Spójrz na to…
Około 3 na 4 osoby są chore i zmęczone oglądaniem reklam online. W rzeczywistości te same osoby aktywnie robią wszystko, aby całkowicie uniknąć reklam online .
Czy wiesz, na co teraz kieruje nasza uwaga? Recenzje online .
Chcemy usłyszeć, co polecają nasi przyjaciele i rodzina. Przywiązujemy większą wagę do recenzji naszych rówieśników niż komunikatów marketingowych przekazywanych przez firmy.
Co się stanie, gdy otrzymasz więcej recenzji Google?
Zgadnij .
Jeśli powiedziałeś więcej świadomości, wiarygodności i konwersji, wiesz, co się dzieje.
Trzymaj się z nami tutaj…
Przekażemy Ci kilka informacji na temat uzyskiwania większej liczby recenzji we wpisie o Twojej firmie w Google. Dodatkowo dorzucamy kilka strategii, dzięki którym możesz je wykorzystać, aby zwiększyć swój biznes.
Ludzie są bardzo świadomi przekazów reklamowych i marketingowych. Te kanały, choć skuteczne, są drogie. Trudno jest przebić się z reklamami, ponieważ ludzie je wycofali – plus 25%+ osób blokuje reklamy !
Oto, co wiemy:
Wszyscy korzystamy z recenzji online, aby odkrywać firmy, produkty i usługi. Następnie wykorzystujemy je jako duży wpływ na podróż naszego kupującego.
Gdy masz więcej recenzji:
Starsze, ale wciąż solidne badanie wykazało, że wzrost o jedną gwiazdkę (na Yelp) może zwiększyć biznes o 5-9% . A to tylko Yelp. Ludzie w ogóle nie używają Yelp prawie tak często. Obecnie około 6 na 10 osób szuka w Google opinii… więc masz pomysł, prawda?
„Kontynuuj już!”, prawdopodobnie myślisz, gdy kontynuujemy ten temat uzyskiwania recenzji. Zgadzamy się. Przejdźmy od razu do taktyk, które sprawią, że ludzie będą chwalić się w Twoim wpisie w Google.
Nie ma nic prostszego niż po prostu poprosić kogoś o napisanie recenzji. Są szanse, że zrobią to, jeśli otrzymają świetny produkt lub usługę.
Potrzebują tylko szturchnięcia:
Każdy punkt kontaktu daje możliwość uzyskania recenzji Google.
Jeśli masz już nazwę firmy i kod pocztowy, możesz użyć generatora linków do recenzji, aby utworzyć niestandardowy link do swojej witryny. Następnie możesz go użyć, aby wysłać go do recenzji.
Możesz też użyć linku „Udostępnij profil swojej firmy” dla skróconego adresu URL Google. Ten kod przenosi użytkowników do Map Google, gdzie mogą wchodzić w interakcję z wpisem.
Google oferuje samouczek tutaj: https://support.google.com/business/answer/7035772
Ile razy udało Ci się znaleźć wizytówkę firmy w Google, która wyglądała na martwą? Nie traciłbyś czasu na zostawianie recenzji, gdybyś tak uważał. Twoi klienci mogą myśleć tak samo, zwłaszcza jeśli Twój wpis w Google był jałowy i nieaktualny.
Co możesz zrobić?
Ludzie często chcą zobaczyć jakąś aktywność przed zaangażowaniem. Żywotność aukcji może skłonić ich do podzielenia się swoją opinią i recenzją!
Od niechcenia rzucając „hej, nie zapomnij nas zrecenzować!” zostaje zapomniana w momencie, gdy klienci wychodzą ze sklepu. To samo można powiedzieć o większości działań następczych w ogóle.
Co robić? Dobrze:
W razie potrzeby skonfiguruj żądanie przeglądu w CRM. Złóż wniosek za tydzień, miesiąc lub kilka miesięcy. Przeszukaj też dzienniki sprzedaży i poproś starych klientów, którzy wracają na pokład, aby zwiększyć liczbę recenzji Google.
Retargeting jest śmiesznie fajny dla czegoś takiego jak uzyskiwanie recenzji.
Co to jest retargetowanie? Cóż, jest to przekazanie wiadomości komuś, kto już widział Twoją witrynę lub kampanię reklamową. Dzieje się to później, zwykle w innej witrynie, aby utrzymać Twoją markę przed oczami . Te kampanie są bardzo skuteczne w zachęcaniu ludzi do powrotu do Twojej witryny, aby kupić produkty lub usługi.
