Logo Twojej firmy powinno pozostawić trwałe wrażenie w umysłach odwiedzających; tworzenie Twojej tożsamości. Nauka tworzenia logo firmy dla Twojej firmy jest jednym z najbardziej niedocenianych, ale bardzo ważnych aspektów promowania Twojej firmy. Logo jest często pierwszą rzeczą, jaką potencjalni klienci lub klienci zauważają w Twojej firmie. Wpływ, jaki logo pozostawia na kliencie, zabarwi jego spojrzenie na firmę; czy dobrze, czy źle. Logo Twojej firmy określa tożsamość Twojej marki. Twoje logo musi pozytywnie odzwierciedlać Twój biznes. W końcu nie ma sensu, aby logo zawierało grafikę płomienia i błyskawicy, gdy ta firma zajmuje się produkcją i sprzedażą mebli do sypialni.
Istnieją trzy rodzaje logo: oparte na czcionce, ilustracje i abstrakcyjne symbole graficzne.
Logo oparte na czcionce: Logo Sony i FedEx to logo typu czcionki. Użyta czcionka i kolory są charakterystyczne dla ich firmy.
Ilustracja: Logo przedstawiające to, co robi firma, np. machnięcie pędzlem dla artysty.
Abstrakcyjne symbole graficzne: Graficzne loga, takie jak złote łuki McDonald’s lub symbol Nike’s swoosh wywarły wrażenie, ponieważ firmy te połączyły je ze swoją marką.
Najpierw zacznij od określenia swojej misji. Przestudiowanie swojej misji i tego, co wizualizujesz jako swój obraz, pomoże ci w projektowaniu. Samo to nie wystarczy, aby stworzyć imponujące logo.
Czy jest jakiś konkretny schemat kolorów, który wolisz? Często okazuje się, że w projektach produktów, w samym sklepie i wielu innych rzeczach zazwyczaj używasz określonego zestawu kolorów. Jest więc oczywiste, że chcesz włączyć te kolory do swojego logo.
Ile różnych kolorów to doskonały wybór dla Twojego logo? Wybór zbyt wielu kolorów może spowodować wiele problemów. Zbyt wiele kolorów może być dość drogie, jeśli chodzi o drukowanie. Może to również powodować problemy podczas kopiowania i w oczach potencjalnego klienta. Chociaż ludzie są naturalnie wizualni, zbyt wiele kolorów może być przytłaczających. Utrzymanie logo w maksymalnie trzech kolorach obniży koszty i obniży wrażenia.
Po utworzeniu logo swojej firmy będziesz chciał chronić je przed innymi firmami, które go używają. Biuro Patentów i Znaków Towarowych ma na swojej stronie internetowej aplikację, w której możesz ubiegać się o patent na swoje logo.
Tworzenie własnego logo firmy za pomocą bezpłatnego narzędzia do tworzenia logo może zaoszczędzić trochę pieniędzy; jednak może to być bardzo czasochłonne i frustrujące. Profesjonalna firma projektowa ma doświadczenie w projektowaniu logo i rozumie, co wizualizuje firma. Wybór profesjonalnej firmy projektowej wymaga przeprowadzenia badań, dzięki czemu otrzymasz najlepszy projekt za najlepszą cenę i w odpowiednim czasie.
Twórcy Stron oferują profesjonalne usługi projektowania graficznego w celu stworzenia niepowtarzalnych logo. Nasz zespół może zabrać Twój wizerunek i dostarczyć Ci pasujące do niego logo.
Twórcy Stron