Zakup usług online Twórcy Stron prowadzony jest przez właściciela witryny twórcystron.pl z siedzibą w Częstochowie przy al. NMP 2a.
Niniejszy Regulamin skierowany jest do klientów i przedsiębiorców korzystających z usług świadczonych w formie online.
I. Definicje
- Kupujący – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sprzedawca – Twórcy Stron – tworcystron.pl z siedzibą w Częstochowie przy al. NMP 2a.
- Zakup usług online Twórcy Stron – możliwość zakupienia online usług poprzez stronę internetową Twórców Stron.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach świadczenia usług online), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin zakupu usług online.
- Zamówienie – oświadczenie woli kupującego lub przedsiębiorcy składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi lub Usług ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny na stronie tworcystron.pl umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Usług do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania strony, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości zamawianych usług.
- Usługa – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym lub przedsiębiorcą a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Usługi zawierana albo zawarta między Kupującym, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
II. Kontakt ze sprzedawcą
42-202 Częstochowa, al. Najświętszej Maryi Panny 2atel. +48 518-107-002email: kontakt@tworcystron.pl
III. Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać usługę będącą przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz numeru telefonu i adresu email, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie
IV. Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Kupującym lub przedsiębiorcą a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez kupującego lub przedsiębiorcę Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w serwisie zakupu usług online zgodnie z pkt.III Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
- płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Usługa zostanie dostarczona przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- W przypadku zamówienia usług o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – czas dostawy liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
V. Prawo odstąpienia od umowy
Kupujący może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 14 dni od złożenia zamówienia tylko i wyłącznie wtedy kiedy usługa nie została zrealizowana tj. przed uzyskaniem zakupionej usługi.W celu skutecznego odstąpienia od umowy kupujący musi przesłać z adresu email podanego w czasie składania zamówienia oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed wykonaniem usługi i przed upływem 14 dni od złożenia zamówienia.
VI. Reklamacja i gwarancja
W przypadku niewłaściwej realizacji usługi reklamację należy zgłosić pisemnie na adres Twórców Stron. Sprzedawca ustosunkuje się w terminie do 14 dni do wniesionych zastrzeżeń.Nie zrealizowanie usługi w terminie nie są podstawą do uznania reklamacji.
VII. Dane osobowe w sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- firmy zewnętrzne świadczące usługi dla Sprzedawcy takie jak: firmy IT, firmy doradcze, firmy księgowe, firmy świadczące usługi rozliczeniowe w imieniu Sprzedawcy
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
VIII. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/