Widzisz, dokąd z tym zmierzamy? Dokładnie, przeprowadź kampanię retargetingową .
Możesz kierować reklamy na tych, którzy widzieli stronę z potwierdzeniem zamówienia. Otrzymasz „proszę o recenzję” przed dokładnie tymi osobami, które współpracowały z Tobą!
Ludzie uwielbiają rozmawiać o niesamowitych doświadczeniach. Uwielbiają przedstawiać solidne rekomendacje przyjaciołom i rodzinie. Odkrycie czegoś wspaniałego i możliwość podzielenia się tym z innymi to dreszczyk emocji.
Zastanów się, co napędza to od strony biznesowej:
Dowiedz się, co robią najlepsi z najlepszych w Twojej branży. Następnie zobacz, czego możesz się nauczyć z tego, co robią dobrze, ale także przekształć to we własne rzeczy. Wspaniałe doświadczenie (w połączeniu z prośbą o opinie Google) sprawi, że ludzie będą rozmawiać online.
Wiele firm próbuje zniechęcić użytkowników do wystawiania złych recenzji:
Nie rób tego.
Pamiętasz tę rzecz, w której ludzie mogą czytać reklamy i wiadomości marketingowe? To samo dotyczy recenzji, które znajdują w internecie. Czasami zbyt duża pozytywność wydaje się trochę podejrzana i sztuczna.
Przyznaj się do błędów, przyjmując negatywne recenzje:
Ludzie często spędzają mnóstwo czasu na oglądaniu negatywnych recenzji Google. To w tych niesfałszowanych komentarzach odkrywają prawdziwe problemy i wizerunek marki. Jeśli jesteś tam pozytywnie nastawiony, to zmienia to umysły ludzi.
Ponieważ jesteś otwarty na pochwały ORAZ krytykę — możesz otrzymać więcej recenzji.
Ten jest super prosty i skuteczny.
Bum! Teraz wszyscy są na pokładzie, aby uzyskać więcej recenzji Google. Buduje, buduje i buduje, gdy coraz więcej ludzi staje się klientami!
Recenzje działają tak dobrze, ponieważ to prawdziwi klienci rozmawiają o produktach. Recenzje mają tendencję do opowiadania historii, co jest bardzo wciągające. Osoba czytająca recenzję zostaje wciągnięta w historię i ma wrażenie, że korzysta z produktu.
Jak możesz to wykorzystać, aby uzyskać więcej recenzji?
Osoby, które już są zachwycone Twoją firmą, mogą chcieć o tym porozmawiać więcej. Dlaczego więc nie dać im platformy? Twoja platforma. Ta generowana przez użytkowników treść czyni cuda w przekonywaniu i konwertowaniu tych, którzy je znajdą.
Znajdź osoby z opinii Google, które otrzymujesz!
Ci, którzy mają lokalizację z cegły i zaprawy, mogą założyć stację przeglądową:
Osoba ta mogła zalogować się na swoje konto i tam dokonać przeglądu. Lub może działać jako wizualne przypomnienie, aby w tym momencie robili to na swoich telefonach.
Są dwie inwestycje, które ułatwią to wszystko:
Narzędzie do śledzenia reputacji działa tak, jak brzmi. Narzędzie monitoruje sieć i wysyła alerty, gdy zostaną powiedziane lub wspomniane pewne rzeczy. Na przykład możesz otrzymać alert, gdy ktoś tweetnie o Twojej firmie.
Za pomocą tych narzędzi możesz:
Usługi zarządzania reputacją są trochę takie same jak te narzędzia. Z wyjątkiem tego, że profesjonaliści śledzą markę i zajmują się wieloma interakcjami za Ciebie. Są to również te, które idą po uzyskaniu większej liczby recenzji Google dla Twojej firmy.
Możesz też połączyć wysiłki, aby naprawdę wzmocnić te recenzje Google!
W tym poście omówiliśmy prawie wszystko, co warto wiedzieć o tym, jak uzyskać recenzje Google. Teraz musisz wprowadzić te taktyki w życie. Wypróbuj jedną lub wszystkie strategie, aby uzyskać więcej recenzji, jeśli poważnie myślisz o sukcesie swojej firmy.
Chcesz uzyskać więcej recenzji Google i powiązanych z nimi potencjalnych klientów? Porozmawiajmy!
Współpracujmy przy tworzeniu niesamowitej strategii cyfrowej.
Twórcy Stron