Prawda o wpływie agregatorów danych na lokalne SEO - Twórcy Stron  
wzmocnij lokalne dane SEO

Dane są sercem i duszą biznesu online . Informuje algorytmy, napędza podejmowanie decyzji i opowiada niezliczone historie zarówno o firmach, jak i klientach. Każde działanie, które podejmuje użytkownik, generuje dane, a każdy fragment danych dostarcza bezcennych informacji.

A więc przy nieustannym strumieniu danych przesyłanych strumieniowo przez sieć, jak nasze systemy mają to wszystko zrozumieć? A co ważniejsze, w jaki sposób możemy wpłynąć na te systemy, aby połączyć właściwych klientów z naszą firmą? Jest to centralne pytanie lokalnej strategii SEO , a jej kluczowa część sprowadza się do agregatorów danych.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak cytaty biznesowe rozciągają się w Internecie lub jak lokalne firmy pojawiają się w katalogach bez przesyłania swoich ofert, to już zauważyłeś niektóre z potężnych efektów, jakie mogą mieć agregatory danych.

Czym są agregatory danych?

Według niedawnej ankiety dotyczącej cytowań 90% ekspertów ds. marketingu zgadza się, że cytowania są kluczowe dla rankingu lokalnego SEO . Jednak ręczne tworzenie wszystkich tych lokalnych cytatów może spowodować kilka problemów:

  • Dokładność: z marginesem błędu ludzkiego nie będziesz w stanie sformatować konkretnych szczegółów cytatu (takich jak miasto, województwo, numer telefonu itp.) bez popełnienia błędu lub dwóch.
  • Tom: Ręczne tworzenie cytatów może być uciążliwe i czasochłonne, a tym bardziej, gdy musisz to zrobić dla wielu witryn.
    Wprowadź agregatory danych.

Agregatory danych to systemy, które wydobywają, prezentują i formatują dane w czasie rzeczywistym. Następnie kompilują te dane dla głównych wyszukiwarek, takich jak Google czy Bing.

To robi ogromną różnicę, jeśli chodzi o budowanie cytatów. Agregatory danych przyspieszają tworzenie cytatów i zwiększają ich dokładność. Skrócili również czas potrzebny na zbudowanie ogromnej liczby cytatów dla firmy. Tak więc, za pomocą agregatorów danych, Twój 5-gwiazdkowy wpis o firmie można znaleźć na dowolnej platformie wyszukiwania.

Ponadto agregatory danych mogą pomóc markom szybko i skutecznie angażować klientów. Zagłębiają się w zachowania i profile konsumentów, aby tworzyć spersonalizowane treści dla każdego kupującego online – wielka wygrana dla marek szukających informacji.

Ostateczny cel agregatorów danych

Chociaż istnieje wiele sposobów zarządzania danymi przez współczesnych marketerów, wiele z nich wciąż nie spełnia swoich oczekiwań. Jak podkreślono w Harvard Business Review , „średnio mniej niż połowa ustrukturyzowanych danych firmy jest aktywnie wykorzystywana w podejmowaniu decyzji, a mniej niż 1% nieposortowanych danych jest używanych lub nawet w ogóle analizowanych”. Szokujące, prawda?

Agregatory danych są w dużej mierze odpowiedzialne za propagację większości danych, które istnieją w lokalnym środowisku wyszukiwania. Przekazują dane firmy do różnych wydawnictw, w tym:

  • Katalogi biznesowe
  • Platformy mediów społecznościowych
  • Wyszukiwarki
  • Przejrzyj witryny

Agregatorzy danych są właścicielami przestrzeni znanej jako lokalny ekosystem wyszukiwania, w którym lokalne wyszukiwania wyławiają wszystkie swoje dane. Są podstawą tego, co tworzy unikalne cytaty w większości głównych witryn.

Korzystanie z agregatorów danych może pomóc w zwiększeniu lokalnego SEO w następujący sposób:

1. Stwórz silny lokalny ranking.

Gdy cytaty są trafne, Twoja firma z pewnością wspina się w rankingu lokalnych grup . Oznacza to, że Twoje cytaty muszą być wiarygodne, uporządkowane, wysokiej jakości i spójne z podstawowymi źródłami danych. Inne czynniki przyczyniające się do wysokich rankingów SEO to:

  • Liczba cytowań z najwyższej klasy domen lokalnych
  • Popularność nieustrukturyzowanych cytatów


Agregatory danych mogą być szybkim i opłacalnym sposobem na zbudowanie wszystkich tych czynników i poprawę pozycji w rankingu.

2. Szybko zbuduj widoczny profil biznesowy.

Jak wspomniano, ręczne budowanie cytowań to zadziwiające i czasochłonne zadanie. Jest również prawdopodobne, że przegapisz kilka cennych okazji do umieszczenia na aukcjach. (Pomyśl o tym jako o straconej szansie biznesowej za każdym razem, gdy przegapisz prawidłowo skonstruowany cytat). Jednak dzięki agregatorom danych możesz utworzyć wszystkie potrzebne cytaty w zaledwie ułamku czasu.

3. Chroń reputację swojej firmy dzięki dokładnym danym.

Google jest znane z tego, że preferuje prawidłowe i spójne informacje. Tak więc, jeśli w Twoich cytatach jest błąd, Twoja firma ucierpi, zarówno pod względem zaufania, jak i wiarygodności.

Według Rio SEO około 73% konsumentów nie może znieść błędnych informacji z witryn katalogowych. Bardziej niepokojący jest fakt, że 80% konsumentów twierdzi, że strona internetowa traci u nich wiarygodność, jeśli zauważą niezgodność z kontaktami biznesowymi lub nazwami.

Niektóre problemy, które mogą wynikać ze złych danych, obejmują:

  • Niespójny NAP (nazwa, adres, numer telefonu)
  • Zduplikowane oferty
  • Niedokładne lokalne cytaty
  • Rozczłonkowana lokalna obecność


Bądź jednak ostrożny. Chociaż agregatory danych doskonale radzą sobie z tworzeniem ustrukturyzowanych danych, nie ograniczają ich, jeśli chodzi o rozróżnianie między dokładnymi a nieaktualnymi informacjami. Dlatego niezwykle ważne jest, aby agregatory dysponowały dokładnymi informacjami na liście, w szczególności nazwą, adresem i numerem telefonu (NAP) Twojej firmy.

Wzmocnij lokalne SEO

Podanie dokładnych i kompletnych danych biznesowych jest istotną częścią osiągnięcia najwyższego lokalnego rankingu SEO. Agregatory danych, duże czy małe, to świetny sposób na zmaksymalizowanie wpływu Twojej obecności w Internecie i nawiązanie kontaktu z klientami lokalnymi i związanymi z oferowanymi przez Ciebie usługami.

Źródło: direction

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.