę odbiorców.

Ładuje się powoli

Najważniejszą rzeczą, która odciągnie potencjalnych klientów od Twojej witryny, jest witryna, która wolno się ładuje. Klienci w 2022 roku po prostu nie mają czasu czekać na załadowanie witryny, gdy witryna konkurencji ładuje się szybciej. Nawet jeśli Twoje produkty lub usługi są lepsze, nikt się o tym nie dowie, jeśli Twoja strona nie załaduje się przed kliknięciem. Jeśli Twoja witryna ładuje się 2 sekundy lub dłużej, nie jest wystarczająco przyjazna dla klienta, aby konkurować.

Twój ruch maleje

Jeśli ruch na Twojej stronie utrzymuje się na stałym poziomie lub spada, czas na odświeżenie. Potrzebujesz, aby Twoja publiczność stale się powiększała i rozwijała, aby Twoja firma mogła się rozwijać, zwiększając swoje zyski. Odświeżenie witryny za pomocą metamorfozy może przyciągnąć nowych klientów i przypomnieć istniejącym o wspaniałych produktach lub usługach, które oferujesz. Wszyscy lubimy nowe i lśniące rzeczy, a witryna Twojej firmy nie różni się od najnowszych, błyszczących rozwiązań technicznych, których wszyscy szukamy.

Konwersje spadają

Ten jest podobny do poprzedniego punktu, ale może być nieco bardziej bolesny. Jeśli ruch utrzymuje się na stałym poziomie, ale szybko się odbija, oznacza to, że docelowi odbiorcy dość łatwo znajdują Twoją witrynę, ale nie angażują się w treść. Wysokie współczynniki odrzuceń oznaczają, że Twoi odbiorcy nie pozostają w Twojej witrynie wystarczająco długo, aby osiągnąć to, po co się tam udali, co obniża współczynnik konwersji . Coś w sposobie, w jaki się reklamujesz, musi się zmienić, aby przyciągnąć klientów i zaprosić ich do zakupu tego, kliknięcia tamtego lub czegokolwiek, co chcesz, aby zrobili.

Twoja wiadomość nie dociera do Ciebie

Przekaz Twojej marki i sposób jej prezentacji mają kluczowe znaczenie dla zaangażowania odbiorców. Upewnij się, że Ty i Twój zespół w pełni rozumiecie wartości i misję swojej firmy i pamiętajcie o tym na każdym kroku. Upewnij się, że twoi copywriterzy, graficy i inni pracownicy kreatywni wiedzą, co reprezentujesz i odpowiednio wykorzystują ich umiejętności. Niezależnie od tego, czy chodzi o ton głosu, którym piszą, używaną czcionkę, wybrane obrazy czy ogólną kolorystykę, musi odzwierciedlać to, kim jest Twoja firma.

Wygląda na przestarzały — lub po prostu źle

W dzisiejszym cyfrowym świecie Twoja witryna jest często pierwszym obrazem przedstawiającym Cię przez odbiorców. Zrób wspaniałe wrażenie dzięki aktualnej grafice, czcionkom i układom. Jeśli projekt Twojej obecnej witryny ma kilka lat, może nie tylko nie odzwierciedlać najlepszych praktyk, ale może też nie działać prawidłowo na wielu różnych urządzeniach, z których korzystają. Twoja witryna musi mieć wersję komputerową i wersję zoptymalizowaną do przeglądania na telefonie komórkowym, a układ i wygląd będą musiały się różnić między nimi. Przetestuj ją, otwierając witrynę firmy na komputerze lub laptopie, a następnie korzystając z telefonu komórkowego. Jeśli okaże się, że telefon jest znacznie mniej przyjazny dla użytkownika, Twoi klienci prawdopodobnie też tak myślą, co może skłonić ich do zwrócenia się do konkurencji.

Ostatnie słowo

Bez względu na branżę, w której działasz i jak stara może być Twoja witryna, Twórcy Stron mają zespół, który ożywi ją i wprowadzi Twój biznes na nowe wyżyny. Bierzemy pod uwagę potrzeby Twojej firmy, aby stworzyć strategię, która pomoże Ci w budowaniu marki , fotografii, copywritingu, projektowaniu stron internetowych i marketingu cyfrowym.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.