Strona internetowa to doskonała platforma do zaprezentowania swoich produktów i usług. Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, podsumowaliśmy niektóre z najpopularniejszych typów witryn. Dowiedz się, który z nich jest dla Ciebie najlepszy.
Witryna biznesowa odzwierciedla obecność firmy w Internecie. Istnieje wiele powodów, dla których chcesz, aby Twoja firma była widoczna w Internecie. Obejmuje ekspozycję, wiarygodność i nawiązanie kontaktu z klientami. Jeśli Twoja firma musi zatrudniać pracowników, reklamować się online lub prezentować usługi, posiadanie witryny internetowej ma kluczowe znaczenie.
Witryna firmowa z ulepszonymi funkcjami może zawierać obszar logowania klienta. To tam mogą pobrać powiązaną dokumentację i uzyskać dostęp do swojego profilu. Duże międzynarodowe firmy, które nie prowadzą sprzedaży bezpośrednio do ogółu społeczeństwa, zwykle mają ogromne witryny internetowe, które odzwierciedlają i utrzymują ich nazwę i reputację firmy.
Witryna handlu elektronicznego, znana również jako witryna handlu elektronicznego, umożliwia konsumentom kupowanie wszystkich towarów lub usług firmy bezpośrednio online i dokonywanie płatności za pośrednictwem portalu internetowego. Ludzie mogą to robić w dzień iw nocy bez telefonu lub innej bezpośredniej komunikacji z firmą.
Witryny eCommerce pokazują towary lub usługi dostępne do zakupu. Następnie zachęca odwiedzających do dodawania tyle, ile chcą, do wirtualnego koszyka na zakupy zwanego „koszykiem”.
Po dodaniu przez klienta do koszyka wszystkiego, co chce kupić, istnieje mechanizm wirtualnej kasy. Pomaga w przetwarzaniu zamówień.
Witryna non-profit reprezentuje organizację non-profit, taką jak fundacja badań medycznych, międzynarodowa organizacja humanitarna lub organizacja zajmująca się dziedzictwem. Termin „strona internetowa non-profit” kojarzy się najczęściej z organizacjami charytatywnymi innymi niż szkoły i uczelnie.
Witryny non-profit zazwyczaj opisują swoją misję w kategoriach wpływu na społeczeństwo i osoby, które otrzymały pomoc lub finansowanie. Może zawierać informacje o sposobie przyznawania dotacji i darowizn. Może również obejmować sposób ubiegania się o wsparcie.
Witryna edukacyjna reprezentuje jednostkę edukacyjną, taką jak standardowa szkoła, uczelnia lub uniwersytet w najbardziej podstawowej formie. Może to być również prywatna usługa edukacyjna, mentor lub wirtualna uczelnia oferująca zajęcia online i na odległość.
Edukacyjne strony internetowe powinny być tak skonstruowane, aby przedstawiać ich usługi edukacyjne w możliwie najbardziej kompetentnym i wspierającym świetle, aby przyciągnąć uczniów i edukować zarówno uczniów, jak i rodziców na temat oferowanego poziomu edukacji i opieki duszpasterskiej.
Mogą, ale nie muszą udostępniać zasobów edukacyjnych na stronie internetowej. Mimo to prawdopodobnie będą zawierały informacje o wydziale akademickim w instytucji, zdjęcia kampusu, daty semestrów, opłaty, adresy dyrektora lub kierownika, dane kontaktowe i aktualności.
Serwis WWW portalu łączy się z kilkoma różnymi podstronami lub serwisami zewnętrznymi. Jak sama nazwa wskazuje, jest skonstruowany jako brama lub punkt wejścia do innych treści. Zwykle ma to na celu przyciągnięcie dużego ruchu poprzez łączenie różnych ekscytujących treści i innych funkcji.
Takie witryny mogą również służyć jako agregatory treści. Pomaga zebrać i wyświetlić materiał w formie podglądu, który jest dokładniej oglądany w podwitrynach lub witrynach zewnętrznych, z którymi łączy się podgląd.
Sporty internetowe, wiadomości, książki online, witryny grup i platform, piosenki, filmy i posty hostowane zewnętrznie na określone tematy to funkcje, do których prowadzą linki w witrynach portali. Chociaż nie ma ograniczeń co do tego, z czym łączy się witryna portalu, witryny portalu są bardziej skuteczne. Ich celem jest zaspokojenie typowych pragnień publicznych poprzez masowe odwoływanie się lub skoncentrowanie się na określonej, niszowej dziedzinie zainteresowań. Nie oddalają się od niej zbyt daleko.
Witryny crowdfundingowe to stosunkowo nowy ruch, który szybko stał się istotną częścią gospodarki online. Obejmują one platformy, które zachęcają ludzi do składania osobistych apeli charytatywnych do swoich przyjaciół i rodziny. Może to być leczenie, które pomoże małym firmom i nowopowstającym start-upom w tworzeniu i sprzedaży nowych produktów.
W centrum znajdują się witryny takie jak Patreon, które zachęcają ludzi do udzielania stałego wsparcia finansowego badaczowi, twórcy treści lub innej osobie.
Witryny portfolio to takie, które służą jako wizytówka twórczości autorów, poetów, rzemieślników, projektantów i innych profesjonalistów artystycznych.
Jeśli praca jest wizualna, mogą mieć galerię przykładów jej wcześniejszych realizacji. Możesz go użyć, aby ułatwić kandydatom do pracy i pomóc pracownikowi w znalezieniu innego zatrudnienia. Ponieważ ich główny nacisk kładzie się na pracę, wiedza o życiu osobistym danej osoby jest prawdopodobnie minimalna. Ton może być formalny. Jest to sposób na pokazanie wyjątkowości Twojej firmy w sposób, który pomoże przyciągnąć więcej klientów lub partnerów biznesowych.
Identyfikacja odpowiedniego rodzaju witryny internetowej do wykorzystania w biznesie ma kluczowe znaczenie dla osiągania wyników. Zadaj sobie pytanie o cel budowy strony internetowej. Czy potrzebujesz platformy, na której możesz dzielić się cennymi informacjami o swoich produktach lub usługach? A może chcesz mieć stronę internetową, na której możesz sprzedawać więcej?
Różne rodzaje stron internetowych wykorzystują różne projekty. Wybierz więc jeden zgodnie ze swoim celem i konwersjami, które chcesz osiągnąć. Jeśli planujesz zbudować stronę internetową po raz pierwszy, zespół Twórców Stron może Ci pomóc. Napisz do nas na https://tworcystron.pl/kontakt/ i porozmawiajmy o Twojej wymarzonej witrynie.
Twórcy Stron