Twórcy Stron

E-mail marketing jest przez wielu uważany za jedną z technik marketingu nowej ery. Większość użytkowników Internetu prawdopodobnie ma konta e-mail, które umożliwiają im natychmiastowe otrzymywanie nieograniczonej liczby wiadomości. Marketing e-mailowy dostarcza wiadomości komercyjne do docelowej grupy osób za pomocą narzędzi do e-mail marketingu. To skuteczny sposób na promocję Twojej firmy, pozostanie w kontakcie z klientami oraz budowanie lojalności klientów, zaufania i rozpoznawalności marki.

Rodzaje e-mail marketingu

Ogólnie rzecz biorąc, e-mail marketing jest klasyfikowany jako transakcyjny i promocyjny.

Marketing transakcyjny e-mail: obejmuje to wiadomości e-mail, takie jak wiadomość z podziękowaniem po zarejestrowaniu się użytkownika, wiadomość e-mail ze szczegółami zamówienia, potwierdzenie subskrypcji i wiadomość e-mail. Głównym celem tych wiadomości jest nawiązanie kontaktu z użytkownikami, którzy już odwiedzili Twoją witrynę i dostarczyli Ci swoje identyfikatory e-mail.

Promocyjny marketing e-mailowy: ma na celu przyciągnięcie nowych odwiedzających do witryny poprzez wysyłanie im wiadomości promocyjnych. Obejmuje to pozyskiwanie adresów e-mail osób, które pasują do grupy demograficznej grupy docelowej i wysyłanie im ukierunkowanych wiadomości. Kiedy ludzie mówią o „marketingu e-mailowym”, zwykle odnoszą się do e-maili promocyjnych.

Jak korzystać z e-mail marketingu?

Firmy mogą zdecydować się na zarządzanie swoimi kampaniami e-mail marketingowymi lub zlecić to działanie różnym firmom zajmującym się marketingiem online. Zapewniają proste narzędzia programowe do zarządzania listami e-mailowymi, projektowania reklam i śledzenia procesu. Zwykle duże firmy mogą korzystać z tych usług, ponieważ używają wiadomości e-mail do przesyłania wielu produktów, aktualizacji i ofert za pośrednictwem poczty masowej lub codziennych wiadomości e-mail do tysięcy różnych klientów.

Podczas gdy e-mail marketing jest stosunkowo tanim i prostym sposobem na nawiązanie kontaktu z klientami, kampanie muszą być prowadzone systematycznie. Źle zaplanowana kampania e-mailowa może prowadzić do irytacji klientów i słabej sprzedaży. Ponadto w wielu krajach obowiązują przepisy zakazujące wysyłania spamu. Spam to wiadomości e-mail wysyłane do użytkowników, którzy nie subskrybowali lub znajdują się na listach „nie przeszkadzać”. Firmy, które wysyłają niechciane wiadomości e-mail, mogą zostać ukarane wysokimi grzywnami.

Ważne jest, aby wysyłać wiadomości e-mail tylko do klientów, którzy chcą je otrzymywać, a jest to możliwe dzięki uproszczeniu procesu rejestracji aktualizacji e-mail dla klientów. Aby zachęcić do wyższych stawek za subskrypcję, możesz oferować zachęty, takie jak programy specjalne, kupony jednorazowe lub rabaty.

Pierwszym krokiem w e-mail marketingu jest pozyskiwanie i przyswajanie identyfikatorów e-mail Twojej grupy docelowej. Analiza wiadomości e-mail konkurencyjnych firm może być dla firm świetnym sposobem na zaplanowanie własnego. Możesz to zrobić, rejestrując się na ich e-maile, aby zrozumieć różne obrazy, wiadomości i oferty używane przez konkurentów w celu przyciągnięcia uwagi klientów. Firmy mogą następnie dostosować swoje kampanie e-mailowe, aby dopasować lub pokonać takie oferty.

Zaprojektowanie wiadomości e-mail to kolejny ważny, ale trudny krok. Wybór obrazów i tekstu musi nie tylko odzwierciedlać docelowe grupy demograficzne, ale powinien przyciągnąć uwagę czytelnika i szybko i zwięźle przybliżyć mu szczegóły oferty sprzedaży. Jeśli wiadomość e-mail jest myląca lub nieatrakcyjna, użytkownicy prawdopodobnie usuną ją bez czytania.

Aby zwiększyć sprzedaż i satysfakcję klientów, segreguj wiadomości e-mail wysyłane do klientów na podstawie trafności. Dopasowanie przekazu do klienta prowadzi do wyższej sprzedaży i większego poziomu satysfakcji klienta. Oprogramowanie marketingowe do wiadomości e-mail ułatwia firmom kategoryzowanie dostarczania wiadomości e-mail na podstawie ustalonych przez siebie kryteriów.

