Przenoszenie Klientów Amazon do stron i sklepów internetowych - Twórcy Stron  
tworcystron.pl

Sprzedaż na Amazon to oczywistość. Dzięki międzynarodowej sieci kupujących i sprzedających oraz 150 milionom globalnych subskrybentów Prime, Amazon jest efektywną i lukratywną maszyną eCommerce.

Biorąc to pod uwagę, korzystanie z platformy innej firmy oznacza oddanie części swoich zysków. Płacisz za każdy wystawiony produkt, procent od każdej dokonanej sprzedaży i ponosisz pełną stratę na zwrotach, zgodnie z filozofią Amazona „najpierw klient”. Jeśli chcesz utrzymać wysokie zyski, musisz skierować swoich klientów na swoją stronę internetową i pominąć długą listę opłat od sprzedawców Amazon.

Co więcej, wzmacnianie wyników oznacza konsekwentne powiększanie listy e-mailowej , remarketing do utraconych klientów i śledzenie podróży klientów przez cały proces sprzedaży. Nic z tego nie jest możliwe w tradycyjnym sklepie Amazon.

Na szczęście, dzięki odpowiednim technikom merchandisingowym i odrobinie kreatywności, możesz wykorzystać Amazon jako narzędzie e-commerce o dużym natężeniu ruchu, jednocześnie stale zwiększając sprzedaż organiczną. Gdy Twój sklep Amazon i sklepy eCommerce będą ze sobą współpracować, będziesz mieć ogólnie zdrowszy proces.

Wykorzystaj informacje o zakupach do remarketingu

Jedną z największych wad sprzedaży na Amazon jest utrata możliwości zbierania e-maili klientów i tworzenia strategii remarketingowych. Posiadanie silnej listy e-mailowej może pomóc w personalizacji kampanii marketingowych i tworzeniu silniejszych, bardziej dostosowanych ścieżek dla klientów.

Na szczęście masz możliwość pobrania informacji o zakupie od swoich klientów Amazon. Chociaż nie będzie zawierać ich adresów e-mail, będzie zawierać ich imię i nazwisko, adres i numer telefonu. Możesz przesłać te informacje do Facebooka i Google, aby sprawdzić, czy możesz znaleźć dopasowanie. Jeśli to zrobisz, skieruj do nich remarketing i zachowaj ich e-maile na przyszłe kampanie.

email 1020x575 1

Zapewnij zachętę do sprzedaży internetowej

Amazon warunki zakazać sprzedających od kierowania klientów od kanału sprzedaży Amazon. Oznacza to, że nie możesz dołączyć wkładki, która prosi klienta o odwiedzenie Twojej witryny lub wykonanie działania przed użyciem jego produktu. Możesz jednak zaoferować instrukcje, samouczki lub dodatkowe funkcje w ulotce produktu.

Na przykład możesz dołączyć fragment marketingu, który zachęca klientów do zarejestrowania swoich produktów w Twojej witrynie w celu uzyskania gwarancji lub rabatów na przyszłe zakupy. Możesz również podać informacje kontaktowe zespołu obsługi klienta w przypadku jakichkolwiek reklamacji dotyczących produktu.

Dobrym pomysłem jest również promowanie swoich kanałów w mediach społecznościowych w ulotkach do opakowań. Zachęcanie klientów do polubienia, obserwowania i subskrybowania Twoich kanałów otwiera ich na szerszy lejek. Upewnij się, że wszelkie linki eCommerce w Twoich kanałach społecznościowych prowadzą bezpośrednio do Twojego sklepu internetowego, abyś mógł czerpać korzyści z ukierunkowanej sprzedaży. Przynajmniej zyskasz więcej odwiedzających witrynę, a jeśli masz zainstalowane odpowiednie narzędzie do śledzenia, ulepsz swoje stałe podróże.

Łącz produkty na Amazon, ale sprzedawaj indywidualnie na swojej stronie

Grupowanie produktów na Amazon zmniejszy liczbę jednostek SKU, które musisz przesłać, i zaoszczędzi pieniądze na listach produktów. Oferuje również bezpośrednią zachętę dla klientów do odwiedzenia Twojej witryny, jeśli chcą kupić produkty indywidualnie.

Przykładem tej taktyki może być oferowanie całego stroju w pakiecie, ale każdy element garderoby osobno na Twojej stronie internetowej. Lub sprzedaż produktu elektronicznego z bateriami, odpowiednimi przewodami do ładowania i dołączonymi kartami pamięci. Jeśli klient chce tylko jednego przedmiotu z Twojego pakietu, będzie musiał go kupić w Twoim sklepie eCommerce.

Pakiety dodają wartości do Twojego sklepu Amazon, tworząc bardziej uproszczony i wydajny proces zakupów dla Twoich klientów. Dodają również wartość Twojej witrynie handlu elektronicznego, kierując sprzedaż klientów z powrotem do indywidualnego ekosystemu, umożliwiając lepsze śledzenie, raportowanie i remarketing wśród potencjalnych klientów. 

bundling

Odpowiadaj na opinie i oceny Amazon

Klienci chcą czuć się widziani i słyszani, więc odpowiadanie na ich pytania, wątpliwości i oceny mogą jeszcze bardziej wzmocnić ich zaufanie do Twojej marki. Ponadto reagowanie na opinie może być skutecznym sposobem na doprowadzenie ich do Twojego sklepu. Spróbuj odpowiedzieć w ten sposób:

  • Dziękuję Jan za poświęcenie czasu na zapoznanie się z naszym produktem. Opinie klientów pozwalają nam ulepszać nasze systemy i lepiej służyć naszej rosnącej bazie klientów. Chętnie porozmawiamy o Twoich doświadczeniach, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem: contact@majortom.com

Jeśli zdecydują się na kontakt, zostaną poprowadzeni dalej w dół ścieżki z możliwością przekierowania do Twojej witryny detalicznej. Wszystko to jest możliwe bez naruszania warunków Amazona.

Pozwól Amazonowi pracować dla Ciebie

Ostatecznie Amazon jest świetnym źródłem przychodów i ważną strategią przyciągania nowych klientów. Niech będzie to Twoja pierwsza linia zaangażowania i zachęć stałych klientów do pozostania klientami Twojej witryny, aby poprawić ogólną kondycję przychodów.

Zostaw komentarz

error: Treść jest chroniona.