Cytaty lokalne: czym są i jak pomagają w SEO - Twórcy Stron  
Blog Twórcy Stron

Aby zacząć rozumieć lokalne cytaty, musisz zrozumieć najpotężniejszy ze wszystkich. Twoja wizytówka Google Moja Firma w Mapach Google. To idealna wizytówka świetnego lokalnego cytatu.

Mapy Google to najpopularniejsza aplikacja nawigacyjna na świecie . Obecnie istnieje 5,3 miliona witryn korzystających z danych Map Google.

Jest to również cytat, na którym musisz oprzeć wszystkie inne cytaty. Wysokiej jakości cytaty z Map Google pomogą Ci pokonać konkurencję.

Ale trochę wyprzedzamy samych siebie. Przyjrzyjmy się podziałowi lokalnych cytatów – czym one są i dlaczego są potrzebne do SEO.

Co to jest cytat?


Na studiach cytowania były listą źródeł na końcu pracy semestralnej. To z nich czerpiesz informacje.

W obecnym środowisku internetowym cytat jest wizytówką firmy. Starsze pokolenie miało żółte strony i papierowe katalogi. Współczesny świat ma cytaty z SEO, które pomagają klientom zlokalizować Twoją firmę.

Definicja cytowania naukowego to : „(A) pełne odniesienie do konkretnego cytatu lub źródła cytowanego jako autorytet, zawiera imię i nazwisko autora, tytuł publikacji, datę publikacji i inne informacje (takie jak nazwa i adres wydawcy) pomocne w zlokalizowaniu publikacji.”

Podobnie jak cytowanie w badaniu naukowym jest pomocne w zlokalizowaniu publikacji użytej przez autora, lokalne cytaty pomagają klientom w Twojej okolicy znaleźć Twoją firmę, a nie publikację.

Ale mówimy o cytatach online, co je wyróżnia?


Lokalne cytaty w marketingu cyfrowym to dowolne wystąpienie nazwy firmy, numeru telefonu, adresu, strony internetowej lub dowolnej ich kombinacji w dowolnym miejscu w Internecie.

Oprócz cytatu z Map Google możesz umieścić swoją firmę w setkach internetowych katalogów firm. Twoja strona na Facebooku, Instagram i inne konta w mediach społecznościowych również liczą się jako cytaty.

Im dokładniejsze cytaty Twojej firmy w internecie, tym lepiej. Czemu? Ponieważ pomaga to SEO i oto jak.

Jak cytaty pomagają mojej kampanii SEO?


SEO to potężne połączenie marketingu treści, strategii linków zwrotnych i optymalizacji na stronie, aby Twoja witryna została znaleziona przez osoby, które chcesz ją znaleźć. Jak więc lokalne cytaty pasują do tego obrazu?

Za każdym razem, gdy Twoja nazwa firmy, numer telefonu, adres i/lub strona internetowa dostaną wzmiankę online, otrzymasz link zwrotny. Jeśli jest to katalog biznesowy, jest to bardzo dobry link zwrotny. Dodaje ważności, że jesteś firmą o dobrej pozycji w swojej niszy.

Teraz, gdy Twoja firma znajduje się w setkach wykazów katalogów, jest to jeszcze lepsze. Wszystkie te wysokiej jakości linki zwrotne budują autorytet i zaufanie do Twojej marki. To magiczna formuła Google, która poprawia rankingi w wyszukiwarce .

Profile w mediach społecznościowych również liczą się jako cytaty. Im więcej masz kont, tym lepiej. Ale jak dowiedzieć się, jakie cytaty już masz i czy są dokładne? Czytaj dalej aby się dowiedzieć.

Jak znaleźć cytaty z mapy Google i inne wzmianki?


Niestety, nie możesz po prostu wygooglować „moich cytatów” i wyświetlić wszystkich swoich wzmianek. Istnieje jednak wiele narzędzi, które pomogą Ci uzyskać dostęp do swoich cytatów.

Specjalista SEO będzie miał dostęp do całego zestawu usług, które pomogą zlokalizować Twoje cytaty. Mogą również naprawić wszelkie błędy, które pojawiają się na liście cytatów.

Możesz to zrobić samodzielnie, ale robi się to dość techniczne i mocne. Nasze ulubione narzędzia do uzyskiwania dostępu do lokalnych cytatów to WhiteSpark, GeoRanker i BrightLocal.

Są to dobre narzędzia, które zapewnią Ci potężny wgląd w Twój lokalny profil cytatów.

Mogą również pomóc poprawić znalezione błędy. Pamiętaj, że każdy cytat musi być identyczny. Wszystkie muszą pasować do Twojego cytatu z wizytówki Google Moja Firma. To najlepszy sposób, aby uzyskać jak najwięcej soku z tych cytatów.

Ale ostrzegamy, że jest to czasochłonny proces. Zwłaszcza jeśli mówisz o poprawianiu błędów. Przy tego typu pracach na 100% warto zlecić to zadanie .

Czy budowanie cytowań działa?


Krótko mówiąc, tak. Ale tylko wtedy, gdy zostanie to zrobione dobrze.

Algorytm Google z każdym dniem staje się coraz mądrzejszy. Musisz unikać tworzenia spamerskich cytatów. Co to znaczy?

Wygląda to podejrzanie, jeśli Twoja firma nie istniała online w czwartek, ale w poniedziałek jest w 500 różnych lokalnych katalogach firm i ma 45 różnych profili w mediach społecznościowych, które mają recenzje i posty.

Musisz wysilać się przez kilka miesięcy, aby nagromadzenie wyglądało naturalnie.

Kapanie to robienie zgłoszeń jedno lub dwa na raz każdego dnia. Dzięki temu dodatkowy buzz będzie wyglądał bardziej naturalnie i nie zostanie oznaczony jako spam.

Spraw, by Twoja firma została zauważona przez wyszukiwarki dzięki lokalnym cytatom


Pamiętaj, że chociaż lokalne cytaty są ważne, są one tylko jednym z aspektów Twojego ogólnego profilu SEO. To połączenie wysokiej jakości treści, budowania linków, budowania cytowań i optymalizacji na stronie, które przynosi rezultaty.

Ponadto, kiedy zaczniesz wykonywać tę pracę, musisz ją kontynuować. Najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest powstrzymanie zimnej kampanii SEO . Wszystkie te składniki wzmacniają się nawzajem, a jeśli tylko przestaniesz, twoje rankingi mogą się wzmocnić.

Potrzebujesz porady, jak prawidłowo budować cytowanie? Gotowy do walki z tą bestią marketingu cyfrowego, ale nie wiesz od czego zacząć?

Pozwól, aby nasz profesjonalny zespół marketerów cyfrowych pomógł zaprezentować Twoją firmę w środowisku wyszukiwania. Pozwól nam pomóc Ci zrobić to dobrze za pierwszym razem i zdobyć autorytet i obecność marki, na którą zasługujesz.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.