Po wysłaniu kampanii e-mailowej ważne jest, aby śledzić i oceniać sukces tych, którzy nie osiągają dobrych wyników, marketerzy mogą zmieniać projekt reklam, oferowane oferty i produkty w sprzedaży. Wszechstronność e-mail marketingu ułatwia szybkie i niedrogie wprowadzanie zmian.

Zalety e-mail marketingu

E-mail ma szeroki zasięg: identyfikator e-mail to pierwsza informacja wymagana, gdy ktoś musi zarejestrować się w witrynie lub utworzyć konto. Adresy e-mail są potrzebne nawet do tworzenia kont w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Oczywiste jest, że e-mail jest walutą sieci, a większość osób aktywnych online ma ważny identyfikator e-mail. To sprawia, że ​​jest inny niż jakikolwiek inny kanał, zapewniając najszerszy możliwy zasięg w łączeniu się z potencjalnymi i obecnymi klientami.


Pewność dostarczenia wiadomości: większość e-maili jest dostarczana do skrzynki odbiorczej adresata. Jeśli wyślesz kampanię e-mailową do 10 000 subskrybentów, co najmniej 9 000 z nich otrzyma ją w swojej skrzynce odbiorczej. Po drugie, ponieważ istnieją surowe przepisy i regulacje dotyczące spamowania, wysyłanie e-maili do potencjalnego klienta lub klienta odbywa się tylko dlatego, że ma na to pozwolenie. Subskrybenci e-maili dobrowolnie i specjalnie zapisali się na listę e-mailową. Gdyby marketerzy mieli możliwość dodania subskrybenta do swojej listy e-mailowej zamiast zdobywania obserwujących na Facebooku, za każdym razem wybieraliby subskrybentów e-maili.

Wyższy zwrot z inwestycji z e-mail marketingu: Biorąc pod uwagę niezrównaną zdolność poczty e-mail do generowania konwersji, staje się ona również najskuteczniejszym kanałem marketingowym do generowania zwrotu z inwestycji (ROI). Wiadomości e-mail są opłacalne i dostarczają wysoce spersonalizowane, odpowiednie wiadomości i pozwalają na hipertargetowanie komunikacji. Im więcej masz danych o swoich klientach za pośrednictwem narzędzi do marketingu e-mailowego, w tym informacji ze zintegrowanych systemów, tym bardziej możesz być ukierunkowany. Takie zastosowanie segmentacji i treści dynamicznych pomaga zapewnić trafność, która zachęca ludzi do klikania, dokonywania zakupów i zwiększania ogólnego ROI w kampaniach e-mail marketingowych.

Preferowanym kanałem komunikacji są wiadomości e-mail: wiadomości e-mail to środek komunikacji uważany za profesjonalny. Badania wykazały, że większość ludzi prawdopodobnie rozważy lub woli informacje o produktach i usługach za pośrednictwem poczty elektronicznej niż jakiekolwiek inne źródło internetowe.

Wiadomości e-mail to otwarta platforma: wiadomości e-mail nie są własnością ani nie są kontrolowane przez żadną konkretną jednostkę. Jest to otwarta platforma komunikacyjna, na której wiele usług zapewnia dostęp do wysyłania i odbierania poczty. Różne firmy zaangażowane w marketing e-mailowy zapewniają, że nie ma żadnych partykularnych interesów, w których jedna strona może wprowadzać zmiany, które mają szeroki czas i pieniądze Inwestowanie w utworzenie ważnej listy e-mailowej jest atutem, który można wykorzystać przez długi czas.

Wiadomości e-mail są trwałe: wiadomości e-mail są stabilne i stale rosną. Sama przestrzeń e-mail ewoluowała do dzisiejszych narzędzi, w których „Monitor kampanii” umożliwia współczesnemu marketerowi tworzenie i dostosowywanie e-maili. Ten rozwój przekazał siłę e-mail marketingu w ręce użytkowników. Tworzenie listy kontaktów e-mail, w porównaniu z obserwowaniem w mediach społecznościowych, jest bardziej stabilną i długoterminową inwestycją.

Jako marketer możesz mieć wiele dostępnych kanałów, aby dotrzeć do swoich odbiorców, ale przy ograniczonym czasie i zasobach istnieje potrzeba nadania priorytetu swoim wysiłkom. E-mail marketing to skuteczny i wszechstronny kanał dotarcia do rynków docelowych i pozostawania w kontakcie z bazą zakupową. Dzięki efektywnemu wykorzystaniu marketingu e-mailowego możesz zatrzymać obecnych klientów, łatwo monitorować skuteczność kampanii marketingowej i kierować ją na nowe rynki. To napędza sprzedaż i przychody Twojej firmy. Specjaliści Twórców Stron mogą pomóc Ci wykorzystać e-mail marketing na Twoją korzyść i zapewnić sukces Twojej inicjatywie marketingowej.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.