Kiedy jesteś gotowy zatrudnić kogoś do opracowania nowej strony internetowej, może być trudno wiedzieć, jakie pytania zadać. Chcesz mieć pewność, że zatrudniasz kogoś z odpowiednim wykształceniem, wykształceniem i doświadczeniem, ale może nie jesteś do końca pewien, z czym to się wiąże. Dodatkowo chcesz mieć pewność, że nie zatrudniasz kogoś, kto posiada umiejętności, które nie pasują do pracy, którą musisz wykonać.
Podczas gdy tradycyjne pytania podczas rozmowy kwalifikacyjnej mogą pomóc Ci znaleźć osobę, której styl pracy jest zgodny z Twoim, chcesz również móc zadawać pytania, które sprawdzają, czy ich umiejętności techniczne mogą Ci pomóc, i być w stanie zrozumieć odpowiedzi na tyle, aby podjąć świadomą decyzję . Zadawanie właściwych pytań jest pomocne tylko wtedy, gdy wiesz, jak zastosować odpowiedzi w swojej sytuacji.
Ten przewodnik zawiera dziesięć pytań, które należy zadać, gdy chcesz zatrudnić programistę lub firmę zajmującą się tworzeniem stron internetowych do następnego dużego projektu.
Szukasz strony e-commerce lub strony, która przyciągnie mnóstwo leadów? Czy chcesz stronę internetową na platformie takiej jak Squarespace lub opartej na WordPressie ? Chcesz mieć pewność, że Twój programista buduje na platformie, z którą wygodnie pracujesz, zwłaszcza jeśli nie używasz jej do hostingu lub konserwacji.
Upewnij się, że pytasz o konkretne funkcje, których szukasz lub jakąkolwiek konkretną technologię, z którą chcesz pracować, aby upewnić się, że mają doświadczenie potrzebne do zbudowania idealnej witryny.
Powinieneś współpracować z doświadczoną firmą zajmującą się tworzeniem stron internetowych, która rozumie Twoje potrzeby, wspiera Twoją markę i cele oraz przemawia do odbiorców. Powinni tworzyć strony internetowe, które są odpowiednie dla branży, w której się znajdujesz i są unikalne.
Ważne jest, aby unikać firmy, która tworzy strony internetowe, które wyglądają tak samo. Chociaż chcesz firmy, która jest zorientowana w aktualnych trendach rozwojowych, nie chcesz pracować z taką, która zastępuje trendy prawdziwą wiedzą o Twoim biznesie.
Wspaniały partner w zakresie tworzenia stron internetowych będzie chętny, zdolny i podekscytowany, aby skierować Cię do byłych klientów, aby porozmawiać o ich doświadczeniach. Firmy tworzące strony internetowe, które są dumne ze swojej pracy, nie zawahają się skontaktować Cię ze starymi klientami, ponieważ wiedzą, że nie mają nic do ukrycia.
Możesz także wyszukiwać oceny i recenzje na stronach takich jak Clutch.co i Google Moja Firma. Większość firm zajmujących się tworzeniem stron internetowych ma również studia przypadków lub portfolio prac na swojej stronie internetowej, które możesz przejrzeć, aby poznać ich doświadczenie.
Wskazówka dla profesjonalistów: poszukaj byłych klientów, którzy korzystali z nich w projektach podobnych do Twojego, i porozmawiaj z nimi. Ich doświadczenie będzie najbardziej pomocne w twoich badaniach.
Najlepsze strony internetowe to takie, które są zbudowane z solidną pętlą sprzężenia zwrotnego między deweloperem a klientem. Niezależnie od tego, z jaką firmą programistyczną współpracujesz, powinna istnieć skodyfikowana procedura uzyskiwania informacji zwrotnych, niezależnie od tego, czy są to regularne spotkania kontrolne, czy formularze zwrotne dołączone do wersji roboczych. To, czego nie chcesz, to firma, która ustami wyraża opinie klientów, ale nie ma odpowiedniego procesu, aby je otrzymywać.
Niektórzy właściciele firm chcą odgrywać bardzo aktywną rolę w procesie tworzenia stron internetowych, inni chcą być całkowicie wolni. Bez względu na to, gdzie stoisz na tym spektrum, ważne jest, aby wiedzieć, jakie będą oczekiwania programisty w stosunku do Ciebie podczas całego procesu tworzenia. Nie chcesz być osobą bez rąk, która kończy z firmą, która szuka dla Ciebie dużego wkładu.
Aby współpraca przebiegała sprawnie, ważne jest, aby jedna osoba wyznaczona jako punkt kontaktowy była Twoim punktem kontaktowym. Powinieneś wiedzieć, kto to jest i jak wolą pracować. Przed podpisaniem umowy zrozum, kto będzie odpowiedzialny za co i kiedy możesz się od nich spodziewać.
Typowe etapy tworzenia stron internetowych to analiza i badania, prototypowanie, opracowywanie projektów, kodowanie i testowanie. Dobra firma zajmująca się tworzeniem stron internetowych powinna być w stanie przeprowadzić Cię przez to, co dzieje się na każdym z tych etapów, a także w jaki sposób będziesz zaangażowany i ogólny harmonogram dla każdego z nich.
Chociaż może ci się wydawać, że są, witryny internetowe nie są częścią Twojej firmy typu „ustaw i zapomnij”. Muszą być regularnie utrzymywane i aktualizowane, w przeciwnym razie ryzykujesz narażenie informacji klientów i firmy na ryzyko ze strony złych aktorów online. Jedną z rzeczy, które robią niektóre firmy zajmujące się tworzeniem stron internetowych, jest branie na siebie ciężaru hostingu i utrzymania, więc nie musisz.
Jeśli firma zajmująca się tworzeniem stron internetowych nie zapewnia wewnętrznych usług hostingowych i konserwacyjnych, powinna być w stanie pomóc w wyborze firmy hostingowej/utrzymania, która zapewni optymalne i wydajne działanie witryny.
SEO to podstawa witryny Twojej firmy, którą można znaleźć w Internecie. Współpraca z firmą zajmującą się tworzeniem stron internetowych, która ma własną usługę SEO lub dedykowanym partnerem SEO, to najlepszy sposób na skonfigurowanie witryny tak, aby odniosła sukces od pierwszego dnia. Witryna zbudowana na solidnych zasadach SEO pomoże podnieść Twoją witrynę w rankingach wyszukiwania pod kątem terminów i fraz, dzięki którym Twoja witryna znajdzie się przed docelowymi odbiorcami.
Zatrudnienie odpowiedniego web developera może stworzyć lub zepsuć projekt Twojej strony internetowej. Chcesz mieć pewność, że znajdziesz programistę, który będzie dobrze współpracował z Tobą i Twoim zespołem oraz ma umiejętności i wiedzę specjalistyczną, aby zbudować witrynę internetową, która przemawia do Twoich odbiorców.
Rozmowa kwalifikacyjna to świetna okazja, aby znaleźć kogoś, kto nie tylko świetnie pasuje, ale ma doświadczenie i wiedzę, które pomogą Ci osiągnąć wszystko, czego chcesz w Internecie.
Twórcy Stron